5. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Spirit of the Labyrinth
Poslední příspěvek 23.11.2014 20:07 odFlamberg. 1 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
hanys-333Uživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:1
hanys-333

--
23.11.2014 11:41  
Zdravím,

chci se zeptat zda Spirit of the Labyrinth říká, že hráč si může vzít jen jednu kartu za kolo. Platí to ikdyž hráč zahraje např. Cultivate (tzn. najde si dva landy z knihovny). Může to udělat a nebo mu to Spirit of the Labyrinth zakazuje?


FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
23.11.2014 20:07  
Ahoj!

Ne, Spirit se jen dívá na efekty, jež říkají "draw". "Search" ho nezajímá.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí