5. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Pořadí zranění v souboji a po něm?
Poslední příspěvek 06.01.2015 12:58 odKufi. 4 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
KufiUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:6
Kufi

--
27.12.2014 12:54  
Ahoj, 

obracím se na vás s otázkou jak správně počítat zranění v souboji a těsně po něm. 

Situace: 

Hráč A má na stole tři bytosti (2/2, 2/2, 2/2), hráč B má na stole také tři bytosti (1/1, 1/1 a 0/1  Blood Artist) a má jeden život. Hráč A útočí všemi bytostmi, hráč B blokuje dvěma tokenama 1/1. Jedna bytost 2/2 prochází a uděluje do hráče B dvě zranění. Zároveň ale umírají dva blokující tokeni.

Otázka:

Stihnou umírající tokeni prostřednictvím schopnosti Blood Artisty dodat svému hráči dva životy aby přežil, nebo hráč prohrává, protože efekt Blood Artisty se provede až po vyhodnocení zranění?

Díky za odpověď, Kufi.
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
28.12.2014 00:03  

Ahoj Kufi,

Ne, nestihne. Aby hráč B přežil, musí blokovat i Artistou.

Funguje to tak, že se udělí bojové zranění, následně se zkontrolují "state based actions", které způsobí, že bytosti se smrtelným zraněním jdou do hrobu a hráči prohrávají na 0 životů, pak se spustí a jde na stack schopnost Artisty. Následně mohou hráči na schopnost na stacku reagovat, a teprve potom vysaješ z protihráče životy.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
KufiUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:6
Kufi

--
06.01.2015 07:31  
Díky moc za odpověď.

Při hraní s kamarády jsme narazili ještě na jednu nejasnost ohledně Blood Artisty.

Situace:

Hráč A má na stole Blood Artistu, 4 bílé Human tokeny, je jeho kolo.
Hráč B má na stole tři tapnuté bytosti, má osm životů.

Hráč A se rozhodne v tomto kole hru ukončit a zahraje Supreme Verdict - všechny bytosti umírají.

Otázka:

Půjde na stack schopnost artisty za všechny bytosti ve hře, tj. hráč A dostane osm životů a hráč B osm životů ztratí, nebo na stack půjde pouze schopnost blood artisty za něho samého?

Díky za odpověď, Kufi.
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
06.01.2015 09:34  
Ano, Artist se spustí osmkrát.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
KufiUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:6
Kufi

--
06.01.2015 12:58  
Díky moc za rychlou reakci.
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí