14. prosince 2017
Diskuzní fórum Minimalizovat
Vrstvení "exil until leaves battlefield", kopírování zemí + ("favorite" topic)
Poslední příspěvek 10.12.2017 22:07 odFlamberg. 24 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 2 z 2 << < 12
AutorZprávy
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:13
Wrecky

--
04.12.2017 14:18  
Jo a ješte neco. Pokud jsem monarcha mohu o tenhle „titul" přijít jinak než že mi to jiný hráč ukradne schopností která žíká že se ním stal ? Je možné si to „vybojovat" ?
A jedna creatura muže blokovat pouze jednu creaturu viď ? A múže více creatur blokovat jednu ? Zmátlo mne to protože nechápu schopnost meance. Pokud jsem to dobre pochopil tak kdyby mnel Charging Rhino meance tak by byl neblokovatelný ?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:469
Flamberg

--
05.12.2017 13:17  
Ahoj!

1a. Spell je karta na stacku. Pouze karta - ne schopnosti a podobně. A pouze na stacku - jakmile karta z nějakého důvodu stack opustí, už se o spell nejedná. Landy nejsou spelly a to z toho důvodu, že hraní zemí přes stack nejde. Když vynášíš zemi, dáváš ji z ruky rovnou na bojiště (a soupeř na to tedy nemůže nijak zareagovat).


1b. Emblémy jsou vytvářeny schopnostmi planeswalkerů. Jedná se o klasické aktivované schopnosti a tedy je lze zrušit třeba pomocí Stifle. Planeswalker tak pouze přijde o zaplacenou loyalty, ale schopnost nic neudělá a emblém se nevytvoří.


2a. Karametřina poslední schopnost dělá následující. Kdykoliv sešleš bytost, můžeš vzít svůj balíček, najít v něm jednu kartu s typem "Forest" a/nebo "Plains" a dát tuto zemi taplou na bojiště (nelze ji tedy použít dokud se neodtapne). Můžeš takto tedy najít například Forest, Plains, Sapseep Forest, Mistveil Plains, Savannah, Taiga, Plateau...


2b. Dokud Karametra není bytost, nelze s ní dělat nic, co lze činit pouze s bytostmi. Tedy ani blokovat a útočit. Na druhou stranu na ní ale taky nefungují efekty, jež působí pouze na bytosti.


3. "General zone" je, předpokládám, to samé jako "Command zone". A na ante zapomeň :-) Kdysi dávno v dřevních dobách bylo možné Magic hrát o karty druhého hráče. Fungovalo to tak, že se vylosovala jedna karta každého hráče (takzvané ante) a o tyto karty se hrálo.


4. Ano, Equip můžeš libovolně přehazovat. Dokud máš na zaplacení ceny za aktivaci Equip. A pouze v hlavní fázi tvého kola (tj. před bojem nebo po boji, ne během něj). A pouze když není nic na stacku (tj. ne v reakci na něco). Klasický postup je ten, že nejprve s bytostí, jež má vybavení, zaútočíš, a po útoku vybavení přehodíš na jinou bytost, abys to vybavení mohl využít i v obraně proti soupeřovu útoku. Jen na to musíš mít manu :-D


5. Sorcery (a všechno ostatní kromě Instantů) lze sesílat pouze ve tvém kole, když je prázdný stack.


6. Možné to je, ale v boji Ti to nepomůže. Thermo-Alchemist dává zranění pouze oponentům. To jest protihráčům. Ne jejich bytostem. Místo Alchymisty bys musel mít třeba Prodigal Pyromancera.


7. Ne, Foundry of the Consuls dává pouze bezbarvou manu. Tou lze z ceny Cancelu zaplatit pouze tu 1. Na seslání Cancelu potřebuješ dva modré zdroje.


8. Titul Monarcha se také dá "vybojovat". Jakmile je Monarcha v boji zraněn nějakou bytostí, kontroler té bytosti se automaticky stává Monarchou.
716. The Monarch

716.1. The monarch is a designation a player can have. There is no monarch in a game until an effect instructs a player to become the monarch.

716.2. There are two inherent triggered abilities associated with being the monarch. These triggered abilities have no source and are controlled by the player who was the monarch at the time the abilities triggered. This is an exception to rule 112.8. The full texts of these abilities are “At the beginning of the monarch’s end step, that player draws a card” and “Whenever a creature deals combat damage to the monarch, its controller becomes the monarch.

716.3. Only one player can be the monarch at a time. As a player becomes the monarch, the current monarch ceases to be the monarch.

716.4. If the monarch leaves the game, the active player becomes the monarch at the same time as that player leaves the game. If the active player is leaving the game or if there is no active player, the next player in turn order becomes the monarch.


9. Standardně může jeden obránce blokovat pouze jednoho útočníka (výjimka například Watcher in the Web) a jeden útočník může být zablokován více obránci (výjimka například zmíněný Charging Rhino). A interakci Charging Rhino + Menace chápeš správně - Rhino je takto v podstatě neblokovatelný.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:13
Wrecky

--
10.12.2017 11:59  
Ahoj. Mám nekolik jednoduchých dotazú co mi napadlo.
Na karte Trial of Zeal. Co zanamená to cartouche ?
Creatura s double strike: pokud treba 4/4 s double strike (bez trample) útočí na 2/2 tak udelí 4 zranení do 2/2 a 4 zranení do hráče ?
Schopnost renown. Múže dostat creatura více krát renown ?
Pokud je nejaká potvora s regenerate discard - vyhozena z ruky, múže být regenerovana ?
Eternal Scourge. Musí být zacílena aby byla exilnuta ? Počítá se treba taky „all creatures gets -4/-4 ? A taky schopnosti jako deathtouch nebo lifelink. Pokud jdou proti tomuhle mému eldrazimu exilnu ho ?
Scry- je to tak že treba pri scry 2 se mohu podívat na 2 vrchní karty. Poté mohu kolik z nich chci dát na spodek knižnice v jakémkoli poradí ? A pokud je nechám na vrchu knižnice, mohu tohle porafí vymnenit ?
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:13
Wrecky

--
10.12.2017 12:20  
Jo a ješte jedna viec. Pokud se mi nelíbí začínající ruka poté dám karty na spodek knižnice a potáhnu o jednu kartu více ? Pokud ano tak kolikrát to mohu udelat ?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:469
Flamberg

--
10.12.2017 22:07  
Ahoj,

1) Cartouche jsou podtyp Enchantmentů:


2) Double Strike

Ta bytost s Double Strike se bere jako zablokovaná a proto už při druhém úderu neudělí žádné zranění. Kdyby Trample měla, dala by zranění bráněnému hráči (nebo Planeswalkerovi).


3) Renown

Renown lze mít jen jednou.


4) Regenerate

Regenerace chrání jen před "destroy" a smrtelným zraněním. Navíc, když je karta v ruce, zřejmě nepůjde schopnost, která jí dává regeneraci, vůbec aktivovat.


5) Bez kouzelného slůvka "target" nebude nic. Po "all creatures get -4/-4" i po Deathtouch půjde Scourge normálně do hřbitova.


6) Scry 2

Ano.


7) Mulligan na záčátku hry se dělá tak, že pokud se ti ruka nelíbí, celý balíček (i s tou rukou) zamícháš a nalížeš si roku novou. Jen místo 7 karet o kartu méně. Takto můžeš dál mulliganovat, jen pokaždé lížeš o kartu méně (7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0). Na závěr, až budeš s rukou spokojen, uděláš Scry 1 (tj. podíváš se na vrchní kartu a buďto ji tam necháš nebo dáš na spodek).



Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 2 z 2 << < 12


Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí