19. února 2018
Diskuzní fórum Minimalizovat
Vrstvení "exil until leaves battlefield", kopírování zemí + ("favorite" topic)
Poslední příspěvek 19.01.2018 10:14 odFlamberg. 39 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 2 z 2 << < 12
AutorZprávy
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
04.12.2017 14:18  
Jo a ješte neco. Pokud jsem monarcha mohu o tenhle „titul" přijít jinak než že mi to jiný hráč ukradne schopností která žíká že se ním stal ? Je možné si to „vybojovat" ?
A jedna creatura muže blokovat pouze jednu creaturu viď ? A múže více creatur blokovat jednu ? Zmátlo mne to protože nechápu schopnost meance. Pokud jsem to dobre pochopil tak kdyby mnel Charging Rhino meance tak by byl neblokovatelný ?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
05.12.2017 13:17  
Ahoj!

1a. Spell je karta na stacku. Pouze karta - ne schopnosti a podobně. A pouze na stacku - jakmile karta z nějakého důvodu stack opustí, už se o spell nejedná. Landy nejsou spelly a to z toho důvodu, že hraní zemí přes stack nejde. Když vynášíš zemi, dáváš ji z ruky rovnou na bojiště (a soupeř na to tedy nemůže nijak zareagovat).


1b. Emblémy jsou vytvářeny schopnostmi planeswalkerů. Jedná se o klasické aktivované schopnosti a tedy je lze zrušit třeba pomocí Stifle. Planeswalker tak pouze přijde o zaplacenou loyalty, ale schopnost nic neudělá a emblém se nevytvoří.


2a. Karametřina poslední schopnost dělá následující. Kdykoliv sešleš bytost, můžeš vzít svůj balíček, najít v něm jednu kartu s typem "Forest" a/nebo "Plains" a dát tuto zemi taplou na bojiště (nelze ji tedy použít dokud se neodtapne). Můžeš takto tedy najít například Forest, Plains, Sapseep Forest, Mistveil Plains, Savannah, Taiga, Plateau...


2b. Dokud Karametra není bytost, nelze s ní dělat nic, co lze činit pouze s bytostmi. Tedy ani blokovat a útočit. Na druhou stranu na ní ale taky nefungují efekty, jež působí pouze na bytosti.


3. "General zone" je, předpokládám, to samé jako "Command zone". A na ante zapomeň :-) Kdysi dávno v dřevních dobách bylo možné Magic hrát o karty druhého hráče. Fungovalo to tak, že se vylosovala jedna karta každého hráče (takzvané ante) a o tyto karty se hrálo.


4. Ano, Equip můžeš libovolně přehazovat. Dokud máš na zaplacení ceny za aktivaci Equip. A pouze v hlavní fázi tvého kola (tj. před bojem nebo po boji, ne během něj). A pouze když není nic na stacku (tj. ne v reakci na něco). Klasický postup je ten, že nejprve s bytostí, jež má vybavení, zaútočíš, a po útoku vybavení přehodíš na jinou bytost, abys to vybavení mohl využít i v obraně proti soupeřovu útoku. Jen na to musíš mít manu :-D


5. Sorcery (a všechno ostatní kromě Instantů) lze sesílat pouze ve tvém kole, když je prázdný stack.


6. Možné to je, ale v boji Ti to nepomůže. Thermo-Alchemist dává zranění pouze oponentům. To jest protihráčům. Ne jejich bytostem. Místo Alchymisty bys musel mít třeba Prodigal Pyromancera.


7. Ne, Foundry of the Consuls dává pouze bezbarvou manu. Tou lze z ceny Cancelu zaplatit pouze tu 1. Na seslání Cancelu potřebuješ dva modré zdroje.


8. Titul Monarcha se také dá "vybojovat". Jakmile je Monarcha v boji zraněn nějakou bytostí, kontroler té bytosti se automaticky stává Monarchou.
716. The Monarch

716.1. The monarch is a designation a player can have. There is no monarch in a game until an effect instructs a player to become the monarch.

716.2. There are two inherent triggered abilities associated with being the monarch. These triggered abilities have no source and are controlled by the player who was the monarch at the time the abilities triggered. This is an exception to rule 112.8. The full texts of these abilities are “At the beginning of the monarch’s end step, that player draws a card” and “Whenever a creature deals combat damage to the monarch, its controller becomes the monarch.

716.3. Only one player can be the monarch at a time. As a player becomes the monarch, the current monarch ceases to be the monarch.

716.4. If the monarch leaves the game, the active player becomes the monarch at the same time as that player leaves the game. If the active player is leaving the game or if there is no active player, the next player in turn order becomes the monarch.


9. Standardně může jeden obránce blokovat pouze jednoho útočníka (výjimka například Watcher in the Web) a jeden útočník může být zablokován více obránci (výjimka například zmíněný Charging Rhino). A interakci Charging Rhino + Menace chápeš správně - Rhino je takto v podstatě neblokovatelný.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
10.12.2017 11:59  
Ahoj. Mám nekolik jednoduchých dotazú co mi napadlo.
Na karte Trial of Zeal. Co zanamená to cartouche ?
Creatura s double strike: pokud treba 4/4 s double strike (bez trample) útočí na 2/2 tak udelí 4 zranení do 2/2 a 4 zranení do hráče ?
Schopnost renown. Múže dostat creatura více krát renown ?
Pokud je nejaká potvora s regenerate discard - vyhozena z ruky, múže být regenerovana ?
Eternal Scourge. Musí být zacílena aby byla exilnuta ? Počítá se treba taky „all creatures gets -4/-4 ? A taky schopnosti jako deathtouch nebo lifelink. Pokud jdou proti tomuhle mému eldrazimu exilnu ho ?
Scry- je to tak že treba pri scry 2 se mohu podívat na 2 vrchní karty. Poté mohu kolik z nich chci dát na spodek knižnice v jakémkoli poradí ? A pokud je nechám na vrchu knižnice, mohu tohle porafí vymnenit ?
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
10.12.2017 12:20  
Jo a ješte jedna viec. Pokud se mi nelíbí začínající ruka poté dám karty na spodek knižnice a potáhnu o jednu kartu více ? Pokud ano tak kolikrát to mohu udelat ?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
10.12.2017 22:07  
Ahoj,

1) Cartouche jsou podtyp Enchantmentů:


2) Double Strike

Ta bytost s Double Strike se bere jako zablokovaná a proto už při druhém úderu neudělí žádné zranění. Kdyby Trample měla, dala by zranění bráněnému hráči (nebo Planeswalkerovi).


3) Renown

Renown lze mít jen jednou.


4) Regenerate

Regenerace chrání jen před "destroy" a smrtelným zraněním. Navíc, když je karta v ruce, zřejmě nepůjde schopnost, která jí dává regeneraci, vůbec aktivovat.


5) Bez kouzelného slůvka "target" nebude nic. Po "all creatures get -4/-4" i po Deathtouch půjde Scourge normálně do hřbitova.


6) Scry 2

Ano.


7) Mulligan na záčátku hry se dělá tak, že pokud se ti ruka nelíbí, celý balíček (i s tou rukou) zamícháš a nalížeš si roku novou. Jen místo 7 karet o kartu méně. Takto můžeš dál mulliganovat, jen pokaždé lížeš o kartu méně (7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0). Na závěr, až budeš s rukou spokojen, uděláš Scry 1 (tj. podíváš se na vrchní kartu a buďto ji tam necháš nebo dáš na spodek).



Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
25.12.2017 18:21  
Ahoj. Delší dobu jsem nic nepsal takže te teď asi zasipu otázkami.
1. Co delá Improvise ? Mohu tapnout kteríkoli artifact ?
2. Spell Pierce- múže ním být counternud i treba Moment of Heroism nebo pouze neco co stojí 2 hociaké many ?
3. Lay Claim- pokud jej dám na nepritelovou bytost tak dostanu kontrolu i nad všemy aurami a equipmenty které má na sobě ?
4. Foundry of the Consuls a Sunscorched Desert- jaký je rozdíl medzi manou kterou dávají ?
5. Vysvietlíš mi karty:
Worldknit
Breakthrough
Garruk's Horde
Quarry Hauler (hlavne to „kind of counter")
6. Mohu Emblem na Dacka Faydena „zneužít nejaký Equipment jako treba Honed Khopesh ? Budu delat to že budu pořát equipovat na jinou souperovou creaturu a tedy nad nimi budu dostávat kontrolu ?
7. Co je to pokud je na karte : Draft -jméno karty- face up ? Jako karta Cogwork Grinder.
8. Co znamená pokud je na karte It's still a ... ? Zústává jim treba nejaká základní možnost kterou ta karta má ? Jako Guardian Zendikon. It's still land. To znamená že búže být pořád využit jako mana ?
9. Co je to „voting" a „votes" ?
10. Crew 4 („Tap any number"...) to znamená že mohu tapnout jenom jednu nebo to musí být všechny se silou 4 a více?
Dekuju.
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
25.12.2017 19:13  
Zdar,

Jen sypej, sypej :-)

1) Improvise
Ano, jakýkoliv artefakt. I více najednou. Například chceš seslat Reverse Engineer a na bojišti máš 3 země a dva artefakty.


2) Spell Pierce

Text Spell Pierce zní "Counter target noncreature spell unless its controller pays 2". Tedy "Zruš zacílené nebytostní kouzlo, ledaže by jeho kontroler doplatil 2".

Tedy se můžeš pokusit soupeři zrušit cokoliv, co není bytost, a soupeř se při vyhodnocení Spell Pierce rozhodne, zda zaplatí 2, aby k tomu nedošlo.


3) Ne, kontroluješ pouze tu bytost. Nicméně, Aury a vybavení na té bytosti zůstanou připnuté (a budou dál dávat své bonusy). Jelikož soupeř stále bude ty připnuté karty kontrolovat, může například ve svém kole aktivovat Equip a přendat to vybavení na nějakou jinou bytost.


4) Žádný. Foundry of the Consuls jen vyšla ještě před změnou pravidel v rámci sady Oath of the Gatewatch. Nyní má Foundry (a spousta dalších karet, jež dává bezbarevnou manu) errata. Viz gatherer.wizards.com


5a) Worldknit
Karty typu Conspiracy vyšly pouze v "casual" sadě Conspiracy. Funguje to tak, že před začátkem hry si můžeš do command zóny dát libovolný počet karet s typem Conspiracy a ty pak budou až do konce hru nějak ovlivňovat (Worldknit ti bude fixovat manu pokud hraješ v balíčku všech 42 karet, co jsi v Conspiracy draftu nadraftoval).


5b) Breakthrough
"Lízni 4 karty. Nech si ve své ruce X karet a zbytek zahoď." Například: máš na ruce tři karty + Breakthrough. Sešleš Breakthrough za 3Blue. Lízneš 4 karty. Z těchto 7 karet vybereš 3 a zbylé 4 zahodíš.


5c) Garruk's Horde
Dokud je Horda na bojišti, hraješ odhalenou vrchní kartou balíčku. Pokud je tato karta bytost, můžeš ji sesílat (stejně jako z ruky).


5d) Quarry Hauler
"a kind of counter" = "druh značky"
Příklad: Quarry Hauler přijde na bojiště a ty s jeho schopností zacílíš na svého Gideona of the Trials, který má na sobě aktuálně 4 loyalty countery a tři -1/-1 countery (od soupeřova Torment of Venom). Má tedy na sobě dva druhy counterů. Až se velbloudova schopnost vyhodnotí, u každého druhu counterů si vybereš, jestli jeden kousek přidáš nebo naopak ubereš. Nejspíše tedy přidáš jeden loyalty counter a ubereš jeden -1/-1 counter.


6) Ne. Equip je aktivovaná schopnost ("activated ability"), ne kouzlo ("spell"). Navíc Equipem můžeš cílit pouze na své bytosti, ne na soupeřovy.


7) Týká se formátu booster draft. Ta karta se při draftování boosterů pohybuje po stole lícem na horu, takže všichni hráči u stolu o ní vědí.


8) Přesně tak.


9) "hlasování". Každý hráč ve hře má jeden hlas a volí mezi několika možnostmi napsanými na kartě. Zábava zejména v multiplayeru (3 a více hráčů).


10) Můžeš tapnout kolik bytostí chceš. Dohromady musí mít sílu minimálně 4.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
26.12.2017 14:19  
Ješte 2 otázečky..
1. Pokud má bytost menace tak se musí vybýrat proti ní 2 nebo více obrámcú ? A ve fázi boje pokud 3/1 s menace útočí proti 2/2 a 3/3 tak zemrou všichni ? Nebo 3/1 nejdríve zaútočí na 2/2 a tedy oba zemžou ? Tím také myslím že pokud: Já mám 2/2 menace. Nepríel má 4/4. Moje 2/2 být blokována nemúže viď ? Anebo ano ? Když snad bude zabita tak to nemá vliv ?
2. Pokud tapnu pernament na kterém je aura / equipment tak tapuju spolu s ní i tuto auru / equipment ?
Dekuju
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
26.12.2017 14:36  
1) Bytost s Menace musí být blokována minimálně dvěma obránci (nebo nemůže být blokována vůbec). Když jednoho útočníka (nezávisle na tom, jestli má Menace nebo ne) zablokuje více obránců, seřadí tyto obránce útočící hráč tak, jak jim chce udílet zranění. Útočící i blokující bytosti udílí zranění současně a podle zvoleného pořadí. Když tedy tvou 3/1 zablokují soupeřovy 2/2 a 3/3, tak ty si vybereš a obránce srovnáš "do uličky". Pokud dáš jako první 2/2 a jako druhou 3/3, tvá 3/1 musí udělit minimálně 2 zranění do 2/2 a pak může dát 1 zranění do 3/3. V každém případě ale dostane dohromady za 5. Pokud dáš pořadí obráceně, útočník dá 3 zranění do 3/3 a žádné do 2/2.


2) Ne, tapuješ pouze ten permanent.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
31.12.2017 18:49  
Promiň že te obtežuji ješte i na Silvestra (mimochodem šťastný nový rok a hodne štestí v magicích) ale potřeboval bych dvě maličjosti.
1.Garruk's Horde jak to mohu využít ? Mohu se jako kdy chci podívat na vrchní kartu mého balíčku a pokud mohu tak ji zahraji?
2. Na karte třeba Vineshaper Mystic je „each of up to two target..." to jako že jeden nebo dva ? A nebo více jako dva ?
Dekuji a ješte jednou Šťastný nový rok
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
31.12.2017 19:20  
Jo a ješte jedna věc mi napadla...
Assembled Alphas- mokud blokuje 3/3 tak udelí 3 zranení pomocí její schopnosti. Ale utakjí se ? Nebo je 3/3 ihned zničena a vúbec proti sobě tedy nebudou bojovat ? Taky kdyby útočí a je blokována 3/3 tak Assembled Alphas do ní udelí 3 zranení. Taky se utkají a nebo 3/3 umírá a Assembled Alphas udelí dajší zranení do hráče ?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
02.01.2018 11:13  
1. Garruk's Horde

Když máš hordu na bojišti, tak je vrchní karta tvého balíčku neustále otočená, takže ji všichni hráči mohou pořád vidět. Jakmile tato karta opustí vršek knihovny, okamžitě otáčíš další.
Pokud je ta karta bytost, můžeš ji zahrát jako bys ji hrál z ruky. Tedy kdykoliv v hlavní fázi tvého kola, když je prázdný stack.


2. "up to two" znamená 0,1,2. Tedy můžeš dát jeden +1/+1 counter na jednoho, dva, nebo žádného svého merfolka.



3. Ta schopnost se spustí v okamžiku přiřazení obránců (v Declare Blockers stepu) a vyhodnotí se ještě předtím než se uděluje bojové zranění (v Combat Damage stepu). Pokud v okamžiku udílení bojového zranění nemá bytost již svého "protivníka" na bojišti (například proto, že umřel na tuto schopnost Assembled Alphas), bytost neudělí žádné zranění nikam. Výjimkou je útočící bytost s Trample - ta by všechno zranění udělila bránícímu se hráči nebo planeswalkerovi.


Přeji hodně zábavy s Magicem i v roce 2018.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
17.01.2018 13:24  
Ahoj Flambergu.
Chtel bych se zeptat takovou asi trochu hloupou otázku. Když sešlu dvě potvory se stejným jménem tak se nevzpojí v jednu silnejší ? A pokud ano (asi ne ) tak jak je to potom s ostatními tipmy karet ?
Tenhle nápad jsem dostal v mobilní hře „Magic the Gathering Puzzle Quest"
Dekuju.
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
17.01.2018 14:20  
Ahoj,

ne, nespojí se. Žádný typ karet to neumí. Buseš jich mít prostě na bojišti vice stejných.

A když už jsme u toho jména, tak pozor na karty, které mají před typem (vlevo pod obrázkem) napsáno "Legendary". Na tvé straně bojiště nesmí být v jednu chvíli vice legendárních karet se stejným jménem.

Magicový Puzzle Quest jsem hrával - to byl strašný žrout času :-D ale dobra hra.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
17.01.2018 15:13  
Jo díki.
A ješte prosiim regenerate ?
Aspoň tak základne by si my to opsal prosím ?
Jo a promiň že ti nekdy ty správy nadávám najednou ale když se mi stane že se na neco potrebuju zeptat tak se zeptám.
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
17.01.2018 15:39  
V pohodě, jen se ptej. :-)


Regenerate viz zde:

https://www.facebook.com/notes/magic-the-gathering-cz-sk-dotazy-na-pravidla/regeneration-jak-funguje/326034070896811/

http://www.magic-guru.cz/dnn/F%C3%B...aspx#89772
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
17.01.2018 18:12  
Jo takže kdikolif se použije regenerace a bytost není taplá tak ji tapnem ? Jinak tomu už chápu. Vpodstate je to takový jednorázový Indestructible ne ?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
18.01.2018 08:23  
V podstatě ano.

Ohledně tapování - ano, součástí regenerace je, že se zregenerovaná bytost tapne (a vyléčí a odstraní z boje). Jen pozor na to, že se tapuje, až při případném využití regeneračního štítu; netapuje se v okamžiku aktivování schopnosti, jež regenerační štít vytvoří.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:21
Wrecky

--
19.01.2018 09:23  
Jo..
A pokud mám treba 3/3 a má „regenerační štít". Pokud se do ní udelí 2 zranení a nezničí ji to i kdyby nemnela „regenerační štít" aktivuje se ? A nebo na ní zústává až do chvíle kdy by mnela být zničena ?
Dál.. Počítá se útok jako ability ?
Má karta kterou kontroluji má jenom ty schopnosti které já chci ? Protože karta Sakura-Tribe Elder by se poté musela obetovat ihned jak príde na bojište. A kdyby sem tu schopnost pouze mohl využít nemnelo by tam být „you may" ?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:476
Flamberg

--
19.01.2018 10:14  
Regenerační štít se uplatní pouze, pokud má být bytost zničena (tj. "destroy" efekty, lethal damage, deathtouch...). Jinak prostě do konce kola čeká (jestli se třeba zranění nenakumuluje).

Útok není ability.

Sakura-Tribe Elder má aktivovanou schopnost (activated ability). To poznáš podle toho, že je v textu dvojtečka. Ta dvojtečka odděluje aktivační cenu, kterou musíš zaplatit, aby se schopnost provedla), a její efekt, který se provede poté, co se schopnost na stacku vyhodnotí.

Aktivační schopnost se můžeš rozhodnout aktivovat kdykoliv potřebuješ (jen musíš mít prioritu). Nejsi ale povinen ji aktivovat.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 2 z 2 << < 12


Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí