Sunday, October 24, 2021
Všechny články Minimize

Current Articles | Categories | Search | Syndication

Wednesday, March 21, 2012
monoW Tempered steel - report z Outpostu
Autor: Ufin @ 1:30 PM :: 2187 Přečtení :: 0 Komentáře :: :: Reporty
 
 Zdravím všechny čtenáře!
Kdysi dávno (asi půl roku zpátky) jsem Vám představoval balíček, s nímž hraji na turnajích formátu standard. Je to monoW Tempered steel, který lze na standardu hrát již něco okolo tři-čtvrtě roku. Od chvíle, kdy jsem Vám čtenářům tento deck představoval, uplynula již nějaká doba a můj balíček prošel některými proměnami. Sliboval jsem Vám tenkrát (září 2011) report z turnaje s tímto deckem, kterého se již bohužel nedočkáte, zde však následuje report z turnaje, který se konal dne 26. února v neděli v pražské herně Outpost, a který nabídne mnohem aktuálnější postřehy.
 
Turnaj byl pro mě především zjištěním, co je mezi hráči v Čechách za současné metagame oblíbené a jak je třeba pozměnit main deck a hlavně sideboard. Turnaj byl určen pro začátečníky, což, jak jsem s potěšením zjistil, i když bych se neodvažoval přít, podle čeho se to měří.
 
Turnaj začínal ve dvě hodiny odpoledne. Zúčastnilo se jej 12 lidí, tudíž se odehrála čtyři kola. Dorazil jsem o něco dříve, abych sehnal čtvrtou bílou shrnu do sideboardu a pokud možno ještě phyrexian revokera. Ani jedno bohužel momentálně na krámě neměli, a tak jsme se mohli pustit do díla.
Zde je decklist balíčku, se kterým jsem turnaj odehrál:
 
Tempered steel JS
Main Deck Sideboard
2 Contested WarZone
2 Inkmoth Nexus
17 Plains
4 Memnite
4 Vault Skirge
4 Tempered Steel
4 Glint Hawk Idol
4 Signal Pest
1 Mikaeus, the Lunarch
2 Shrine of Loyal Legions
1 Porcelain Legionnaire
1 Hero of Bladehold
3 Origin Spellbomb
2 Etched Champion
2 Blade Splicer
1 Oblivion Ring
4 Dispatch
1 Mox Opal
3 Gitaxian Probe
1 Shrine of Loyal Legions
3 Mirran Crusader
2 Celestial Purge
1 Revoke Existence
1 Leonin Relic Warder
1 Oblivion Ring
2 Porcelain Legionnaire
2 Phyrexian Revoker
1 Hex Parasite
1 Hero of Bladehold
 
Myslím a doufám v to, že poctiví čtenáři budou mít k decklistu komentáře a námitky, jen pro začátek ujasním pár věcí.
-          Gitaxian Probe – přemýšlel jsem, zda se na současnou metagame hodí, věděl jsem však, že donedávna byla k nezaplacení, kvůli velkému množství kontrolů na standartových turnajích. Byť je to pozoruhodné, tak ne vždy má soupeř pilotující UB kontrol na počáteční ruce counterspell v podobě Mana Leak či Dissipate a držím-li v ruce Tempered Steel, tak se celkem hodí vědět, jak na tom jsem. K tomu právě slouží „očíčko“. Samozřejmě, že proti fritce nebo proti jiným balíčkům, s kterými jsem dnes hrál se zase tolik nevyplatí, a je proto na zvážení s jakými balíky se budete potkávat vy… V balíčku mám 63 karet, kde ty tři přesahující jsou právě ona očíčka.
-          Glint hawky nehraji z již zmíněného důvodu v minulém článku. Hrají se především kvůli Mox Opalu a ten hraji pouze jeden. Pro tento nedostatek je jednoduché vysvětlení a tím jsou(nejsou) peníze.
-          Stejně tak je to s Inkmoth Nexusy nebo se Spellskitev sideboardu. Nejsou peníze, nejsou dostatečně kvalitní karty.
-          Porcelánové legionáře jsem testoval napůl v sideboardu, napůl v mainu a osvědčili se. Za současné metagame, která je hodně o aggrech jsou výborní a snad při každé hře jsem je sidoval dovnitř. Zato Mikaeus se ukázal zdaleka ne tak dobrý, jako na první pohled vypadá. Téměř vždycky to byl on, kdo se s legionářem měnil z jednoduchého důvodu a tím je jeho pomalost.
-          Etched Champion je výborná bytost. Probojuje se díky protekci hordami werewolfů, zombií, vampírů a všeho ostatního… Doporučuji hrát v balíčku jako je ten můj ne méně než čtyřikrát, mě se ho bohužel stále nedaří vícekrát sehnat…
-          V sideboardu jsou tři Mirran Crusadeři proti všemožným monoblack aggrům, kontrolu apod., Purge a O ring například proti Burning Vengeanci, fritce atd., Revokeři proti Ratchet bombě a legionáři proti veškerým aggrům. Hex parasite jsem chtěl pouze vyzkoušet, zda je vhodné proti něčemu ho nasidovat, příliš se však neujal...
-          Jako poslední zmíním War Zone, která na současném standardu bývá  doslova sebevraždou… Je dobrá proti UB, Grixis atd kontrolech, protože se nedá zkántrovat, ale uritě ji nahradím, pokud je seženu, Inkmoth Nexusy.
 
V minulém článku jsem o balíčku říkal téměř vše důležité a potřebné k efektivní hře s ním. Jednoduše vykládáte potvůrky, samozřejmě si první kolo vyložíte raději vault skirge nebo spellbombu než signal pest, pokud nemáte memnite. Druhé kolo ideálně Shrine, ten je dnes dobrý téměř proti všemu.
Proti kontrolu nehrajete Steel, obcházíte mana leak a hrajete všechny možné bytosti, přičemž soupeř často bude sedět na tom mana leaku dál. Buď se v jednu chvíli soupeř zatapuje a nechá vás steel zahrát nebo musíte vyhrát bez něho, což určitě není nemožné.
Proti aggru je však Steel mnohem důležitější. Máte s ním asi o 50 procent větší šanci na výhru. Proti fritce hrajete dřív steel než bytosti, čímž se vyhnete Arc Trailu, Galvanic Blastu a Gut shotě. Nejhorší je to pravděpodobně proti GW, WB a všem ostatním tokenům, protože mají jednoduše více poletuch a Oblivion Ring na Steel.
Po sideboardu je to špatné úplně proti všemu. Kontrol má Ratchet Bomb, popř. černý Zenith, siduji Phyrexian Revokera, Shrine a další O ring, protože se soupeři většinou podaří některé ze svých prasat na stůl dostat. Rampa (Kessig Wolf Run)má Slagstorm a stejně jako vlkodlaci a často i fritka hraje Ancient Grudge. Tyto čtyři karty mému decku vadí asi ze všeho nejvíce a často hry po sideboardingu závisí na tom, kolik se jich soupeři vešlo do sideboardu.
 
Abych však pořád jen nežvatlal, pustím se do líčení jednotlivých kol turnaje. Předtím chci ještě upozornit všechny čtenáře, že v rozborech, aby byly trochu zajímavé a ne pouze omáčka rozebral skoro všechny situace a to často do detailu. K tomu bylo však zapotřebí užít mnoha výrazů a frází z magicové terminologie, které zajisté budou i nováčci po nějaké době hraní magicu znalí. Pod článkem se vám pokusím nějakou tu terminologii vyložit a přeložit do češtiny. S trochou trpělivosti by měl mít z rozboru požitek i nováček, dopředu ale upozorňuji, že slova typu mulligen a karty hrané protihráči vysvětlovat nebudu.
 
 
 
 
1.    Hra Lukáš, monoB Zombie
Lukáš vyhrává hod kostkou a oba pro začátek mulligenujeme. Hru zahajuje swampem a Diregraf Ghoulem. Trochu si oddechnu, poněvadž si mohu být jistý, že ani jednu z karet, které nemám rád, nahraje. Nechal jsem si celkem kvalitní ruku 2krát Steel, Memnite, Mikaeus, ale jen 1 pláně a War Zone. Zdání samozřejmě klame, protože soupeř to měl zezačátku o trošku rychlejší nežli já, takže jsem měl co dělat, aby mě nazabila vlastní War Zone. Lížu Vault skirge, hraji ho i s Memnitem. Soupeř mě projíždí ghoulem na 16 a vykládá typhoid rats. Já si nelížu pláň, takže hraji war Zone a Mikaeuse jako 1/1. Útok Vault skirge je odražen tragic slipem. Soupeřův útok ve třetím kole ghoulem a krysami zablokuji mikaeusem a memnitem a při blokaci obětuji mikaeuse pro posílení memnita, který se vymění s ghoulem -> kdybych neblokoval obojím, nechal bych soupeři War Zone, čímž bych mu prakticky odevzdal hru. Potom soupeř zahraje Highborn Ghoul. V mém třetím kole si dolíznu pláň, takže hraji první steel. Soupeř mě sjede na 13 a vezme si war zone, já však ve svém čtvrtém hraju Vault Skirge a Spellbombu připraven ji obětovat. Nechám se projet z 13 až na osm ghoulem a krysami (Lukáš použil mou War Zone). Nechtěl jsem blokovat, protože jak jeho ghoul s Warzone tak i krysy by mi blokujícího Skirge nebo Memnita zabili. Další kolo dolíznu Inkmoth Nexus, hraji druhý Tempered Steel a útočím za pět Vault Skirgem. Na Lukášovu stranu stolu se dostane ještě Geralf' s Messenger, který mě okrade o pár životů, dva další zombíci ze záhrobí za pomoci Ghoulcaller's Chantu a dokonce i Liliana, která mne donutí obětovat Memnita, jenomže dva Tempered Steely + Vault Skirge, který je imunní vůči Doom Blade i proti Go for the Throat dokonale stabilizují situaci, abych v jednom kole bych Lukáše sežral a zároveň otrávil Nexusem.
Tato hra byla jistě delší než hra druhá, byla ovšem mnohem zajímavější a napínavější.
 
Side in: 3 Mirran Crusader, 2 Porcelain Legionnaire, 1 Celestial Purge
Side out: 1 Mikaeus, 1 Oblivion Ring, 1 Hero of Bladehold, 2 Blade Splicer, 1 Etched Champion
 
Druhá hra byla o něco rychlejší a určitě méně problémová. Začínám opět s opravdu kvalitní rukou, tj. dvakrát pláň, tempered steel, Mirran Crusader, Mox Opal, Memnite a Porcelain legionnaire. Začíná Lukáš vyložením swampu. Já vyložím pláň, Mox Opal a nechám Lukáše hrát, přičemž si všimnu Memnita na ruce - doufám, že nic podobného se mi již nepovede… Lukáš pokračuje zahráním Highborn Ghoula a já ve svém druhém odpovídám Legionářem za dva životy a Memnitem. Soupeř pouze položí třetí swamp a předává kolo. Dolíznu pláň, hraju Steel a útočím, soupeř zablokuje legionáře ghoulem, kterého při blokaci obětuje do zahraného Altar’s Reap – celkem solidní trik. Je na sedmnácti životech a se čtyřmi swampy do hry pustí další dva Highborn Ghouly… Je opravdu škoda/štěstí, že je zapomněl odsidovat, protože zrovna proti mému balíčku jsou nic nedělající  2/1. Ve čtvrtém kole zaútočím úplně stejně jako předtím a soupeř blokuje oběma ghouly mého Memnita. Je na dvanácti životech a já zahraji Mirran Crusadera. Na něho nemohl logicky najít odpověď, nenašel však ani na legionáře, tudíž už hra nebyla moc dlouhá.
 
Z této hry je očividné, že zombie nejsou vůbec špatný matchup a kupodivu mám lepší sideboard než ony (Mirran Crusader, celestin Purge). Domnívám se však, že mnohem lepší nežli mono B zombie jsou UB se svým Diregraf Captain, popř. několika Mana Leaky proti takovým kartám jako je právě Steel nebo nějké hromadné zabíjení. Po hře mi Lukáš sdělil, že ještě nestihl sehnat Gravecrawlera (který by jistě několik situací řešil), ačkoliv Geralf’s Messengerů mohl mít klidně pět (ne že by takový počet byl nějak platný).
 
2.   Hra Kuba, RB Vampires
Stejně jako proti zombiím, tak ani proti současným vampírům jsem se Steelem ještě nehrál, takže jsem se hry trochu obával. Přestože jsem věděl, že soupeř nehraje bílou na Sorina a případný Oblivion Ring, viděl jsem z jeho minulé hry Grave Titana, takže jsem předpokládal, že se najde i nějaké hromadné zabíjení v sideboardu a určitě mnoho zabíjení v základu.
Začíná Kuba (tedy soupeř, ne já) a mě potěší moje počáteční ruka, na níž je Shrine, na níž soupeř pravděpodobně nebude mít během první hry odpověď, Blade Splicer, Dispatch, Glint Hawk Idol a tři země. Kuba začíná vyložením hory a agresivního Stromkirk Noblea. Já po vyložení pláně odevzdávám tah a soupeř mě vysává na 19 životů a nechá si volnou manu. To je celkem příhodné pro zahrání bíle shriny (Shrine of Loyal Legions) (soupeř věděl, co hraju, tudíž předpokládal, že pustím do hry nějakou bytost a naběhnu si do jeho zabíjení)a už se žetonky sypou. Soupeř opět zaútočí Noblem mě zbývá 17 životů, ale až potom Kuba vykládá vampířího kapitána (Stromkirk Captain). Já odpovídám Blade Splicerem a útočícího 4/4 Noblea neblokuji. Další kolo hraji Glint Hawk Idol a mám tři artefakty pro zahrání Dispatch na Noblea. Soupeř má už jen spoustu zabíjení – Doom Blade na Idol, Brimestone Volley na golema ale pak přijde do hry Tempered steel, a když Shrine vyrobí 8 3/3 tokenů myrů, tak soupeř hledá nejsnazší cestu jak zabít sám sebe, aby nebyl ušlapán.
Side in: 1 shrine of Loyal Legions, 2 Celestial Purge
Side out:1 Mikaeus, 1 Hero of Bladehold, 1 oblivion Ring
 
Úvodní ruka mě opět potěší → Shrine, Memnite, Mox Opal, Legionář, tři země. Soupeř mi pravděpodobně nechce dopřát metalcraft na Mox Opal, když mi ihned zabíjí Tragic Slipem mnou vyloženého Memnita. Nic nehraje a opravdu nevypadá šťastně z mé bílé Shriny, zatímco já naopak téměř nadskakuju, protože jsem si dolíznul Steel. Ve třetím kole soupeř hraje vampířího kapitána, který mi sám o sobě tolik problémů nedělá. Plýtvání Tragic Slipem se vysvětlilo – Kuba měl zabíjení více než dost. Přesto, že se zbavil  Glint Hawk Idola přes Doom Blade, Skirge přes další Slip, na Shrine opět nenašel odpověď a do konce hry nevyložil nic jiného než dalšího kapitána.
 
Vampíři se tedy jeví také jako celkem příjemný matchup. Celestial Purge je proti nim jako dělaná a bez bílé to bohužel pro soupeře stále není ono.
 
Po dvou výhrách se cítím docela dobře a hodně si věřím na nějaké dobré umístění. Vím, že stejně dobře se daří pilotovi Grixis kontrolu a hráči hrajícímu něco na způsob Solar Flare. Naopak ani jednomu z hráčů, kteří vsadili na vlkodlaky se nedařilo nejlépe. Stále by však měl být při dvanácti zúčastněných ještě jeden hráč se stejným výsledkem jako já.
 
3. kolo, Lukáš – Fritka
 Že jsem soupeře ještě neviděl hrát mohlo s největší pravděpodobnostísvědčit o tom, že své soupeře hhodně rychle zničil anebo, že jsem úplně slepý.
Zvítězím v hodu kostkou, dnes poprvé, mám však poněkud vlažnější draw (úvodní ruku), s Tempered Steel, dvěma Blade Splicery, nexusem a nějakými dalšími zeměmi. Později se však tato ruka ukázala jako celkem hodně dobrá. Zahajuji položením pláně. Lukáš stejně navazuje horou a předává kolo. Ve stejném rytmu pokračujeme v kole druhém s rozdílem, že já pokládám Inkmoth Nexus místo druhé pláně. Ve třetím kole hraji Tempered Steel raději než Blade Splicera, protože poté na něj soupeř stěží nalezne odpověď. Lukáš hraje fénixe (Chandra' Phoenix) a já jsem na 18. Hraji Blade Splicera ve svém. Soupeř hraje Arc Trail na Splicera a do hlavy + Stormblood Berserker. Po útoku fénexe jsem na 14 životech. V pátém kole mám na stole čtyři země. Hraji Glint Hawk Idol plus Origin Spellbomb a v ruce mám Dispatch (mám tři artefakty). Zaútočím golemem, soupeř nechá projít – je na 15. Ve svém pátém kole hraje Kotha a oživuje jednu horu, útočí se vším, já dám Dispatch na Berserkra a ostatní nechám projít, takže jsem na osmi životech. V tomto kole bylo možné udělat tři možné věci a já jsem udělal pravděpodobně tu nejhorší. Soupeř měl čtyři karty, já mohl buď protočit spellbombu na myra a s ním blokovat (+ blokovat Glint hawk idolem) nebo protočit spellbombu a tokena nechat do tlaku nebo neprotáčet spellbomb a „pouze“ odstranit ze hry berserkra přes Dispatch. Ve dvou prvních zmíněných možnostech bych si ušetřil pár životů, které byly však v této partii klíčové. Hru jsem sice příští kolo skvěle stabilizoval, když jsem idolem zabil Kotha, golemem dal soupeři daších pět zranění, zahrál druhého Blade Splicera a ototčil spellbombu + líznutí. Soupeř však v dalším kole zastřelil mého Blade Splicera přes druhý Arc Trail, zaútočil fénixém a hodil mi Brimestone Volley do hlavy a já měl rázem -1 život...
 
Z této hry vyplynulo, že se proti fritce musím snažit více blokovat. Proti každému jinému agresivnímu balíku by tato stabilizace situace na stole, která proběhla v šestém kole stačila, Fritka však má však mnohem více outů, které se neptají na situaci na stole, např. zmíněný Volley.
Side in: Revoke Existence (na červenou shrinu), 2 Celestial Purge, Hero of Bladehold
Side out: 2 Etched Champion, 1 Porcelain Legionnaire, 1 Shrine of Loyal Legions
 
Druhou hru jsem nezahájiil úplně nejlépe, když jsem se přes Vault Skirge a Gitaxian Probe sám dostal na šestnáct životů. Po nakouknutí do soupeřovy ruky jsem uviděl něco jako Stromkirk Noble, Brimestone Volley, Arc Trail, tři hory a Dismember, k čemuž Lukáš dodal, že Dismember nasidoval proti mým golemům, které témeř nemůže jinak zabít. Soupeř ve svém prvním hraje Stromkirk Noble. Já ve druhém zmenším rozdíl počtů životů na 19:17 a hraji Spellbombu. Lukáš mi Arc Trailem zabíjí Skirge a útočí Noblem → mám 14 životů. Ve třetím kole hraju Steel a Nexus a Lukáš pouze útočí za 2 Noblem. Ve čtvrtém se pokusím zaútočit nexusem za tři jedáky, ten však dostane Dismembrem. Na oplátku zablokuji Lukášova Nobla, který je 3/3 tokenem ze spellbomby a líznu si Blade Splicera. Soupeř ještě zahraje Spikeshot Eldera. V pátém kole hraji Vault Skirge a Blade Splicera. Soupeř nicmoc nemá. V šestém kole celkem zariskuju, když zahraju dvakrát „oko“ za sebou, abych se k něčemu dohrabal, nedohrabu se a ačkoliv mě soupeř přes Brimestone Volley dostává na 1 život, nenajde odpověď na Skirge, který živůtky vrací obratem zpět.
 
Dali jsme se do třetí hry. Nechápu, co jsem si to nechal za ruku, pamatuji si pouze 1. kolo Lukáš – Spikeshot, já - Vault Skirge, 2. kolo soupeř – útok Spikeshotem, nechávám projít a Lukáš pokládá Berserkra. Já útočím Skirgem, jsem na osmnácti, předávám kolo, Lukáš hraje Shrinu. Mě nepřijde sideboard, situaci se snaží zachránit Hero of Bladehold, po jednom útoku zablokovaném Elderem však dostanu Volley do hlavy a další kolo i Shrinou, takže konečná.
 
Lukáš byl sympatický soupeř, popřál mi hodně štěstí do příštího kola, já jemu do finále a mohli jsme se pustit dál.
 
Po předcházející prohře jsem byl trochu zklamaný, protože jsem věděl, že jsem mě šanci vyhrát, docela velkou, sačilo prostě udělat pár věcí jinak.  Říkal jsem si, že teď musím další hru vyhrát, abych se alespoň nějak umístil.
Poněkud mě potěšilo, když ke mně počítač napároval hráče pilotujícího nějaké RG Werewolfy. Nevěřil jsem totiž, že by se mohli werewolfové postavit nějak příliš dobře, navíc to bylo necelý měsíc po vydání Dark Ascension u nás, to bylo však trochu zlomyslné, (a hlavně pošetilé) protože soupeř byl skoro určitě nejmladší zúčastněný v turnaji.
 
4.   kolo Ondřej, Werewolfs
Soupeř byl sice, jak jsem zjistil, začátečník (aspoň tedy více než já), zkušeně však vyhrál hod kostkou. Zahájil Wolfbitten kapitánem. Já jsem nechal ruku bez Steelu, zato však s dvěma Signal Pesty, Etched Championem, nexusem a třemi pláněmi. Hraji Pesta. Soupeř ve druhém pokračuje dalším uvězněným kapitánem a Reckless Waifou → docela agresivní začátek na werewolfy. Kupodivu ale neútočí. Já hraji pouze dalšího signal pesta. Ondra položí ve třetím Full Moon' s Rise a projede mě za šest. Já ve třetím pokládám Championa a projedu soupeře dvěma pesty, kteří jsou mi do bloku stejně k ničemu. Ondra ve čtvrtém pokládá Instigator Gang, což byla jeho poslední karta v ruce. Následující asi dva tahy jsem si nějak špatně zapsal, vím však, že mě soupeř sjel na dva životy, já mu zbail Instigator gang Dispatchem a poté byla na stole situace taková: Já jsem na tahu a na stole mám třikrát Signal Pest, Etched Champion, Spellbombu a Tempered Steel, soupeř má Wolfbitten captain, Reckless Waif, Full Moon' s Rise a pět zemí. Nikdo nemáme nic v ruce. Soupeř má 20 životů, ale můj útok vším je pouze za 19. Vím, že příští kolo soupeře dorazím, pokud si nelízne jakýkoliv blesk. Zaútočím Signal pestem a počítám s tím, že protočím spellbombu, takže budu mít o bytost více a budu soupeři jedním útokem dávat 25. Ondra mi samozřejmě v následujícím kole ukáže, že existuje i jiná karta než blesk, která ho může z této situace dostat. Odtapne se, zahraje Overrun a zahájí útok. Já samozřejmě můžu zablokovat jednoho werewolfa championem, ale od druhého už do mne nesmí projít jediné zranění, takže musím zablokovat dvěma pesty. Jeden Signal Pest umírá a podle mých výpočtů, bude můj příští útok za „pouhých“ 17, zatímco soupeř má 18... Abych předešel dalším podobným věcem, zaútočím tentokrát již s dvěma pesty a dostanu soupeře na 12. Ondra mi však předvede další ze svých neuvěřitelných topdecků; → lízne shock a jdeme na druhou...
Side in: 2 Porcelain Legionnaire
Side out:
Druhá hra vypadala pro mě mnohem hůře, zejména kvůli Ancient Grudgi, kterým Ondra zničil mou bílou Shrinu a legionáře. Během hry mi ukázal už „pouze“ Mayor of Avabruck, Instigator Gang, Full Moon's Rise a Immerwolf, ale můj Memnite, Glint Hawk Idol, Steel + Dispatch byli rychlejší.
 
Třetí hra probíhala celkem pohodově. Oba jsme vykládali své bytosti, až na to, že já už od prvního kola, hezky po křivce, zatímco soupeř začal Kruin Outlawem ve třetím kole. Já ve třetím kole pokládám Tempu a útočím legionářem a memnitem, soupeř jde na jedenáct a pokládá Immerwolf. Já ve čtvrtém položím Signal Pest a protočím již položenou bombu, zaútočím si s legionářem (Kruin už je 3/3, takže nemohu Memnitem) s war Zone. Soupeř v pátém stále neútočí jen pokládá dalšího Immerwolfa a Mayora (of Avabruck). V této hře jsem na vlastní kůži okusil jaké to je opovážit se topdecknout si zemi a tudíž nic během kola nepoložit. Ototčení všech vlkodlaků by se ještě dalo přežít, protože já mám stále 20 životů, zatímco Ondřej z minulého kola jen tři a pět jedových kántrů (z útoku pestou a nexusem s War zonou), ale on si ještě topdeckne Ancient Grudge, čímž zastřelí Pesta a blokujícího legionáře. Zvládnu sice ještě něco zablokovat, tak abych neumřel a zkusil něco topdecknout. Měli jsme téměř totožnou situaci jako v prvním kole → soupeř ohromná armáda, zatímco já „pouhý“ nexus. Mohl jsem si líznout několik outů, např. Druhý Steel, čímž bych zabil soupeře přes nexus, Spellbombu into něco dalšího, co se dá kástit (cast), čímž bych otočil vlkodlaky. Já si zkušeně topdecknu zemi, a tak si podáváme ruce.
Soupeř mě nakonec potěší sdělením, že těch 12 boosterů na ceny se backdraftuje, takže mám šanci si ještě něco odnést.
 
Z poslední hry mám zkušenost, že proti vlkodlakům je jednoduchá taktika – být rychlejší než oni a pokud by se nějak nepříjemně rozrůstali, netopdecknout zemi.
 
Vítězem turnaje se stal Lukáš, můj soupeř z třeího kola a já mu tímto gratuluji. Z otevřených boosterů si ondesl foilovou verzi nemrtvého Mikaeuse. Otevřela se ještě Vorapede, „klec“ (Grafdigger' s Cage) a foilový Strangleroot Geist, kterého si odnesl můj soupeř z posledního kola.
 
Turnaj mě velice potěšil. Je dobře časově umístěný → přes týden na večerní turnaje většinou nemívám čas kvůli škole a nedělní odpoledne mám často volné. Také mě potěšily ceny vzhledem k ceně startovného (booster na hráče za 40 kč) a také proto, že si většinou každý odnáší něco, co náleží jeho umístění v turnaji. Já jsem si donesl Strangleroot Geista a Jar of Eyeballs, jen pro zajímavost jakožto nejhorší réro edice.
Mohu-li tedy nováčkům účast v tomto turnaji doporučit, určitě to udělám. V Outpostu panuje skoro vždy velice přátelská atmosféra, takže se nebojte!
 
 
 
 
Komentáře
Currently, there are no comments. Be the first to post one!
You must be logged in to post a comment. You can login here
Print  
Reklama Minimize
Print  
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement