2. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Omnath, Locus of Mana
Poslední příspěvek 10.06.2014 10:44 odFlamberg. 3 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
KrtkeusUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:20
Krtkeus

--
10.06.2014 08:29  
 Ahoj,
mám otázku jak funguje karta Omnath, Locus of Mana???
Popsat prosím pro úplné blbce, díky moc Krtek

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
10.06.2014 10:23  

Zdar Krtku!

1) Nejprve můj neumělý překlad této karty:

Na konci fází a kroků kola ti z mana poolu nemizí zelená mana.
Omnath, Locus of Mana dostává +1/+1 za každou zelenou manu ve tvém mana poolu.


2) Nevím, jestli víš, jak přesně funguje mana pool, tak raději krátké vysvětlení:

Kdykoliv ti nějaký efekt přidá manu (tapneš zemi, použiješ Manalith...), tato mana jde do takzvaného mana poolu a čeká tam na použití. Pokud vygenerovanou manu nevyužiješ celou a nějaká ti po seslání kouzel v mana poolu zůstane, tak se na konci stepu/fáze z mana poolu vypaří.

 


3) Omnath mění pravidla tak, že se ti zelená mana z mana poolu "nevypařuje". Tedy, všechna zelená, jež ti přebyde, ti pořád v mana poolu zůstává pro pozdější použití.

Navíc Omnath se neustále dívá, kolik zelené many zrovna v mana poolu máš, a podle toho se zvětšuje/zmenšuje. Tato kontrola je kontinuální a změny v Power/Toughness jsou okamžité s tím, jak tapuješ země pro manu a platíš manou za kouzla a schopnosti.

a) Je tedy ideální vždy na konci soupeřova kola tapnout tvé zdroje zelené many, protože ta ti tam zůstane.

b) Pouhé tapnutí Forestu, funguje jako combat trik, který navíc ani nejde na stack (protože je to mana ability) a nejde na něj tedy reagovat třeba bleskem.

c) Je třeba dávat pozor na to, kolik zranění Omnath v daném kole dostal. Zranění se léčí až na konci kola, a pokud předtím použiješ svou zelenou manu (a tedy se Omnath zmenší), může se stát, že ti najednou Omnath umře.

d) Pokud Omnath umře, zelená mana nemizí ihned z mana poolu, ale máš ještě čas do konce aktuálně probíhajícího stepu/fáze ji nějak využít.


Snad je to jasnější. Případně se ptej dál :-)

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
KrtkeusUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:20
Krtkeus

--
10.06.2014 10:32  
 Paráda,
děkuji moc za vyčerpávající odpověď.
Měj se.

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
10.06.2014 10:44  
V pohodě. Doufám, že ta odpověd nebyla vyčerpávající příliš :-)

Miluju češtinu :-D
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí