pátek 19. dubna 2024
Všechny články Minimalizovat

Aktuální články | Kategorie | Hledat | Syndikace

pondělí 9. června 2014
Recenze Magic Journey into Nyx Intro Pack: Pantheon's Power
Autor: JakubMG @ 16:23 :: 3112 Přečtení :: 0 Komentáře :: :: Recenze
 

Recenze Magic Journey into Nyx Intro Pack: Pantheon's Power

 

Přátelé, opět vás zdravím, dnes s dalším článkem v sérii věnované novým Intro Packům z Journey into Nyx.

Prvně si řekněme, co to vlastně intro pack je a pro koho je určený. Intro pack je balení karet magic, kde najdete šedesátikaretní předpřipravený hrací balíček, pravidla, jak hrát karetní hru magic a nějaké typy ke hře konkrétně s tímto balíčkem, a dva booster packy – patnáctikaretní balíčky na vylepšení vašeho decku. Koupíte-li intro pack z aktuální edice, nemusíte se bát, že by nějaká obsažená karta nebyla povolena na turnaje formátu standart. Následuje odpověď na otázku, pro koho je intro pack určený. Význam intro packů se totiž po příchodu novějších Event decků na trh trochu změnil. Intro packy jsou určeny pro hráče, kteří jsou s magicem v začátcích a ještě se neplánují v blízké budoucnosti věnovat nějakým turnajům v této karetní hře. V opačném případě by jim totiž mnohem lépe posloužil zmíněný Event deck, který obsahuje balíček lépe přizpůsobený pro hru. Na druhou stranu intro pack je levnější a vedle předpřipraveného balíčku obsahuje ještě dva boostery, kde určitě najdeme nějaké nové karty, které můžeme vyzkoušet v našem hracím balíčku anebo můžeme karty z nich vyměnit za nějaké jiné s kamarády. Obecně je v současné době úloha intropacku těšit především mladší hráče, které přiláká jak foilový generál v balíčku tak vzrušující pocit překvapení, co asi najdou ve svém zabaleném booster packu :o).

Magic the Gathering Journey into Nyx Intro Pack: Pantheon's Power


Vysvětlení jednotlivých mechanik, které najdete v Intro Pacích:
-
Pravidlové okénko – Journey into Nyx
-
Pravidlové okénko – Born of the Gods
-
Pravidlové okénko – Theros



Pojďme se podívat na Magic the Gathering Journey into Nyx Intro Pack: Pantheon's Power:

Pantheon’s Power WoTC
Main Deck Sideboard

11 Plains
15 Swamp
2 Akroan Mastiff
1 Archetype of Courage
1 Archetype of Finality
1 Brain Maggot
1 Doomwake Giant
2 Dreadbringer Lampads
1 Eagle of the Watch
1 Fate Unraveler
2 Grim Guardian
2 Harvestguard Alseids
2 Nyx-Fleece Ram
2 Odunos River Trawler
1 Pharika’s Chosen
1 Rotted Hulk
2 Thoughtrender Lamia
2 Underworld Coinsmith
1 Armament of Nyx
1 Aspect of Gorgon
1 Banishing Light
1 Cast into Darkness
1 Font of Return
1 Font of Vigor
2 Nyx Infusion
2 Oppressive Rays

 

Co je tento balík vlastně zač?

Balík Pantheon's Power je černobílý pokus využít hlavní myšlenky, která se táhne celým Therosovým blokem jako červená nit: ať žijí enchantmenty. A to doslova; v Therosu, Born of the Gods a Journey into Nyx nejen že enchantmenty jsou nejprotežovanějším typem permanentu, ony skutečně ožívají v podobě všelikých enchantment creatures. Podobný nápad dobře známe, protože jsme zvyklí hrát s artifact creaturami. Ukazuje se, že jde o dvousečnou zbraň – přídavný atribut bytosti může být velice k užitku (Blinkmoth Infusion), ale může se obrátit také v neprospěch bytosti samé, protože bytost lze díky druhému typu snáze odstranit. Tvůrci hry i stavitelé balíků se samozřejmě snaží co nejvíce posílit první případ, když už s tím druhým nic nenadělají. Tak je tomu i v Pantheon's Power. Máme tu abilitu constellation, která říká, že se něco (pro vás pozitivního) stane, když dokážete seslat enchantment v jakékoli podobě, i jako auru nebo bytost. No dobrá. Když už jsem tu zmínil artefakty, ukazuje se, že constellation nebude tak mocná schopnost jako affinita (tj. sleva na všechny artefakty za každý váš artefakt), spíše se to využitelností podobá landfallu (pozitivní přídavný efekt položení země). Ale balík se na tom postavit dá, což se nám Pantheon's Power snaží dokázat.

Mně osobně je velice sympatické, že autoři hry se snaží Intro Packy stavět vždy kolem nějakého silného a nosného nápadu. Zlí jazykové by mohli podotknout, že jak také jinak, když si Wizardi nemohou dovolit stavět kolem nějaké silné a drahé karty jako Event Decky nebo Duel Decky, že. Ale i tak je to příjemné, nováčky to lépe nadchne pro hru jako takovou, Magic je pro ně hned zpočátku čitelnější. Jenže pak člověk zase lituje toho, že když už, tak by se měli Wizardi umět toho nápadu držet více... Bolestí skoro každého Intro Packu totiž je, že jeho hlavní myšlence se věnuje jen část karet. To mi hlava moc nebere, vždyť by bylo tak snadné (a také levné) onen nápad dotáhnout pořádně do konce... Nicméně nezbývá, než se s tím smířit. Tak to bylo u prvního recenzovaného balíku, Mortals of Myth, kde to byla vlastně jediná výtka, platí to i pro ostatní intropacky z řady, stejně tomu bude i zde: i když v případě Pantheon's Power to je, přiznejme, výrazně menší bolest, protože i karty neenchantmentové jsou dobré, na druhou stranu to tu bohužel není bolest jediná.

Druhá věc, která se mi na tomto balíku líbí, je, že si autoři odpustili používání bestow bytostí (pro nováčky: abilita bestow znamená, že takovou bytost můžete seslat za vyšší cenu coby pouhou auru na jinou bytost jakožto pouhé posílení, přičemž když ona očarovaná bytost později opustí stůl, bestow-man nejde do hrobu jako by šla obyčejná aura, ale stává se svébytnou creature). Dost možná jde jen o můj subjektivní dojem, ale málokteré bestow je myslím použitelné. Nikoli schopností, ale cenou. (Samozřejmě s výjimkou některých rare jako Eidolon of Countless Battles, které se ale v Intro Packu těžko objeví). Obyčejná „holá“ enchantment creature bývá hratelnější, protože je levnější, a constellation přitom spouští obě stejně (navíc může „holátko“ samo constellation nést, to se u bestow nikdy neděje). Bestow ani nespouští constellation dvakrát (jako že by někoho napadlo, že by mohla, když aura seskočí z nositele a stane se bytostí, ale tak se neděje). Takže bestow nemáme moc rádi a je dobře, že tu s nimi nemusíme hrát.

Jak se s balíkem hraje?

No, jde to. Žádná sláva, ale jde to. Proč jsem hned zpočátku tak kritický? Nemyslete si, nezapomínám na to, že jde o nejnižší tier balíku a že se od něj nedají čekat žádné zázraky. To je OK, jsme na úrovni, kde jsme. Když ho ale srovnám s jeho protivníky, s ostatními introuši této sady, tento jde prostě nejvíc ztuha. Nejde ani o to, že Pantheon's Power je ze všech pěti ten nejkontrolnější, rozuměj nejvíc zaměřený na obranu. I to by nemuselo znamenat žádnou nevýhodu. Potíž je spíše v tom, že zatímco vy coby obranář máte být silnější spíše v soupeřově kole – někdy dokonce silnější než on sám –, constellation aktivujete jen a pouze v kole vlastním... A to prostě moc nefunguje. Druhá věc je, že tento balík je bohužel i ten nejbarevnější (dobrá slovní hříčka u černobílé, že?), rozuměj nejvíce závislý na barevných manách. A přitom tu nemáme žádnou manovou fixaci ani manové urychlení... Obě potíže bych označil za průšvih a nedomyšlenost ze strany autorů. Ale jinak je to balík pěkný. Může bavit (když máte štěstí na země a na nepříliš rychlého soupeře) a může velice dobře inspirovat k vylepšení nebo postavení si balíku úplně nového.

 

Schéma rozboru jednotlivých karet bych použil stejné jako v první recenzi: které karty mají něco společného s constellation, tedy s enchantmenty, a které vůbec?

Napřed tedy bytosti, které si s enchantmenty nějak hrají (označuji jako [CON]) nebo jimi přímo jsou ([EC]):

[EC] Archetype of Courage: Nádhera, paráda. Někdo by mohl first strike považovat spíše za útočnou schopnost, ale v obraně jde o stejně vypečenou a užitečnou záležitost, tím spíš, že soupeř o FS přichází (podobně jako vigilance se často považuje za obrannou schopnost, ale dle mého spíše podporuje útok, ale to je offtopic). Takže jednička, palec nahoru. Nezapomeňme ovšem na to, že dvě many ze tří potřebuje v konkrétní barvě.

[EC] Archetype of Finality: Věřím tomu, že být tento balík pěticolor, Wizardi by nám sem narvali archetypy všechny. Což o to, jsou to velice praktické věcičky samy o sobě, zde navíc spouští constellation. Jenže většinou jsou pekelně drazí a ani jako vrchol křivky nedokáží samy o sobě rozhodnout hru. Ale přestaňme nadávat, pokud tady dokážete dostat na stůl oba své archetypy najednou, hru nejspíš opravdu vyhrajete, neboť kombíčko first strike a deathtouch je při absenci first strike u protivníka prostě dokonalé (pro nováčky: kdykoli bojujete, udělujete zranění jako první, a to je vždy smrtelné, takže pokud soupeř nemá indestructible nebo protekci, smetete cokoli čímkoli). Dvě barevné many v manacostu tu moc nevadí, nebo na šesti manách by to už neměl být problém.

[EC] Brain Maggot: Mimořádně odporný obrázek (srovnatelný s Delverem) a velice dočasný odstraňovací efekt – pro tu dočasnost často soupeři vyzobnete z ruky spíš něco drobnějšího, co by mohlo nepříjemně zrychlit hru, než nějakého finishera. A taky se hned zkraje hry mrknete na soupeřovu ruku, i to se hodí, zvláště, když vaši častí soupeři, tedy ostatní intropacky, dost hrají na instantní překvapení. Nakonec spouští i tu constellation. Takže dobrý.

[EC] [CON] Doomwake Giant: maskot balíku, foilové rare, s dosti užitečným constellation, zvláště proti těm balíkům, které vás chtějí umlátit čepicemi. I když proti těm vlastně vůbec ne, neboť ti vás potrápí spíše ze začátku, kdy ještě Obra nemáte, a navíc, jak už jsem zdůrazňoval, constellation máte šanci aktivovat jen ve svém kole, takže Obr je vám v obraně na dvě věci (vlastně jen na jednu – aby sám bojoval). Nicméně vzhledem k tomu, že tento balík neumí vyhrát jinak než zase jen bojovým damage, i když pro to není primárně uzpůsoben, jednou útočit musíte začít a okamžik seslání obra pro to může posloužit jako vhodný signál.

[EC] [CON] Dreadbringer Lampads: Tato nymfa podporuje jen a pouze útok, s tím se musíte nějak vyrovnat. Majíce pět man byste už ale měli útočit, takže většinou asi pohoda. Navíc ona sama má čtyři dopředu, a to je u intimidate docela luxus. Bohužel se svým constellation efektem poněkud míjí s efektem vlastního foilového rare (tím nemyslím, že právě on jako vaše nejsilnější bytost bude často cílem její ability, ale že oslabit soupeře o mínus jedna je k ničemu, pokud jste nezablokovatelní). Navíc sama sebe, jak je u constellation dobrým zvykem, neposiluje při příchodu na bojiště nemajíc haste. Takže tu máme tři důvody, proč by právě v tomto balíku neměla moc fungovat. Což je škoda, nemyslíte?

[EC] Fate Unraveler: Ach jo. Proč zabrat jeden ze dvou slotů pro rare kartou, která si s vaší hlavní myšlenkou pohrává jen při svém vstupu do hry? Navíc často ani to ne, protože vaše hlavní karty s constellation jsou dražší než tahle bába, takže když ona přijde ve čtvrtém kole, nic moc se nestane. A pokud byste ji neměli seslat takto brzo, je vám ještě více k ničemu, neboť později už i ta čtyřka dozadu může být málo a samozřejmě platí, že její efekt se projeví pozitivně jen, když je na stole dlouho. Bába je skvělá v lízacích balících s parťákem Nekusarem (vivat Prosperity), ale tady je to bída s nouzí. Ach jo.

[EC] [CON] Grim Guardian: Srovnejte tento common s Rárebábou. Je o manu levnější, přitom má stejně životů a kousat dokáže efektivněji. Řekněte, dává to smysl? Nedává, ale využijte toho ve svůj prospěch a hrejte tuto kartu čtyřikrát. Je tu i další důvod, proč to udělat, prozradím vám malé tajemství: Pokud byste úpravy decku Pantheon's Power postavili na této kartě, může se vám stát, že občas vyhrajete, aniž byste museli překlopit svou obrannou hru do útočení. Bohužel jen občas. I kdyby to nevyšlo, Grim Guardianové mohou ve větším počtu zafungovat tak, že protivníka slušně načnou, takže pak už stačí zaútočit jen jednou dvakrát na ránu z milosti. Pozn.: V multiplayeru nezapomeňte, že je zde uvedeno slůvko „each“.

[EC] [CON] Harvestguard Alseids: Další karta podporující jen a pouze útok. Až si člověk říká, zdali Wizardi tento balík opravdu chtěli postavit jako obranný. Co já vím, možná nechtěli, on ale obranný ve výsledku skutečně je. A pak nevyužije karty, jako je tato. Ledaže byste svým enchantmentům nějak dodali flash, ale to je drbání se pravou rukou za levým uchem. Constellation má holt své limity.

[EC] Nyx-Fleece Ram: A hned tu máme po ruce důkaz, že tomuto balíku obrana sluší opravdu víc než útok.

Odunos River Trawler: Já vám nevím, ale mně se při hraní s tímto balíkem moc nestávalo, že bych měl na hřbitově vůbec nějaké bytosti, rozhodně ne ve třetím kole, a když už, tak to byl nějaký Brain Maggot, za kterého podruhé vlastně ani moc utrácet nechci. Kdyby aspoň Odunos uměl vracet jakýkoli enchantment, ne jen bytostní (srovnej např. s kartou Auramancer), nebo aspoň sám sebe (třeba aktivací ablity v hrobě, něco jako Reassembling Skeleton), ale kdyby chyby... neumí to. Odunos na první pohled velice dobře zapadne do konstrukce Pantheon's Power, ale to je klam. Skutek utek. Trochu mi to připomíná Dreadbringer Lampads.

[EC] [CON] Thoughtrender Lamia: Vážně zamrzí, když má protivník od šestého kola dál všechny karty z ruky dávno na stole. Což se děje častěji, než byste rádi. Je dobře, že vaše dražší bytosti jsou silnější dopředu než dozadu, ale šestimanovka konstelaci, a zvláště takovou, vážně mít nemusí. Anebo vy v constellation balíku nemusíte mít tuto kartu.

[EC] Underworld Coinsmith: Přiznám se, že jsem se do této karty zamiloval, ale ne v tomto balíku. Na Pantheon's Power je příliš manově náročná (!) a příliš bojově nevyhraněná. On je to v podstatě nebytostní enchantment. A tady potřebujete napřed pořádně blokovat a pak pořádně útočit. Takže z něj samotného mám radost, ale bohužel musím opět prohlásit jako v první recenzi u karty Raised by Wolves: Dobré, dobré, ale přísně vzato jde o zabitý potenciál jak karty, tak jednoho slotu, který zabírá.

 

Pak tu máme vedle bytostí, které si rozumí s constellation, také obyčejné enchantmenty:

Armament of Nyx: No, řekněme to diplomaticky, spouští constellation, což by nám mělo stačit ke štěstí. Její vlastní efekt tento balík kdovíjak zvlášť nevyužije, to spíš jeho druhou půlku (otherwise...), neboť z double strike jsem – maje deathtouch a first strike nebo obranu postavenou na nulové Ovečce a jedničkovém Zombíkovi – při hře moc na větvi nebyl. Jinak pro nováčky podotýkám, že aura seslaná na soupeře rovněž spouští konstelaci, neboť i tak karta přichází pod vaši kontrolu.

Aspect of Gorgon: Velice užitečná věcička, která i z Ovečky udělá postrach.

Banishing Light: Oblivion Ring bych hrál v tolika kusech, kolik moje peněženka zvládne. Potřebujete kontrolovat stůl. A budovat souhvězdí. Neustále.

Cast into Darkness: „... and can’t attack“ byste v druhém kole ocenili víc, ale to je v -2/-0 vlastně obsaženo také. Berem, dobrý.

Font of Return a Font of Vigor: Někdy si říkám, zdali hlavní myšlenkou preconstructed decků spíš není ospravedlnit existenci (a prodat) jinak nepoužitelné cykly permanentů, něco jako dřív byly třímanové „Staff of XY Magus“ nebo land-gates, které Wizardi taky cpali, kam se dalo. To stejné se děje tady s Fonty. Ano, obě Fontány mají tu správnou barvu, můžete je tu seslat, ale nějak mi uniká důvod, proč byste o to měli stát. Font of Vigor je totálně mimo mísu, s Font of Return si alespoň – narozdíl od Odunose – můžete vrátit do ruky Pharika's Chosen. Ale to tu máte jen jednou.

Nyx Infusion: Výborná věc přesně pro vaše potřeby, které mohou být navíc v různých hrách a v různých fázích hry dosti odlišné. Infuse poslouží tak i tak.

Oppressive Rays: Tuto kartu jsem v recenzi heroic balíku dost sepsul, ale tady je vynikající, opravdu skvělá. Jen houšť a větší kapky.


 

A pak se v Pantheon's Power objevuje zbytek, pár kousků, které netuší, co je to enchantment. Naštěstí zde není tolik karet, které se totálně míjí s vyzněním balíku, kolik v jiných intropacích, ale jsou tu.

Akroan Mastiff: U Mortals of Myth jsem na něj dost nadával, tady je platnější, neboť do kontrolní strategie se „spacák“ (tedy tapující věc) hodí lépe. Nicméně stále se dá podotknout, že je o manu dražší, než by dle mého měl být, a bohužel jde mimo hlavní constellation myšlenku.

Eagle of the Watch: Neenchantment a vlastně skoro ani necreature. Zaútočit si ve čtvrtém kole za dva je pitomé, navíc když to uděláte jen jednou za hru. Pokud tedy chcete využít vigilance – což je na jedno použití a šlus.

Pharika's Chosen: Vynikající bloker za tu cenu, zvlášť když hrajete s protivníkem, který nemá koule, kterého jedovatost natolik vystraší, že přestane útočit (to báječně funguje v Duels of Planeswalkers, tam jsem se naučil schopnosti deathtouch při obraně skutečně vážit). Takže berem, a to i ve více kusech, pokud booster dá, nevadí, že Háďátka nejsou enchantmenty, však se s constellation stejně vetšinou nepotkají přišedše v prvních kolech. Kdyby to přece jen vadilo, máme tu něco jako Baleful Eidolon.

Rotted Hulk: Škoda slov, ledaže byste chtěli vážně hru zablokovat do ikstého kola.

 

Toť vše. Jakou byste si měli přát ideální ruku? Ponechejme bokem, že ideálem by bylo, aby vám chodily země pěkně na střídačku pláň-bažina a dlouho nepřestaly, abyste si užili Underworld Coinsmith. To je utopie. Reálněji lze očekávat, že se na úvodní ruce objeví Háďátko nebo nějaká ta jedno- či dvoumanová aura, kterou soupeře efektivně zbrzdíte v rozjezdu. A samozřejmě by se hodilo mít na stole něco z constellation, tam je ale ze začátku použitelný kromě Underworld Coinsmith už jen Grim Guardian.

 

Jak balíček upravit?

První změna, o kterou bych se postaral, je manová stabilizace. Buď bych vylepšil manabázi duálními zeměmi nebo artefakty či zeměmi, které umějí vyhledávat basic landy (vyjmenovával jsem je minule), nebo bych to vzdal a rozloučil se s Underworld Coinsmithem. To by ale byla škoda. S úpravou manabáze souvisí možnost slevy na enchantmenty. Takových karet je více. Nemám ani tak na mysli kousky jako Cloud Key nebo Semblance Anvil, které mohou být mimo vaši peněženku nebo formát, který ctíte. Spíše karty jako Hero of Iroas,

Dále bych si zkusil vybrat nějaké constellation, které bych mohl seslat velice brzo, aby na stole mohlo sloužit dlouho. Filtr je zde. Problém je v tom, že nijak neobejdete fakt, že constellation ze své podstaty nepodporuje obranu, ale útok. Pokud byste tedy nechtěli jít do třetí barvy (třeba zelené), žádné další constellation se mi nezdá moc použitelné. Možná bych tedy doplnil jen Grim Guardian na maximální počet čtyř. Případně Underworld Coinsmith, o tom jsme už mluvili. Zajímavé ovšem je, že constellation ve své podstatě („whenever you cast an enchantment spell“) zná Magic už věky, třebaže se to dosud tak nejmenovalo. Takže karet, které v postatě mají constellation, i když to na nich není napsané, je povícero. Např. výborné Ajani's Chosen, Blightcaster, Mesa Enchantress, Kor Spiritdancer, Sigil of the Empty Throne, Celestial Ancient atd. Možná by poté také nebylo od věci zvážit použití karet, které s enchantmenty pracují také, ale ne v podobě (quasi)constellation: Sphere of Safety, Ethereal Armor, Auramancer, Silent Sentinel, Plea for Guidance, Open the Vaults, Treasury Thrull a mnohé další. Za speciální zmínku stojí karta vytvořená na podporu přesně těch balíků, jako je Pantheon's Power: Extinguish All Hope.

Zatřetí bych dbal na to, abych měl constellation čím spouštět. Prvním krokem by bylo vyměnit nepotřebné creatures za enchantment creatures. Bytostí je však v tomto balíku až dost, takže bych možná zkusil zaměnit nepoužitelné bytosti za nějaké aury. Ty, co tu už jsou, jsou levné a dobré, můžete se ovšem porozhlédnout i po nějakých dražších a ve formátu, jak vám vyhovuje. Doporučil bych vám ale nijak zvlášť se nezaměřovat na bestow, o tom už také byla řeč. Já bych vybral třeba něco jako Gift of Immortality nebo Flickerform, které nejen že poslouží samy o sobě, ale ještě se postarají, aby se konstelace spustila opakovaně.

 


Případně se můžete inspirovat následující budget verzí:

Pantheon’s Power - Casual Hector Cordova Jr.
Main Deck Sideboard
4 Brain Maggot
3 Nyx-Fleece Ram
4 Underworld Coinsmith
2 Grim Guardian
2 Odunos River Trawler
2 Doomwake Giant
4 Gray Merchant of Asphodel
4 Duress
3 Bile Blight
1 Font of Return
3 Banishing Light
2 Underworld Connections
4 Orzhov Guildgate
6 Plains
16 Swamp
 

Plusy a mínusy intropack decku Pantheon's Power

+ balíček stojí na myšlence snadno uchopitelné pro nováčky „chceme hrát enchantmenty“
- pokud protivník má karty specializované na odstraňování enchantmentů, spláčete nad výdělkem – takové Back to Nature stojí dvě many, Cleanfall či Paraselene tři, a to není zdaleka vše

+ balíček umí být silný v obraně i v útoku
- je to buď anebo, musíte umět vycítit ten správný moment, kdy přestat blokovat a začít útočit

- není příjemné, pokud máte na ruce či na stole karty, které neodpovídají tomu, co byste zrovna potřebovali, obsažené karty nejsou bohužel univerzální pro oboje použití
- měli byste umět pracovat s tím, že jste napřed pomalí a později máte málo bytostí

+ balíček obsahuje velké množství karet, které podporují hlavní myšlenku
- některé zrádné karty tak vypadají jen na první pohled

+ existuje spousta karet, které balíček dokáží vylepšit
- ale není snadné mezi nimi vybrat ty, které to dokáží významným způsobem a moc nestojí

Pokud by se vám Intro Pack: Pantheon's Power zalíbil, můžete si jej zakoupit v našem partnerském internetovém obchodě Veselý drak za zvýhodněnou cenu 299 Kč. Děkuji všem, kteří dočetli až sem a všem, kterým tato recenze něco přinesla. 

Další odkazy se mohou objevit v komentářích, pokud na nějaké další narazím a budou mi připadat smysluplné.

Michal Jírů

Komentáře
Nyní zde nejsou žádné kometáře. Buďte první!
Musíte být přihlášen pro posílání komentářů. Přihlásit se můžete zde
Vytiskout  
Reklama Minimalizovat
Vytiskout  
© 2017 Magic-Guru.cz Informacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí