29. září 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Dotaz
Poslední příspěvek 25.09.2017 11:25 odFlamberg. 47 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 1 z 3123 > >>
AutorZprávy
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
27.01.2014 17:59  
 Zdravím,

jsem zde nový potřeboval bych pár rad na různé nejasnosti. Magic nehraji nějak turnajově, jen pro zábavu s kamarády, ale i tak bysme rádi věděli co a jak.

Dotaz 1. Bloodthirts - aktivuje se, když dám damage přímo do hráče a vemu mu tím životy, nebo se aktivuje i tím, že pouze zaútočím a žadné životy mu nemusím brát?

Dotaz 2. - Mám kartu Shivan Dragon shopnost zaplať jednu horu a dostane +1+0, mohu tuto schopnost nabít třeba třikrát, že bych zaplatil tři hory a dostal by tak +3+0?

Dotaz 3. Karta Awaken the Ancient, očaruji land, soupeř sešle destroy targer creature, ten land jde do hřbitova, nebo zničí jen to očarování?

Dotaz 4. Karta Executioner´s Capsule jak se přesně použije? Zaplatím dva landy, tapnu ten artefakt a pak ho obětuji? Nerozumím tam tomu tapnutí, když ji pak hned musím obětovat.

Dotaz 5. Indestructible - i když obrana potvory s touhle schopností klesne třeb na -2 tak neumírá? Dá se tedy zabít jen pomocí remove, a exile spellů?

Díky moc za jakékoliv informace.

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
27.01.2014 21:28  

Ahoj Cigy!

Vítej v naší poradně pro začínající a mírně pokročilé sférochodce! Samozřejmě se pokusíme poradit; od toho tu jsme.

1. Bloodthirst
Když dáváš bytost s Bloodthirstem na bojiště, tak, aby dostala +1/+1 countery, musel protihráč v tom kole již dostat nějaké zranění. Většinou to tedy probíhá tak, že zaútočíš svými bytostmi, nějaké projdou a kousnou soupeře. Po boji sešleš bytost s Bloodthirstem, ta vidí, že soupeř "krvácí", a tedy dostane countery.

Případně lze před sesláním bytosti s Bloodthirstem soupeře "sjet" nějakým bleskem (Lightning Strike) nebo schopností (Goblin Fireslinger).
 


2. "Pumpování"
Ano, tuto schopnost lze použí i vícekrát za kolo. Dokud máš manu.


3. Awaken the Ancient
Pokud takto oživenou zemi nějak zničíš, půjde karta země do hřbitova. A následně i ta Aura.


4. Executioner's Capsule
Ano, zdá se, jako by tam to tapnutí bylo zbytečné. Má to ale svůj význam. Pokud se ti například podaří udržovat soupeřovu "kapsli" tapnutou (Ajani Vengeant atd.), nemůže ji použít.


5. Indestructible
Indestructible chrání pouze před efekty říkajícími "destroy" (Murder) a před smrtí kvůli udělenému zranění (z boje, z blesků).

Je tedy celkem dost možností, jak se nezničitelné bytosti zbavit:
exilnout (Unmake)
obětovat (Geth's Verdict)
dát -X/-X (Death Wind, infect)
vrátit na ruku (Unsummon) a při následném seslání zrušit (Cancel)
vrátit do knihovny (Terminus)

  
   

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
28.01.2014 17:17  
 Díky moc za rady a informace.

Jestli mohu, zeptám se ještě na několik dlaších věcí.

1. Když mám bytost s Monstrosity, (př. Arbor Colossus) jednou jí zaplatím a dám mu tím +3+3. Je možné např. příští kolo zaplatit znovu Monstrositu s přidáním counterů, a nebo jen zaplatit, a tím aktivavat schopnost příšery když se stane Monstrozní?

2. Mám kartu Mordant Dragon, v abilitě se píše kdykoliv dělá combat damage do hráče tak tolik damage dám do jeho bytosti, - rozumí se tím, jakože combat damage přímo do hráče abych mu vzal život, nebo combat damage klasický útok?

3. Regenerace - Karta Mira Boa má za jeden les regeneraci jak to lze použít? Př. Já blokuji Mirou(2/1) třeba 3/3 příšeru, Mira jde do hřbitova, lze rovnou platit regeneraci jako instant a dát ji ihned zpět na bojiště? A kolikrát lze regeneraci platit, mohu bytost regenerovat stále?

4. Souvidející otázka s Regenerací, Karta Mending Touch instant, soupeř mi zabije bytost jde do hřbitova, mohu hned po boji, použit toto regenerační kouzlo a tím si bytost hned oživot, aby v mém kole byla bytost připravená do útoku?

5. Karta Heliod, God of Sun pokud splňuji devotion, je tedy z bytosti jakože echantment a soupeř jí muže zničit jen pomocí destroy target enchatment nebo je to jinak? A když přestanu splňovat devotion, stane se z toho normálně bytost? Kterou soupeř může zničit (murder, a dalšíma destroyema?) 

6. Když má bytost v abilitě napsáno Legendary Landwalk př.( Ayumi, the last Visitor) znamená to, že si mohu vybrat já sám o jaký typ walku půjde? Jestli o swampwalk nebo něco jiného to si mohu vybrat sám?

Děkuji moc za odpovědi. 
 

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
28.01.2014 21:23  

Tedy Ty mě zásobuješ :-)

1. Monstrosity

Tu aktivovanou schopnost, která z bytosti "udělá monstrum", teoreticky můžeš aktivovat kolikrát chceš (respektive dokud máš manu). Nicméně to, kromě vyplácání many, nebude mít žádný efekt. Jakmile je bytost jednou monstrózní, už nedostane další +1/+1 countery. Ani se znovu nespustí případná schopnost navázaná na to, když bytost "zmonstrovatí".

701.28a “Monstrosity N” means “If this permanent isn’t monstrous, put N +1/+1 counters on it and it becomes monstrous.” Monstrous is a condition of that permanent that can be referred to by other abilities.


2. Combat damage

"Combat damage" je normální zranění z boje. Tedy typicky s drakem zaútočíš, toho nic nezablokuje a on kousne protihráče (a ten přijde minimálně o 5 životů). Následně se spustí drakova schopnost, a jedna ze soupeřových bytostí dostane taky nabančeno.


3., 4. Regenerace
O regeneraci jsem se docela rozepsal v tomto tématu:
http://www.magic-guru.cz/dnn/F%C3%B...aspx#44332


5. Heliod
Je to přesně naopak. Dokud máš devotion menší než 5, Heliod je na bojišti pouze jako Enchantment (a tehdy ho lze likvidovat pouze pomocí Revoke Existence a ne třeba Path to Exile). Jakmile máš alespoň 5 bílých mana symbolů, tak Heliodovi k typu Enchantment přibude typ Creature a podtyp God (a lze ho cílit jak kouzly proti enchantmentům tak proti bytostem).

V každé jiné herní zóně (knihovna, ruka, hřbitov...) je Heliod pořád Enchantment i Creature, nezávisle na tom jakou máš devotion.

Jen upozorňuju, že cokoliv, co říká "destroy" sice lze na Helioda seslat, nic mu to ale neudělá, protože je Indestructible.


6. Legendary landwalk
Tato unikátní schopnost funguje následovně: bytost se schopností "legendary landwalk" nelze blokovat, pokud bránící se hráč kontroluje nějakou zemi se supertypem "Legendary" (například http://gatherer.wizards.com/Pages/C...seid=79205">Eiganjo Castle).

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
29.01.2014 19:49  
Pardon :-) ale už to je vše, ono se časem zase něco najde.

Zatím díky moc za Vaší pomoc.



CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
11.04.2014 22:06  
Zdravím zase několik otázek, předem díky moc za odpovědi.

1. Karta Serra Avatar podle počtu životů má také útok a odolnost, vyvolám tuto kartu mám př. 10 životů Serra je tedy 10/10, když ztratím nějaké životy nebo naopak si něčím dobiju, pohybuje se tím i životy Serra nebo zůstává počáteční 10/10?

2. Artefakty - Když přijdou na bojiště můžou se hned používat? Př.(Prismatic Lens) když ho vyložím mohu hned tapovat a přidat si tak manu?
Artefakt-equipment př.(Whispersilk Cloak) mohu při vyvolání, hned zaplatit equip a přidat k bytosti? Když ma na sobě bytost equip já ji zničím nějakým Destroy kouzlem jde do hřbitova i artefakt nebo zůstává na bojišti?

3. Artifact Landy a Landy - Když vykládám na začátku kola Basic Land př. Island a mám na ruce ještě kartu Seat od the Synod mohu ji také vyložit a hned použít? To samé třeba vyložím klasicky basic land a k tomu mám na ruce Cathedral of War mohu vyložit ještě k basic landu a hned používat?

4.Bestow - Když zaplatím bytost za Bestow chápu to dobře že to je tedy aura a tu přidám nějaké bytosti a ta má ten daný bonus př.(Thassa´s Emissary)? Co se stane když nepřítel auru zničí? jde do hřbitova? Nebo se z toho stane ta bytost?

5. Nechápu moc abilitu karty Knollspine Dragon. Přijde do hry zničím ruku, a počet karet si vezmu kolik udělím zranění hráči? Myslí se tím přípo do hráče že mu uberu životy nebo klasický útok který třeba on vyblokuje?

6. Karta Steel Hellkite moc nerozumím té abilitě s X. Mohu zničit tolik nonland karet kolik udělal Steel Hellkite zranění protihráči?

7. Karta Vengeful Archon jeho abilita s X. ta abilita se používá jako instant? Když do mě protihráč zaútočí já Vengefulem zapltím tolik X a damage zruším a můžu je poslat zpět protihráči nebo je to jinak?

Díky za pomoc a ještě existuje nějaká stránka na překlady karet, kde jsou všechny edice? Díky moc

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
12.04.2014 10:38  
Ahoj Cigy!

1. Power a Tougness Avatara se kontinuálně mění podle tvého aktuálního počtu životů.


2. Ano. "Vyvolávací únavou" ("summoning sickness") trpí pouze bytosti. Equip lze používat s rychlostí sorcery (tedy pouze ve tvé hlavní fázi a když není nic na stacku). Takže standardně ano, lze vyvolat vybavení a hned ho na něco obléknout (ledaže by na stacku byl zrovna nějaký objekt, třeba trigger z Mirrorworks). Mimochodem, schopnost Equip jde taky na stack a jde na ni normálně reagovat (a třeba zastřelit bleskem oblékanou bytost ještě než se zvětší).

Pokud bytost, jež má něco equipnuté, zemře, equipment zůstává na bojišti (a čeká na dalšího nositele).


3. Ne, nezáleží na dalších typech (creature, artifact). Jakmile má karta na sobě typ land, tak ji lze hrát pouze jako zemi a pravidla říkají, že standardně můžeš vynést pouze jednu zemi za kolo (a pouze ve svém kole).


4. Pokud Aura s Bestow očarovává nějakou bytost a ta bytost zemře, z Bestow Aury se rázem stane bytost.


5. Když drak přijde na bojiště, tak jeho schopnost zacílíš na nějakého protivníka. Až se schopnost vyhodnotí, tak dáš na hřbitov své karty na ruce, určí se, kolik zranění bylo vybranému soupeři v tomto kole uděleno, a tolik karet si lízneš. Do damage se počítá bojové i nebojové (blesky...).

Typicky tedy draka sesíláš, když už nemáš nic na ruce a v hlavní fázi po boji.


6. Ne. Hellkite kousne nějakého hráče a ty mu můžeš zničit všechny nonland permanenty, jež mají cenu X (converted mana cost je číslo, které dostaneš, když sečteš mana symboly v pravém horním rohu karty, například 3GreenWhite dává converted mana cost 5).


7. Ano, všechny aktivované schopnosti (tj. ty s dvojtečkou) mají rychlost instantu (dá se s nimi reagovat, a smějí se aktivovat i v soupeřově kole). Tedy vidíš, že na tebe soupeř poslal hromadu bytostí, po přiřazení obránců aktivuješ Archonovu schopnost, zacílíš na hráče. Damage do celkové hodnoty X se vypreventuje a zacílený hráč dostane odpovídající damage.


8. Pokud je mi známo, tak neexistuje žádná stránka, kde by byly přeložené všechny karty.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
12.04.2014 11:11  
Děkuji moc za odpovědi.

Ještě doplňovací otázka k 6. Takže můj Hellkite kousne protihráče a já mu mohu zničit 6 nonland permanetů protože Hellkite stojí 6 many? Nebo z jakých karet určím to X?
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
12.04.2014 11:13  
A ještě k 4. otázečka. Já tedy sešlu bestow auru dám jí pod bytost. A co když mi protihráč, nezničí bytost ale jen tu auru může to zacílit kouzlem destroy target enchantment? Stává se teda pak z bestow aury bytost?
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
16.04.2014 11:00  

Příklad s Hellkite:

0. Ty máš na bojišti Hellkite. Soupeř má na bojišti šest zemí, čtyři Elvish Mystiky (converted mana cost 1), čtyři Dryad Militanty (CMC 1), čtyři Kalonian Tuskery (CMC 2) a jednoho Kalonian Behemotha (CMC 7).

1. Zaútočíš s Hellkite. Ta projde a kousne soupeře.

2. Aktivuješ schopnost Hellkite.
Pokud za aktivaci zaplatíš 0, nezničíš nic.
Pokud zaplatíš 1, zničíš všechny Mystiky a Militanty.
Pokud zaplatíš 2, zničíš všechny Tuskery.
Pokud zaplatíš 3-6, nezničíš nic.
Pokud zaplatíš 7, zničíš Behemotha.

 


Karta s Bestow je pořád Enchantment. Buďto jako Enchantment Creature - "něco" nebo Enchantment - Aura. Jde ji tedy cílit kouzly proti Enchantmentům v obou formách. Pokud ji zničíš zrovna když očarovává, půjde do hřbitova a nestane se z ní bytost.
 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
20.04.2014 18:00  
Supr, už tomu rozumím, děkuji moc
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
07.05.2014 08:37  
Zdravím opět mám několik otázek na karty a situace.

1. Mám vyloženou kartu Heliod, God of Sun. - Devotion více jak 5 takže jeto jako bytost. Nepřítel mi na Heliod hodí Mind Control a přivlastní si ho. Za 1) Může to udělat? Protože má modrý balíček nemá žádnou devotion v bíle maně čili se z Helioda stane enchantment a tudíž Mind Control by se zrušil? 2) nebo to může udělat a jakmile moje bíla devotion klesne pod 5 Mind Control se zruší a Heliod jde zase pod mojí kontrolu?

To sáme s Ice Cage hodí mi to na Helioda když je zrovna bytost, ale když mi klesne devotion a je z něcho enchantment zruší se Ice Cage a jde do hřbitova?


2. Karta Jace´s Mindseeker, přijde na bojiště protihráč zničí 5 karet já mohu zahrát instant nebo sorcery. To kouzlo když zahraju, jde do protivníkova hřbitova, nebo si ho nechává?

3. Karta Phyrexian Ingester - Když přijde na bojiště mohu exilnout kartu - rozumí se tím, mojí kartu z bojiště nebo hřbitova? A nebo exilnout soupeřovu kartu na bojišti nebo ve hřbitově?

4. Karta Shipbreaker Kraken - Tato bytost se stane monstrozní a mohu tapnout 4 bytosti tak dlouho jak budu kontrolovat Krakena. Nepřítel má vyloženého Helioda a všem ostatním bytostem dává Vigilance. Je možné tyto bytosti tapnout schopností Krakena nebo jakoukoliv kartou co říká "Tap target permanent"?

5. Karta Skaab Ruinator - píše se tam, že mohu kartu hrát ze hřbitova, co se tím myslí? Že když mi zemře, mohu ho kdykoliv zahrát ze hřbitova? Pokud ano platí to vždy když zemře a je ve hřbitově, tak ho mohu stále ze hřbitova zahrát stále za 3 many?

Děkuji za odpovědi a informace.
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
07.05.2014 09:22  

Zdar a díky za dotazy!

1. Mind Control ukradne Helioda, ten jde pod kontrolu soupeři, bez potřebné devotion přestane být bytostí, Mind Control z Helioda spadne a jde do hřbitova, Heliod se vrátí zpět se summoning sickness (ta ale účinkuje jen do začátku tvého kola). Soupeř tedy Mind Control "blbě vystřílel na ptáky" ;-)  I když by se samozřejmě mohla vyskytnout situace, kdy by takový tah dával smysl.

S Ice Cage je to podobné.

704.5n If an Aura is attached to an illegal object or player, or is not attached to an object or player, that Aura is put into its owner’s graveyard.


2. Kouzlo zahrané přes Mindseekera se normálně sesílá (i když ze hřbitova a zadarmo). Jde tedy na stack, lze na něj reagovat a po vyhodnocení jde normálně do hřbitova.

608.2k As the final part of an instant or sorcery spell’s resolution, the spell is put into its owner’s graveyard.

Ještě dodám, že pro přesun karet z knihovny do hrobu se nepoužívá pojem "zničit" ("destroy"). Pro toto se vžil neoficiální termín "odemlít" ("mill").


3. Ingester může na sebe imprintnout tvou nebo soupeřovu bytost, jež je na bojišti. "Creature" jsou pouze na bojišti; to by na Ingesterovi muselo být použito slovní spojení "creature card".


4. Ano. Vigilance pouze dělá to, že se bytost netapuje při útoku. Vigilance neříká "this creature can't be tapped" (nebo něco v tom smyslu).


5. Ano. Ruinator je speciální v tom, že ho lze sesílat i ze hřbitova. Nicméně i při sesílání ze hřbitova stále vyžaduje ty další tři karty bytostí, jež si ze hřbitova exilneš. Typicky tedy Ruinator leží v hrobečku a čeká na to, až se mu sejde dost "potravy". Pak ho můžeš klasicky ve své main fázi seslat (za tři many a exilnutí těch bytostí).

 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
07.05.2014 11:52  
Díky moc ještě doplňovací otázka k Ruinator. Znamá to, že tedy bytosti která mají napsáno že když hraji tuto kartu, tak ještě navíc musím exilnout jednu, dvě tři bytosti a když v hrobu určitý počet bytostí nemám nemohu danou bytost zahrát? Př. Ruinator mám na ruce mám 3 many ale prázdný hrob čili ho nemohu zahrát?

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
07.05.2014 12:02  

Přesně tak. Ruinator má exilnutí jako součást sesílací ceny. Pokud tuto cenu nejsi schopen zaplatit, nemůžeš Ruinatora vůbec seslat.

Srovnej například s kartou Angel of Finality.

Tady exilnutí není jako cena, ale jako trigger, který se spustí až při příchodu anděla na bojiště. A tedy nevadí, pokud jsou hřbitovy prázdné. 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
07.05.2014 12:55  
Jasně chápu díky moc za pomoc
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
10.07.2014 11:37  
Zdravím zase pár dotazů.

1) chtěl jsem ze zeptat jak funguje schopnost "source" nebo význam toho slova. Našel jsem v překladu že je to "zdroj" třeba u Dictate of the Twin Gods. Ale nechápu co se rozumí pod tím pojmem "zdroj"

2) Význam ability "Convoke" nevím jestli to chápu dobře, že bytost nebo cokoliv s touhle abilitou. Tak zaplacení ceny je o jednu méně pokud tapnu bytost? Nebo podle počtu mana symbolů té bytosti?

3)Když je enchantment creature typ God např. Heliod a má devotion méně než 5 čili není creature může vůbec útočit?

4) Karta Iroas God of victory: jak by to fungovalo, kdybych měl tuto kartu v bílém balíčku, s artifakty např. Manalith nebo Prismatic Lens normálně bych ji koupil ale neměl bych už žádnou červenou manu takže by vlastně stále byl jako enchantment? Nebo mohl bych tuhle kartu mít vůbec jen v bílem balíčku s artifaktama které přidavají jakoukoliv barvu? nebo bych musel mít nějakou červenou? A jeho schopnost, když útočí moje bytosti tak zruším všechy damage které by jim byly uděleny? Tím se myslí i zranění z boje?

díky za rady a info.

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
11.07.2014 10:11  

Zdar Cigy!

1) "Source of damage" je jakýkoliv herní objekt, co udílí nějaké zranění. Bytost v boji, nějaký blesk na stacku, nějaký "pinkač", nějaká karta se spouštěnou schopností...
 
  

109.2c If a spell or ability uses a description of an object that includes the word “source,” it means a source matching that description—either a source of an ability or a source of damage—in any zone. See rule 609.7.


2) Tapnutí bytosti do convoke se bere jako zaplacení jedné many (buďto generické nebo jedné z barev, kterou má tapnutá bytost).


3) Ne, útočit a blokovat můžou pouze bytosti. Musíš nejprve na svých permanentech nasbírat potřebnou devotion.


4a) Devotion u Íroa se počítá jako kombinace bílých a červených mana symbolů v cenách tvých permanentů na bojišti. Stačí tedy mít na bojišti kromě Íroa dalších 5 White a z Íroa bude bytost. Není nutné mít na bojišti jiný červený permanent.

4b) Ta preventovací schopnost se vztahuje na všechno damage, jak bojové (od soupeřových bytostí), tak nebojové (od soupeřových blesků). A funguje pouze po dobu boje (od deklarace útočníků po konec bojové fáze).

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
CigyUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:14
Cigy

--
01.10.2014 20:03  
Čůs, měl bych zase pár otázek

1) karta Seething Song - Přidá těch 5 hor na furt že si je najdu v balíčku? Nebo jen na to dané kolo si je imaginárně představím?

2) karta Carnifex Demon - Když z něj zaplatím Remove -1-1 tak to přechází na všechny bytosti na bojišti nebo jen na ty soupeřovi?

3) Lifelink - Utočí na mě protihráč například 5/5 bytostí, já braním potvorou 2/2 s Lifelink, platí lifelink i když braním? Čili moje bytost zemře, ale přidají se mi dva životy?

4) Když mám na vyloženou kartu Collective Blessing a Ivorytust Fortess, platí Ivorytust schopnost? Nebo abych splňoval odtapnutí během soupeřova kola, musí moje bytosti mít jen přesně +1+1?

5) karta Daxos of Meletis - kdybych chtěl odstraněnou kartu seslat, tím se myslí že za ní zaplatím a efekt bude v můj prospěch? nebo když to bude bytost půjde pod mojí
kontrolu?

6) karta Mortivore jeho obrana a útok se kontinuálně zvyšuje/snižuje podle počtu bytostí v hrobech? Nebo zůstává při příchodu na bojiště stále stejná?

Díky
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:513
Flamberg

--
01.10.2014 21:22  

Vítej zpět :-)

1) Karty jako Seething Song nebo Dark Rituali tu manu přidají rovnou do mana poolu. Tuto manu máš k dispozici do konce aktuální fáze nebo kroku v kole, tedy ji v podstatě musíš použít na něco ihned, jinak "vyšumí". Tyto karty nehledají karty zemí v balíčku (srovnej například s kartou Rampant Growth).


2) Demon dává countery na všechny ostatní bytosti, tedy soupeřovy i tvoje.


3) Ano, Lifelink funguje vždy, když bytost udělí zranění. Dokonce to ani nemusí být combat damage; Lifelink ti přidá životy například i při použití karty Prey Upon.


4) Bacha na to, každá z těch karet mluví o něčem jiném. Musíš rozlišovat statické schopnosti dávající bonus k Power a Toughness (jako má Collective Blessing) a bonusy z counterů. Collective Blessing na tvé bytosti žádné countery nedává a tedy Fortress nemá důvod bytosti odtapnout.


5) Přesně tak, do konce kola máš možnost tu kartu seslat. Postupuješ přitom obdobně jako bys tu kartu měl na své ruce. Ty to koouzlo budeš kontrolovat (a tedy například bytost přijde na bojiště pod tvou kontrolou).


6) Power a Toughness lhurgoyfů se kontinuálně přepočítává podle aktuálního stavu hry. Srovnej třeba s kartou Undergrowth Scavenger.

 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.
Stránka 1 z 3123 > >>


Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí