22. července 2018
Diskuzní fórum Minimalizovat
Nejaké otázky...
Poslední příspěvek 19.07.2018 20:28 odWrecky. 31 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 2 z 2 << < 12
AutorZprávy
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:488
Flamberg

--
09.07.2018 15:13  
Ahoj,

Baron Von Count

Viz Gatherer. Baronovo počítadlo začíná na pětce. Když sešleš kouzlo, v jehož mana costu, textu, síle nebo odolnosti se číslice 5 vyskytuje, změní se odpočet z 5 na 4. A takhle pořád dál, dokud nedojde na seslání kouzla s číslicí 1 ve chvíli, kdy je odpočet na jedničce. V té chvíli jeden hráč prohraje hru a odpočet se nastaví opět na 5.


Contraptions

Tvoje Contraptions tvoří speciální balíček ("contraption deck"), nedávají se do normálního hracího balíčku. Při Constructed hraní bys měl mít v contraption decku alespoň 15 různých kusů. Při Limited hraní (draftu), nejsi nijak omezen počtem a četností.

Contraption deck se používá následovně:

1. Tvůj Contraption deck má tři ozubená kolečka ("sprocket").

2. Na začátku hry dáš na kolečko č.3 jeden CRANK! counter.

3. Kdykoliv ti karta říká, že má složit Contraption ("assembles a contraption"), vezmeš vrchní kartu svého Contraption decku a přiřadíš ji k jednomu ozubenému kolečku dle svého uvážení. Nemusí to být to kolečko, kde máš zrovna CRANK! counter.

4. Na začátku každého svého kola, pokud máš nějaké složené ("assembled") Contraption, posuneš CRANK! counter na následující kolečko a spustí se schopnosti všech Contraption přiřazených k tomuto kolečku. Nicméně se nemusí všechny provést. Provedení efektu každé contraption je nepovinné a na tvém uvážení.

Jinak, složená Contraption je normálně na bojišti jako artefakt. Takže ji lze ničit a podobně. S rozdílem, že když Contraption odchází z bojiště do jiné zóny než exilu, jde na šrotiště ("scrapyard") místo do hřbitova.


Při hraní s Contraptions je tedy třeba především hodně plánovat dopředu - kdy se jaká contraption spustí...


Watermark

Ano, to je ten obrázek na pozadí v text boxu. Pravidlově s ním pracují pouze Unstable karty.


Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:34
Wrecky

--
13.07.2018 13:33  
Ahoj flambergu. Nám tady znovu pár otázek..
1. Kata Just Dessert. Jak je myšleno to „pí"? Víš co myslím, viď?
2. Poněkud nechápu karte Five-Finger Discount..
3. Jaký je rozdíl mezi Reassemble a Assemble?
4. Ty contaptiony. Jak je mám využívat? A kdy? Jaké to má přesně využití?
Děkuju
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:34
Wrecky

--
13.07.2018 13:45  
Ahoj
Promiň za tu čtvrtou otázku. Nevšiml jsem si že jsme už na další straně fóra.
Tedy ke contraption se zeptám jen tohle. K čemu jsou ty značky watermarku na místě kde má bytost sílu a odolnost? A co se stane až se mi z třetího kolečka posune na jednotku a musí se posunout znovu?
A ještě k Baron Von Count. Musí ten spell mít to číslo i v tom i vtom i v tom? Víš co myslím? Stačí aby to číslo bylo v jedné z těch možností nebo ve všech? A jak se to myslí v text boxu? Co v tom text boxu má být? Jak bude to číslo znázorněno? A mana cost: pokud to stojí 4 bezbarvé a jednu modrou tak se to počítá jako pět viď?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:488
Flamberg

--
13.07.2018 16:11  
Ahoj,

Just Dessert
- π je myšleno tak, jak je napsáno :-) Tedy 3,1415... damage. Na bytost s Toughness 3 tedy stačí jeden Dessert.


Five-Finger Discount

- neumělý překlad: "Dej cílový nonland permanent do své ruky. Pokud budeš tuto kartu sesílat, můžeš manovou cenu platit manou libovolné barvy."
- Dáš do ruky cokoliv, co je na bojišti (kromě zemí). Následně v průběhu hry to můžeš normálně seslat.
- Při tom sesílání se nemusíš ohlížet na barvy. Takže mužeš seslat i soupeřovu kartu, i když hrajete balíčky různých barev.


(Re)assemble

- Assemble: vezmeš vrchní kartu z Contraption balíčku a dáš ji k libovolnému ozubenému kolečku ("sprocket").

- Reassemble: vezmeš Contraption, která je již assembled u nějakého kolečka, a dáš ji k jinému kolečku.


Značka u Contraption

- Je tam proto, abys věděl, k jaké frakci karta patří :-)


Sprockets

- Pokud máš na začátku kola alespoň jednu assembled Contraption, CRANK! counter se přesune: 3->1->2->3->1->2... Pak spustí schopnosti Contraptions u tohoto kolečka.



Baron Von Count

- Baron se dívá na znaky natištěné na kartě. Například, pokud je baronův odpočet na "2", sníží ho následující kouzla:

- Crafty Octopus, protože má v mana costu 2

- Old-Fashioned Vampire, protože má v textu 2

- Novellamental, protože má Power 2

- Stinging Scorpion, protože má Toughness 2

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:34
Wrecky

--
13.07.2018 21:30  
Takže spockets:
Posouvá se to ve směru jak si napsal viď.. Nemohu si vybrat směr nebo číslo já? A musím tím pohnout? Nemůže to zůstat na místě jako předtím a tím spustit tutéž schopnost jako v předchozím kole?
Značka u contraption:
Jak mi to pomůže že budu vědět k jaké frakci to patří? Má to i nějaké využití? Třeba že contraption dává bonusy jenom kartám se stejným watermarkem?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:488
Flamberg

--
13.07.2018 23:50  
Ne, vybrat si nemůžeš. Vybírat si můžeš pouze na jaká ozubená kolečka svojí novou Contraption dáš. pak už to jede samo jako orloj :-)
Musíš hodně plánovat dopředu :-D

Na značky frakcí se občas nějaké karty odkazují. Například Knight of the Widget - pokud budeš mít kromě rytíře na bojišti pouze assembled Applied Aeronautics, bude rytíř 2/2.

 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:34
Wrecky

--
16.07.2018 21:08  
Ahoj flambergu. Jedna rychlá otázka.
Pokud využiji conspiracy s hidden agenda tak tu kartu musím ukázat z ruky? (Reveal) ? A ještě něco. Conspiracy s hidden agenda nemohu použít na tokeny viď?
Ou zrovna jak to píšu mi ještě napadlo..
Pokud mám něco co mi dá „add (mana) to your mama pool" zůstane mi tahle imaginární mana až do konce kola? Jeslti třeba můžu díki jedné schopnosti add (2 black manna) to your manna pool" mohu diki tomu ve své první hlavní fáze seslat něco za jednu černou, tu manu si nějak „uschovat" a ve své druhé hlavní fáze využít tu druhou černou manu?
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:488
Flamberg

--
17.07.2018 14:02  
Ahoj,

Karty s Hidden Agenda začínají hru lícem dolů v Command zóně. Nikdy by se neměly dostat do tvé ruky. Kdykoliv během hry se můžeš rozhodnout nějakou Hidden Agendu otočit lícem nahoru a ta okamžitě začne fungovat. Dokud Agendu neotočíš, soupeř pouze vidí, že máš nějakou agendu připravenou, ale neví konkrétně, co ho čeká.

Nejsem si jistý, co myslíš tím "Conspiracy s hidden agenda nemohu použít na tokeny". :-)

Mana z mana poolu automaticky mizí na konci každého stepu a fáze kola. Typicky ji tedy musíš použít hned. Existují karty, co toto pravidlo porušují (např. Grand Warlord Radha nebo Omnath, Locus of Mana).
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:34
Wrecky

--
17.07.2018 14:31  
Ahoj
Ta první otázka byla trochu špatně položena. Myslel sem že jestli mám ukázat kartu na ruce, na kterou si zaměřím conspiracy. Tedy když mám v command zóně ne otočnou conspiracy, a otočím ji, jestli mám ukázat kartu na ruce na kterou chci conspiracy zaměřit.
Tokeny + Hidden Agenda :mněl jsem na mysli: mohu využít hidden agenda na 2/2 black zombie creature token? Když je druhá schopnost této conspiracy : When a creature with that chosen name dies, you may pay (black mana) if you do, create a 2/2 black zombie creature token.
Mohl bych to udělat? Pak bych mněl téměř nekonečnou armádu zombíků
FlambergUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:488
Flamberg

--
17.07.2018 14:43  
1) Jaké karty se bude Hidden Agenda týkat, vybíráš už na začátku hry. Například napíšeš jméno karty na papírek a schováš pod agendu (nebo dáš k ní do obalu).

2) Musíš vybrat jméno karty legální na daném formátu. Jména tokenů nejsou jména karet (token není z pohledu pravidel "card"). Takže nemůžeš pro Assemble the Rank and Vile zvolit "Zombie". Žádná karta, jež by se jmenovala "Zombie", nikdy nevyšla.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:34
Wrecky

--
17.07.2018 19:59  
Aha, už chápu. Tedy já si v průběhu hry nemohu vybírat na jakou kartu se má conspiracy zaměří. Nebo si to mohu vyměnit před dalším kole..
WreckyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:34
Wrecky

--
19.07.2018 20:28  
Ahoj potřebuju vysvětlit dvě karty:
1. Cramped Bunker. Dáš mi k tomu nějaký příklad? Protože jsem si není jist jestli to chápu správně.
2. Sly Spy. Jako „facing left in its art"? To jako karty kde není tvář? Nebo kde není tvář zobrazena na obrázku nebo co?
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 2 z 2 << < 12


Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí