Sunday, October 24, 2021
Všechny články Minimize

Current Articles | Categories | Search | Syndication

Sunday, May 22, 2011
Jak dvouhlavý obr vyrazil na střet s Novou Phyrexií
Autor: milape @ 9:43 PM :: 3049 Přečtení :: 4 Komentáře :: :: Limited, Reporty
 
Vážení čtenáři,

po několika článcích tématicky se zabývajícími novými produkty Magiku a rozbory balíčků na formát Standard vám tentokrát přináším krátkou reportáž z návštěvy Prerelease turnaje edice New Phyrexia, který se konal ve dnech 7-8.května 2011. Jeden den se konal klasický sealed deck, o který zde v reportu nepůjde, druhý den pak 2HG sealed deck.

Spolu s kamarády jsme se také nechali zlákat k poměření sil s Blýskavým Phyrexianským olejem a nakonec v počtu 4 lidí vyrazili do pražské herny Dungeon na dvouhlavého obra. Tedy na sealed deck ve formátu 2HG (Two-headed Giant, neboli Dvouhlavec). Pravidla tohohle typu turnaje naleznete zde. Ve zkratce – hrají spolu v teamu vždy dva hráči, každý se svým balíčkem, přičemž se oba hráči (obě hlavy) navzájem doplňují a mají společné životy(30) a (v případě edic z nového Mirrodin bloku) poison countery (15).

Ve čtrnácti dnech předcházejících dni D jsme spolu s druhou hlavou četli preview články k jednotlivým barvám many zejména na zahraničních serverech, študovali jednotlivé karty a jejich hodnocení a špekulovali, které se do balíčků (pokud je otevřeme) hodily a kterým naopak přisoudíme roli odpadu. Hodně tomu napomohl i předčasný únik spoilerů celé edice, nebudu zde spekulovat, jestli to bylo či nebylo dobře. Prostě informace k edici měli „všichni“ hráči o něco dříve a navíc v kompletní podobě, nikoli dávkované po troškách a nikoli někteří vyvolení o hodně dříve než ostatní. Původně to vypadalo, že půjdeme jen ve dvou lidech, na poslední chvíli se k nám přidala i druhá dvojice. V té naší bylo rozdělení rolí konstruktéra balíčků a aktivnější hlavy celkem dané. Já turnaje ve formátu limited krom domácích draftů nehraji, s kombinacemi zde užívaných karet tedy nemám tolik zkušeností, kamarád (levá hlava) oproti tomu často prohání soupeře na MTG Online, takže si celkem logicky vzal na svá bedra roli kuchaře, mě byla přisouzena role kuchtíka, který hlavně míchá omáčkou rozbalených karet a občas přicmrndává suroviny do kotlíku.

Do Dungeonu si na dvouhlavce našlo cestu celkem 21 dvojic. Na prerelease předchozí edice Mirrodin Besieged byla herna úplně nacpaná, tentokrát se zaplnila o něco více než z poloviny. Těžko říci, proč nedorazilo hráčů více, jestli kvůli edici jako takové, pěknému už prakticky letnímu počasí, úniku spoileru či hokejovému šampionátu. Na jednu stranu to byla trochu škoda, na druhou stranu alespoň v herně nebyla hlava na hlavě. Jaké byly vlastně naše ambice? Nevím, jak za druhou hlavu, ale za sebe mohu říci, že jsem na turnaj rozhodně nešel s vítězným Caesarovým heslem „Veni, Vidi, Vici“, stejně tak jsem nechtěl naplnit ono Coubertinovské „Není důležité vyhrát, ale zúčastit se“. Kluci minule skončili na cenách, vnitřně jsem si říkal, že bych se nezlobil za zopakování tohohle výsledku. Prostě si jít zahrát, kouknout se na nové karty, a když z toho nakonec bude i něco navíc, zlobit se vůbec nebudu.

Registrace proběhla velice rychle, u jména jsme se trochu zarazili, protože původně vybraný název našeho teamu Želpír /složenina dvou game-masterovských nicků z fora jednoho nejmenovaného českého serveru Ultimy Online – želva a upír/ byl změněn na taktéž uvažovaný Pekoš – tedy složeninu našich dvou jmen. Ano, PEKOŠ, nikoli PAKOŠ, byť vzhledem k celkovému výsledku by název zkomolený pasoval trochu lépe ..no..popojedem dále.

Od rozhodčího jsme dostali 4 boostery nové edice New Phyrexia a 4 boostery 1. edice Mirrodin bloku – edice Scars of Mirrodin s tím, že rozbalovat můžeme teprve tehdy, až hlavní rozhodčí řekne „krleš“, tedy jakože můžeme otvírat. K tomu rozhodčí navíc přidal i pěknou promo kartu s vyobrazenou černou praetorkou Sheoldred. S kamarády jsme se na rozbalování usadili u stolu s číslovkou 1, jelikož jsme tak nějak počítali, že se k němu v průběhu turnaje přece jen asi moc nepodíváme. Po usazení všech ostatních dvojic jsme začali rozbalovat a sepisovat karty z 8 boosterů. Nebyl dostatek času na nějaké velké zkoumání, krátký limit na sepsání nedával extra moc prostoru rozbalené karty studovat detailněji. Ale i tak, pohled první vždy padne na rare a bohužel jsme si ty rozbalené karty nemohli ponechat. Protože otevřít na sealed deck výborné karty jako je Phyrexian Obliterator (i vzhledem k jeho předpokládané ceně), Kuldotha Phoenix či Moltensteel Dragon, to by potěšilo asi každého. A to nemluvím o docela zajímavých commonkách a uncommonkách, které se v rozbalených boosterech nacházely. Kamarádi naproti přes stůl celkem v klidu prohlásili, ještěže ty jejich rozbalené karty hrát nebudou, protože u nich naopak nebylo o co stát. V tu chvíli ve mně hrklo poprvé, protože už jsem se viděl, jak si karty přes stůl vesele předáme. Rozhodčí „naštěstí“ rozhodli jinak, předávalo se ob stůl, ale i tak..co k nám přišlo, to důvodem k velkému jásotu rozhodně nebylo. Karty jsme předali mému „starému známému“ z turnajů v Dungeonu Ondřejovi s jeho parťákem. S Ondrou hraju prakticky vždy a i na tomhle turnaji to nakonec k mému překvapení nebylo jinak..

                   

Ale zpět k sestavování a našim balíčkům. Nejde ani tak o to, že z karet tam nebyla žádná cenová bomba typu Tezzeret, Koth, Karn, některý z mečů či nový Batterskull, která by zaplatila účast na turnaji, ale když jsme začali předanými kartami listovat, hrklo ve mně podruhé. Prostě v nich snad až na jedno rare nebyla ani žádná herní bomba na tenhle formát. Mindslaver, Hex Parasite, Necrotic Ooze nejsou karty špatné, určitě se s nimi dá hrát a je možné je využít, takový Slag Fiend se v artefaktové edici také neztratí, ale když vám pak přijde Tunnel Ignus, Invasion Parasite, Phyrexian Ingester, Myr Propagator, není to opravdu důvodem k velkému jásotu. A bohužel i u commonek a uncommonek jsem měl hodně jinou představu, valnou část bych označil slovem odpad a výplň boosterů a při draftu bych je jako první picky určitě nebral.

Ne, nemá to znít a vypadat jako pláč a zdůvodnění, proč jsme dopadli, jak jsme dopadli a nebudu se vymlouvat, že by se balíčky vůbec sestavit nedaly, ale z předaných karet jsme prostě neměli velkou radost. Ale když jsme se dali na boj, museli jsme bojovat!

Modrá a červená barva vypadaly jako jasná hlavní volba pro jeden, respektive i druhý balíček, bezbarvých artefaktů různé kvality také nebylo málo, bílá barva měla dostatek použitelných zástupců (byť ne nějak extra kvalitních) na druhou barvu do jednoho z obou balíčků, černá měla nakonec de fakto jen 2 rare a 1 využitelnou kartu další a zelená byla pro nás až na dvě karty, které jsme v nouzi i tak zařadili de fakto jen z nouze, úplným zklamáním.

Finální balíčky vypadaly docela hratelně, i nějaké menší kombo se našlo, snažili jsme se balíčky sestavit s letci, kteří by měli snazší cestu, byla tu alternativní možnost práce s equipy a proliferovací Clasp pokud by soupeř byl dostatečně otráven létajícími infecty. Dle mého tam nakonec chyběla nějaká ústřední myšlenka, karta či kombo, co by je umělo nakopnout, či nějaké překvapení pro soupeře – snad kromě Mindslaveru, který ale také dá soupeři kolo času na reakci. Dalším mínusem byl nejen nedostatek většího množství kvalitních finišerů nebo karta, co by mohla hru rozhodnout, ale neměli jsme ani dost removalu – ať už různého klasického červeného střílení, černých oslabovačů, tak i artefaktového ničení, které je v artefaktových edicích potřeba jako sůl.
Zajímavá byla naše práce s černou barvou. Tu jsme při sestavování nejprve úplně vyhodili, abychom jí pak hned doplnili zpět, hlavně kvůli Necrotic Ooze. Od něj jsme očekávali mnohem víc, než jak byl nakonec využit, kdy de fakto dopadl jen jako bloker a měnič soupeřova smetí, abychom si zachránili krk. Karty nám neumožnily sestavit ani jeden (natož oba) vyloženě infect deck, protože infectových karet nebylo prostě dost a stejně tak se nám nesešlo dost karet vhodných pro balíček založený na abilitě metalcraft. Plusem naopak byl solidní počet tapovacích karet, takže jsme mohli soupeře celkem s úspěchem zdržovat.

Prostě, výsledná kombinace trochu připomínala vaření pejska s kočičkou, kteří naházeli do dortu skoro všechny potraviny, co nebyly úplně prošlé. Je prostě fakt, že sealed deck není draft, ve kterém záleží hlavně na vašich schopnostech, zde prostě pracujete s tím, co si otevřete/co dostanete.

Nakonec z předaných karet vylezly tyto dva balíčky:

Decklist Míla PE – Pravá hlava milape
Main Deck Sideboard
1 Mindslaver
1 Slag Fiend
1 Remember the Fallen
1 Sickleslicer
1 Razor Swine
1 Bloodshot Trainee
1 Apostle´s Blessing
1 Barrage Ogre
1 Trigon of Rage
1 Volt Charge
1 Necropouncer
1 Vulshock Replika
1 Shriek Raptor
1 Shriek Raptor
1 Saberclaw Golem
1 Blinding Souleater
1 Blinding Souleater
1 Conversion Chamber
1 Shrine of Loyal Legion
1 Salvage Scout
1 Master Splicer
1 Arrest
1 Suture Priest
 
 


 

Balíček byl postavený v červenobílé kombinaci opět doplněný několika artefakty. Složení barev v něm bylo následujícící: Artefakty 10, bílá barva 8 karet, červená 5 karet. Země: 9 bílá, 8 červená, 15 karet nestvůr, zbytek ostatní kouzla.



Decklist Pavel KOŠ Levá Hlava milape
Main Deck Sideboard
1 Necrotic Ooze
1 Myr Propagator
1 Hex Parasite
1 Phyrexian Ingester
1 Palladium Myr
1 Silver Myr
1 Leaden Myr
1 Copper Myr
1 Impaler Shrike
1 Rust Tick
1 Fume Spitter
1 Sylvok Replika
1 Gremlin Mine
1 Scrapdiver Serpent
1 Contagion Clasp
1 Parasitic Implant
1 Darkslick Drake
1 Deceiver Exarch
1 Volition Reins
1 Glissa´s Scorn
1 Spined Thopter
1 Riddlesmith
1 Spire Monitor
 
 

 

Balíček byl tedy modročernozelený (ona jediná zelená byla zařazena právě kvůli jedinému artefaktovému Removalu) doplněný artefaktovými kartami. Jeho celkové složení tedy vypadalo takto: 11 artefaktů, 8 modrých karet, 3 karty černé, 1 zelená karta (ničení artefaktu, druhou zelenou byla artefaktová replica), země: 10 island, 6 swamp, 1 forest, 16 nestvůr. Splash zelené barvy byl kvůli ničení artefaktů, s čímž měl pomoci i myr v její barvě, což k té jedné zemi mělo stačit.

 


1. kolo:

Čas určený k sestavování balíčků rychle vypršel a už tu byl rozpis soupeřů. U nás následoval sešup ke stolu č.7, kde už na nás čekali soupeři s názvem „Ocelový krmelec“. Na kostku soupeř hodil 1, nebyl jsem daleko, abychom hod neopakovali, protože mě padlo na kostce 2. Soupeře necháváme začínat, oba obři za začátku zahrávali jen země a malé potvory, se kterými se útočilo a nebránilo. Na naší straně stolu se tak objevil například Spined Thopter, vodní Drak a Rust Tick, soupeř zahrál infectovou zombii a nezničitelnou sekeru. Stav životů byl 25 a 2 poison countery my, 24 životů soupeř. V dalším kole přišel první zlom, na náš útok soupeř reaguje kartou Disperse Justice, kterou ničí 2 naše útočníky, navíc s Corrosive Gale zabíjí dalšího letce. K tomu navíc odpaluje černý Shrine z nové edice ( Shrine of the Limitless Power)a já vyhazuji z ruky 3 karty. Takže mi v ní už nic nezbývá a levá hlava také nemá moc na výběr. Soupeř dále zahrává manového Myra, Myrsmithe, se svými nestvůrami útočí, počet našich životů se snížil nejdříve na 14, pak dokonce jen na 7, do toho mám solidní manaflood, naše druhá hlava si karty zatím schovává, ale jsme pod velkým tlakem, který pokračuje. Soupeř přidává na stůl Carnifex Demona, u nás jde na stůl Mindslaver, soupeř má tah, útočí s démonem, kterého ale tapuje naše přes flash zahraná potvora – Deceiver Exarch. Soupeři to ale nevadí, zahrává na stůl Phyrexian Obliteratora a jedinou naší naději – Mindslaver, který by situaci mohl zajímavě zvrátit, ničí Shatterem. Vzhledem k situaci na stole a převaze soupeře (Démon, Obliterator, mnoho Myrů) naše utrpení neprodlužujeme a podáváme soupeřům ruku.

Stav na zápasy tedy 0:1.

 


2. kolo:

Vzhledem k prohře se opět posouváme na vyšší číslo, tentokrát je to stůl č.9 a soupeř pojmenovaný „Multicasters“. Hod kostkou tentokráte prohráváme, přičemž opět jsem hodil na 20-ti stěnné dvojku. Soupeř nás nechá začínat a já bohužel mulliganuju až na 5 karet. Nejprve samé země, pak pro změnu jedna, pak zase jen červená barva a jiné země.. V prvních kolech se na stůl vykládaly země, na naší straně manoví myrové, Sickleslicer a Contagion Clasp, který zničil soupeřova Blind Zealota. Soupeř zahrál Mimic Vat, Grasp of Darkness, jedna naše nestvůra odchází a ještě přidává posilovací Equipment, my kontrujeme Barrage Ogrem a Fume Spitterem. Soupeř si pod Vat dá Zealota, my blokujeme s Ogrem, který následně dostává equip a útočí. Doplňujeme squadru Slag Fiendem a Necrotic Oozem, kterého dáváme do bloku na přes Mimic Vat oživeného dalšího Zealota. To se ukázalo jako chyba, soupeř zahrává tyčku (Untamed Might) a sliz jde do hrobu. Náš Obr s Fiendem útočí. Soupeř útok zastavuje přes Act of Aggression, takže přicházíme i o Fienda. Na naší straně přichází Shriek Raptor a manový myr, soupeř kontruje jen jedním infectovacím lítavcem, který je navíc zablokován. Hra se pak posunula na naše pomalé ozobávání a držení pozice soupeři, kdy se postupně na stole objevili 2x Toxic Nim,modrý neblokovatelný Agent, Blight mamba, Gethův trun a Trigon, u nás jen Salvage Scout, Vulshock replika a červený Trigon, s jehož pomocí jsme soupeři udělili další infect countery, útočil Obr a vystřelila si i Replika, soupeř nám také udělil nějaké jedové countery a využil proliferace. Pomalu jsme vyčerpali určený čas a byla tu nastavená kola, protože ani jeden dvouhlavec nebyl schopen získat převahu. Stav životů byl soupeř 6 a 7 poison counterů, my 29 životů a 8 poison counterů. Nám přišla jen země, necháváme soupeře hrát, soupeř má poslední kolo. V tu chvíli zahrává černý fireball – Exsanguinate do nás, doplňuje si životy ze 6ti na 18, nám najednou zbývá jen 17, k tomu soupeř zaútočil a my skončili na 8mi životech. V posledním kole jsme situaci už díky soupeřovu vyléčení nebyli schopni zvrátit a zápas tedy skončil vzhledem k průběhu asi spravedlivou remízou.

Stav na zápasy tedy 0:1:1.

 


3. kolo:

Čas na odpočinek nebyl žádný, protože jsme ihned dostali další dvojici. Tentokráte ne dva kluky, ale slečnu s bratrem, pod teamovým názvem „Amazonské anakondy“. Danielu znám z herny, kde jsme si párkrát fajn popovídali, takže se zápas nesl v pohodové atmosféře, tedy, snad až na jeden sporný moment, kde jsme se dohadovali o pravidlech s blokací. Shodou okolností šlo o team, kterému naše druhá dvojice v úvodu předávala své karty..takže jsme věděli, že nějaké extra překvapení se na nás nechystá. Jelikož už bylo skoro poledne, soupeřka baštila při hře bagetu /což nám nevadilo/, drobila a lamentovala, že pak bude muset celou hernu vyluxovat. Pokud tomu tak nebylo, pánové z Dungeonu, máte jedno luxování do budoucna u ní schované:-)

Ale dosti tlachů, zpět k průběhu hry. Kostku prohráváme opět hodem dvojky (pokolikáté už) a začínáme. Na stůl šly země, u soupeře Myr, Lifestaff, Plague Stinger a Golem Foundry. U nás mynový myr , tapovací kněz a hlavně námi zahraná zajímavá karta, naprosto dokonalá do 2HG – Suture Priest. Dokonalá i v tom, že nejen oběma soupeřům (každé hlavě) za zahranou nestvůru ubírá životy a mě, jakožto jejímu kontrolorovi, život přidává, ale působící i zmatek v tom, kolik životů kdo vlastně má :-). Naštěstí jsme se vždy shodli a došli ke stejnému výsledku. Na stole se pak postupně objevují u nás i Rust Tick, Vulshock Replica, modrý létavec, Shriek Raptor, Fume Spitter, u soupeřů se objevují 2 myrové a Whispering Specter. Probíhá nějaké útočení, dostáváme 2 poison countery, životy nám přibývají až na počet 33, soupeř postupně klesá na 22, stůl je takový pořád vyrovnaný, ani jedna strana není schopna druhou přetlačit. V tu chvíli mám na výběr buďto zahrát Barrage Ogra nebo Mindslaver. Pravděpodobně chybně volím Ogra, který sice umí střílet a také tak v průběhu hry činil v hojné míře, ale Mindslaver by byl schopen situaci na stole v pravou chvíli vyřešit. Proč píšu chybně? Protože soupeř zaútočil vzduchem a rozhodl se obětovat Spectru, díky které jsem jako cíl oběti musel celou ruku zahodit. To byla naše první chyba. Druhá nastala prakticky vzápětí, kdy jsme soupeře nechali zcounterovat naše kouzlo Volition Reins, které mělo ukrást jedné hlavě soupeře infectového létavce, kouzlem, které umí zcounterovat jen kouzlo "that targets permanent you control" - a tahle situace nenastala, protože infecta kontrolovala jedna soupeřova hlava a counterovala hlava druhá a takto counterspel nebyl možný. To jsme si ale uvědomili až při debatě druhý den. Takto jsme tedy přišli o 2 naše šance na výhru. Hra tedy pokračovala dál svým tempem, kdy ani jedna strana neměla převahu, soupeř si nějaké životy doplnil, ani jedna strana nedokázala druhou přetlačit, i když s můj Ogr snažil, potvůrky jsme si prakticky jen měnili s tím, že sem tam něco kouslo. To u nás nezměnil ani Slag Fiend, Parasitic Implant, Raptor č.2, u soupeře Tumble Magnet, Lashwire a nějaké potvorové smetí. I když jsme ke konci měli lehce navrh, stav životů skončil na 22 my, 20 soupeři a při zhruba stejném počtu poison counterů na obou stranách.

Takže další remíza a stav 0:2:1.

Bylo tedy jasné, že teď už musíme začít vyhrávat, abychom mohli pomýšlet na lepší umístění. Ideálně, abychom vyhráli zbylá 3 kola. No…



4. kolo:

Zase jsme šli na další hru „z fleku“ po předchozí remíze, spadli na stůl č.11 a tentokrát k nám přišla dvojice otec-syn pojmenovaná „Dvouhlavý bobr“. Kostku prohráváme, já mulliganuji dokonce na 5. Jednou jsem měl 6 zemí, 2x jen jednu. Začínáme všichni vykládat země, na stůl jsou myrové a opět Suture Priest, doplnění Rust Tickem a Blinding Souleaterem. Soupeři zahrávají Tel Jilad the Fallen, Trespass a také Souleatera. Soupeř zaútočil, my využili protekci a Tel Jilad odchází. Dál přidáváme Trigon of Rage, útoky snižujeme soupeři životy na 25, soupeř kontruje Wing Splicerem, a golemem následovaným Spinnerbitterem. Přes Volition Reins krademe Spinebittera, Contagion Clasp ničí Splicera a útočíme. Soupeři zahrávají pro sebe výbornou kartu do 2HG – War Report. Ten přidá život za každou nestvůru a každý artefakt, takže se něco počítá 2x. Najednou má soupeřův dvouhlavec z 22 42 životů. Hmm..přes životy to tedy asi moc nepůjde. K tomu si Spinnerbittera vrací do ruky, zahrává ho a přidává Glistered Elfa, pak i Unwinding cloak a Thundering Thanadona, načež své vykládání zakončuje Tempered Steel. Do té doby proběhly nějaké útoky, námi zahraný Shriek raptor byl jendou posílen, soupeř má 5 jednových counterů, my 4 a k tomu už jen 18 životů. Navíc nám Shatterem ničí Trigon, přidává si Tangle Anglera, na což reagujeme proliferací, Sickleslicerem a Fume Spitterem. Soupeř si opět díky druhému War Reportu přidá životy, takže jich má 68, útočí na nás a proliferuje, takže i my máme najednou 9 jedových bodíků. Pomalu získává převahu a my se spíše jen bráníme, Necrotic ooze a Sickleslicer ničí golema, soupeř zahráv tapovače, čímž nám ruší obranu a dostává nás na 12 životů a 12 jedových žetonů, my jsme soupeři udělili 10 jedových bodů. Soupeři nám instantem vrátili útočícího raptora na ruku, do hry nám jde opět Splicer a i náš Golem. Jenže soupeř zahrál Phyrexian Swarmlorda a Cathedral Membrane. To se už ale blíží pomalu konec, opět vyčerpáváme čas a budou tu nastavená kola. První zablokovat nějak zvládneme, na poslední útok nemáme sílu a jen čekáme, jestli soupeř neudělá chybu a nezapomene na abilitu Spinnebitera. Ze začátku to tak i vypadá, ne zcela štastně zatapovává naše obránce, ale Spinebitter ty poslední 2 jedové countery v posledním kole zápasu uděluje.

Takže je z remízy prohra a stav na zápasy 0:2:2.

Zde jsme měli víceméně trochu smůlu, protože soupeř vždy našel na naše karty účinnou protihru a když už se zdálo, že těsně před nastavenými koly hru ještě zvládneme vyhrát, našeho létacího infecta nám vrátil do ruky a tím nás zpomalil.


 

5. kolo:

Zůstali jsme díky stavu zápasů na 11. stole a k mému překvapení přichází Ondra s kamarádem, kterým jsme předávali na začátku rozbalené karty. S Ondrou hraju snad vždy na Standardu a tady jsem se tomu také nevyhnul. Když mě kluci vidí, jak si dělám poznámky, jednak mě upozorňují, že jejich tým má název „S.T.A.R.S.“ s tečkami a Ondra přidává, že snad o těch našich standardových zápasech nebudu psát. Musím ho tedy zklamat, je třeba nahnat nějaké místo v článku a tuhle perličku si prostě neodpustím:-). Na dotaz, co dělají u našeho stolu, tak..prý jim to nechodilo.

Soupeři padla na kostce dvojka, nám 13, necháváme kluky hrát. Soupeř se rozjíždí rychle, v každém kole zahrávají země, soupeř dál doplňuje manového myra a Spellbombu, my zpočátku také zahráváme země, k tomu přidáváme též Myra, kterého nám ničí Tormentorś Exarch. Zahráváme Rust Tick a Repliku, kterou pro změnu ničí Gethův Verdikt. Soupeř má tah, zahrává Phyrexian Obliteratora – JAU JAU - a aby toho nebylo málo, přidává i Kuldotha Phoenix, kterého ale hned tapuje Rust Tick. I tak to nevypadá dobře, protože moc odpovědí v ruce nemáme. Zahráváme alespoň Necrotic Ooze a Bloodshot Trainee, soupeř útočí celkem za 9, přidává Sky-eel School a Sensor Splicer. My Shriek Raptora a Impaler Shrike, kterou soupeř ničí přes Instill Infection. Opět jeho útok za 8 a my jsme na 8mi životech. A aby to měli kluci jisté, přidávají Scrapdiver Serpenta. Co se na nás v tu chvíli valí, je už prakticky nezastavitelné. Takže už hru jen prodlužujeme o 2 kola zahraným Slag Fiendem, změnou cíle pro Rust Tick a slabým Salvage Scoutem. Přežíváme ještě jeden útok, zbývají nám 3 životy ale soupeř nás i tak dobíjí díky Artillerize za 5. No..bylo to rychlé, jestli hra trvala čtvrt hodiny, bylo to moc. Tady jsme se opravdu „nechytali“ a soupeři to přišlo zcela ideálně.

Stav na zápasy tedy 0:2:3.


 

Kolo č.6 se už v našem podání nekonalo, protože jsme vyrazili z herny směr domovy. Nejspíše bychom stejně dostali Bye a čekat další hodinu, než se dozvíme, že naše umístění atakuje 3. desítku účastníků, to jsme věděli i tak. Šance na lepší umístění, natož odměnu se rovnala nule. Takže vyhrál hokej a souboj naší reprezentace s Ivany, ze kterého jsem aspoň já viděl 2 třetiny.

Po zjištění výsledků turnaje v DCI žebříčku jsme skutečně Bye dostali a skončili nakonec 19-tí.

 


Jak bych tedy na závěr článku zhodnotil srážku našeho Dvouhlavce s Phyrexií? Po stránce herní fajn zábava na celý den, 2- hlavý obr je zajímavý formát turnaje, který je o spolupráci, dohadech a teamovém pojetí. De fakto 4x jsme hráli na celý, pro kolo vyhrazený, čas, až to bylo chvílemi psychicky vyčerpávající, protože jeden zápas skončil a už se šlo bez jakékoli pauzy na další. New Phyrexia je navíc edice hodně zajímavá, díky existenci karet s phyrexianským manasymbolem dostává hra nový náboj a mohli jsme díky tomu využít více karet, než v jiných edicích. Co se týče financí, to záleží opravdu jen na otevřených kartách a po téhle stránce se naše účast rovnala propadáku, který by zachránila jen odměna za umístění, kterému jsme se nepřiblížili. Jen jedna dražší karta, zbytek nepříliš využitelné rarity a výplň boosterů. Tak..holt příště.

Došli jsme spolu ke konci, snad vás tenhle report od vyzkoušení 2HG turnaje neodradil, pokud budete mít možnost, určitě si dvouhlavce vyzkoušejte, je to něco jiného než klasický constructed či drafty.

A jestliže jste report dočetli až sem, díky za trpělivost, snad se vám článek líbil a u nějakého dalšího se zase budu těšit „napočtenou“.


 

Milan Pech (milape)

Komentáře
Autor: Igi @ Monday, May 23, 2011 9:35 PM
Jen pro upřesnění - soupeři ze 4.kola (chlapci z "Dvouhlavého Bobra"), nejsou otec a syn.

Autor: milape @ Monday, May 23, 2011 10:10 PM
V tom případě se oběma pánům omlouvám za mystifikaci, prostě mi to tak připadlo ale nechtěl jsem se ptát.

Autor: Scalpelexis @ Wednesday, May 25, 2011 12:35 AM
Report moc pekny, jen skoda, ze tam nejsem s kamaradem zmineny, kdyz jsme vyhrali:D

Autor: milape @ Friday, May 27, 2011 9:19 AM
Scalpelexis: Celkové výsledky jsem k dispozici neměl a na konec jsme tam prostě nečekali. Hokej dostal přednost.
Gratulace k vítězství, co jste hráli v balíčcích? jen tak pro zajímavost..?

You must be logged in to post a comment. You can login here
Print  
Reklama Minimize
Print  
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement