21. ledna 2018
Diskuzní fórum Minimalizovat
Dotaz
Poslední příspěvek 25.09.2017 11:25 odFlamberg. 47 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 3 z 3 << < 123
AutorZprávy
muchen-tuchenUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:10
muchen-tuchen

--
15.07.2017 09:29  
Ahoj jsem tu s dalším dotazem zjišťuji, že čím déle MtG hraji tím více mám nejasností

Když bych katru Elusive Tormentor vybavil např. Murders´s Axe zůstane na kartě i po jejím transformování na druhou stranu? Nebo je potřeba kartu znovu equipnout?

A druhá věc když přijdu o např. Heir of Falkenrath zemře po transformování jde do hřbitova jako přední strana Heir of Falkenrath nebo zadní Heir to the Night? Ptám se proto, že zadní strana je bez manacostu, tedy pokud bych tahal příšery ze hřbitova např. do manacost XY, zda by se to vzathovalo na heir to the Night, který by byla ve hřbitoě za 0 many.

Předem díky
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
15.07.2017 09:59  

Zdar!


1) Ano, kvůli transformování vybavení nespade.

2) Jakmile transformovaná karta změní herní zónu (tedy například půjde z bojiště do hřbitova), "zapomene" na svou původní existenci a bude opět odtransformovaná.

3) Přestože transformované karty na sobě nemají napsaný mana cost, bere se jejich mana cost jako to, co mají napsané na lícové straně.

202.3b The converted mana cost of a double-faced permanent’s back face is calculated as though it had the mana cost of its front face. This is a change from previous rules. If a permanent is a copy of the back face of a double-faced card (even if the card representing that copy is itself a double-faced card), the converted mana cost of that permanent is 0.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
KozilekUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:1
Kozilek

--
07.08.2017 15:38  
Čau chtěl bych se zeptat:
V situaci kdy bych měl vyložené dvě karty které obě mění maximální počet karet na mé ruce ( např. Spellbook a Midnight oil) jaký mám tedy ve výsledku maximální počet karet na ruce?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
07.08.2017 19:32  
Zdar, v takovém případě se efekty uplatní v tom pořadí, jak vznikly. Pokud byl na bojišti nejprve Spellbook a teprve potom přišel Oil, bude se Ti velikost ruky zmenšovat. Pokud přijde Spellbook až po oleji, budeš mít ruku neomezenou.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
muchen-tuchenUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:10
muchen-tuchen

--
24.08.2017 19:08  
Ahoj,

tak jsem tu s dalším dotazem připadá mi, že čím déle to hraju tím "víc" tomu rozumím . Kdybych za použití karty - Eerie Interlude exilnul všechny potvory byli by to 2 Wayward Servanti a dvě libovolné potvory. Směl bych v okmažiku kdy znovu vstoupí na plac (v dalším end stepu) určit pořadí ve kterém vstupují na bojiště, nebo vstoupí všichni najednou a nemohl bych tedy využít schopnost Servantů.

Předem děkuji
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
24.08.2017 20:07  
Ahoj,

Všechny bytosti vstoupí na bojiště najednou. Nicméně se navzájem "vidí přicházet", takže schopnost Servantů bude fungovat.
603.6a Enters-the-battlefield abilities trigger when a permanent enters the battlefield. These are written, “When [this object] enters the battlefield, . . . “ or “Whenever a [type] enters the battlefield, . . .” Each time an event puts one or more permanents onto the battlefield, all permanents on the battlefield (including the newcomers) are checked for any enters-the-battlefield triggers that match the event.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
muchen-tuchenUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:10
muchen-tuchen

--
25.09.2017 04:17  
Ahoj Flambergu ,

-mám další dotaz, včera jsme se dostali do situaci, kdy já jsem měl na stole 2x Pack Rat [code http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=253624] a dvě nějaké 1/1 krysy.
- soupeř mě zpražil Sweltering Suns
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=426851 


Řešili jsme, zda to Pack Raty přežijí já se domnívám, že v okamžiku, kdy došlo k udělení zranění byly oba Pack Raty 4/4ky a tudíž zranění přežili. Následně splasky na 2/2.
Soupeř si je na 90 procent jistý, že to nepřežili, protože si zranění o velikosti 3 dmg od Sweltering Suns nesou do konce kola a tím jak splasknou zemřou protože se na ně stále uplatňuje zranění velkosti 3.

Předem díky za rozuzlení

FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
25.09.2017 11:25  
Ahoj!

Tvůj soupeř měl pravdu. Zranění mají bytosti na sobě až do konce kola a teprve potom se všechno "vyléčí". Děje se tak současně s efekty s trváním "until end of turn".

Kdyby tomu tak nebylo, tak by například nešlo jednu bytost zabít kombinací bojového zranění a nějakého blesku.


Situace proběhne následovně:

1. Všechny bytosti dostanou 3 zranění.
2. Zkontrolují se state-based akce. Hra vidí, že jsou na bojišti dvě krysy s Toughness 1 a s třemi zraněními. Jsou zničeny a jdou do hřbitova. Síla a odolnost Packs Rats se okamžitě přepočítá (na 2/2).
3. Znovu se zkontrolují state-based akce. Hra vidí Pack Rats s Toughness 2 a s třemi zraněními. Také je zničí.

Mimochodem, v průběhu tohoto nelze nijak reagovat. Poslední možnost něco udělat (například vyrobit další 2 Pack Rat) máš před vyhodnocením Sweltering Suns.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 3 z 3 << < 123


Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí