5. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Dotak ke kartam
Poslední příspěvek 28.04.2015 22:20 odFlamberg. 13 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
17.02.2014 09:12  
 Zdravim,

jen dotaz ke kartě Nighthowler.

Předpokladam ze +X/+X countru ziska pri seslani. Nebo se mu pocet countru mení dle toho kolik je prubezne pocet creatur v hrobech? 

Pri seslaní enchantu 

Dekuji za odpoved

Tom


tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
17.02.2014 09:13  
*Stim enchantem to tam nemelo byt
omluva
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
17.02.2014 10:10  
Ahoj Tome,

Nighthowler nedostává permanentní +1/+1 značky (countery). Jeho síla a odolnost (respektive bonus, který dává očarované bytosti) se mění kontinuálně podle toho, kolik je bytostí ve hrobech.

Například: ve hřbitovech je dohromady 5 bytostí. Ty sešleš Nighthowlera jako Auru, ten přijde na bojiště a dává očarované bytosti +5/+5. Soupeř očarovanou bytost nějak zabije (třeba pomocí Hero's Downfall). Očarovaná bytost jde do hrobu, Nighthowler přestane být Aurou a stane se z něj 6/6 bytost. Následně ve svém kole soupeř sešle Rest in Peace, RiP přijde do hry, hroby se exilnou, z Nighthowlera se stane 0/0 a umře (respektive půjde díky RiP také do exilu).

 
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
17.02.2014 11:17  
Dekuji

a mam jeste dotaz nanechanmant creature.

Ted nemuzu naji presne tu kartu kartu ale nic mene pokud enchantment dava za odtapnuti cilove oponentove creature -3 - 0 a ja jej selu na oponentovu creaturu urcuji stale cil pro -3-0 ja nebo tím ze sem jej seslal na oponentovu creturu ovlada enchant on a voli cil?

Díky
Tom
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
17.02.2014 11:20  
A jeste

U karta Arbiter of the Ideal nerozumím presne manifestation countru a jak se projevuje ze se onnen permanent stava ocarocanim?

Moc dekuji za odpoved..Tom
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
17.02.2014 13:50  
1) Zkus prosím přeformulovat tu první otázku (ideálně se jmény karet). Asi mám delší vedení, ale nejsem si jistý, jestli to chápu správně :-)


2) Manifestation counter má zatím pouze informativní funkci - je tam k tomu, aby připomínal, že ta karta dostala typ "Enchantment". Nicméně třeba jednou vyjde karta, která s takovými countery bude nějak pracovat :-)

To, že karta dostala navíc typ "Enchantment", má například zásadní dopad na to, čím ji můžeš zacílit (Naturalize).

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
17.02.2014 14:14  
Ok pohledam napisu jeste jednou

diky Tom
KrenkoUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:6
Krenko

--
24.03.2014 11:15  
Ahoj

Chtěl bych se zeptat, jestli když vyložím kartu Tectonic Instability (Whenever a land comes into play, tap all lands its controller controls.) a příští kolo můj protihráč vyloží land do hry a bude muset tapnout všechny své landy. Tak jestli za ty taplé landy dostane i manu?

Děkuji
KrenkoUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:6
Krenko

--
24.03.2014 11:24  
Ahoj

Mám vlastně ještě jeden dotaz.

Ve hře mám Akroma, Angel of Fury (Protection from white and blue...) a můj protihráč má nasazený na své bílé/modré bytosti Argentum Armor (+6/+6; Whenever equipped creature attacks, destroy target permanent). Protihráč zautočí se svojí bílou/modrou bytostí s Argentum a vybere si cíl Akroma, Angel of Fury. Tak jestli platí Akromy protection from white and blue na ní a tím pádem nemůže být zníčena, anebo naopak může?

Děkuji
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
24.03.2014 11:43  

Ahoj Krenko!

Vítej v mé poradně :-)

1) Když se země tapne následkem schopnosti, již má Tectonic Instability, nedá automaticky manu. Nic ale hráči nebrání, si ty země pro manu (nebo jinou schopnost) tapnout ještě před tím, než budou tapnuty přes Instability. Schopnost Instability je normální trigger a tedy jde na stack a lze na něj reagovat ještě než se vyhodnotí.


2) Protekce neúčinkuje, protože schopnost pochází z bezbarvého zdroje. Aby protekce fungovala, musel by být Armor bílý nebo modrý. Pak by Akroma vůbec nešla touto schopností zacílit a soupeř by musel ničit něco jiného.

 

Mimochodem, proč nezaložíš nové vlákno? :-)

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
xdeadcutxUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:4
xdeadcutx

--
17.04.2014 18:42  
Ahoj flame

měl bych dotaz ohledně "Maralen of the Mornsong"

ta její 1 schonost (Players can't draw cards.) znemožní hráčům brát si karty jen na upkeepu nebo i když použiješ nějaké kouzlo?

a u druhé schopnosti  (At the beginning of each player's draw step, that player loses 3 life, searches his or her library for a card, puts it into his or her hand, then shuffles his or her library.) tak jim ty vyhledáš kartu nebo si ji vyhledá ten dotyčný hráč?   

                                                                                                                                                                          xdead... a díky 
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
17.04.2014 19:39  
Zdar!

První schopnost zakazuje jakékoliv lízání. Kromě klasického líznutí v draw stepu, to jsou i všechny efekty, jež používají slůvko "draw". Stále tedy ale fungují všechny jiné způsoby, jak si dostat karty z knihovny do ruky (Maralen a jiné tutory).

Druhou schopnost vždy provádí ten hráč, jehož draw step právě probíhá. Tedy, ty ve svém kole a soupeř ve svém. "That player".
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
jiritceUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:2
jiritce

--
28.04.2015 19:54  
Čus,
Mám dotaz ke kartě Nighthowler ze začátku této diskuze: nejsem si jist, jestli se dá seslat samostatně. Mate mě věta "Nighthowler and enchanted creature each get...", jestli je legální ho vyvolat samostaně. Vím, že ostatní Enchantment Creature's samostatně vyvolat jdou, ale tenhle týpek mne mate.
Čím víc o tom přemýšlím, tím víc jsem přesvědčen, že není co řešit a vyvolat samostatně se může.
Díky.
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
28.04.2015 22:20  
Zdar,

Ano, můžeš ho seslat i bez enchantování (když třeba nutně potřebuješ další bytost nebo žádnou k očarování nemáš).
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí