5. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Rest in Peace vs. Wheel of Sun and Moon
Poslední příspěvek 10.01.2015 13:22 odFlamberg. 3 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
WrzekUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:8
Wrzek

--
06.01.2015 20:36  
 Zdravím,
Mám zde opět otázku na vyhodnocení karet.

Situace:
Já mám na stole Rest in Peace a Helm of Obedience kterou tapuji na efekt.
Soupeř má nastole Wheel of Sun and Moon

A ted se chci zeptat jestli tato hra zkončila mou výhrou nebo remízou??? 

Předem díky za odpověd ;-)
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
10.01.2015 10:51  

Ahoj,

Omlouvám se, že mi odpověď trvala trochu déle, ale raději jsem si ji nechal potvrdit na mezinárodním rozhodcovském fóru.

Hra skončí pravděpodobně tvou výhrou. Soupeř si odemele celou knihovnu a prohraje při dalším lízání karty.

Detaily pro zájemce:

Soupeř si vybírá, který replacement efekt uplatní jako první (protože oba manipulují s jeho kartami). Tedy se u každé odemleté karty rozhoduje, jestli půjde do exilu nebo zpátky na spodek jeho knihovny. Toto nicméně nesmí dělat "donekonečna". Existuje totiž pravidlo (716.3), které hráčovi "přikazuje" ukončit nekonečnou smyčku, pokud to lze. Soupeř bude tedy nakonec postupně donucen odemlít si celou knihovnu do exilu.

716.3. Sometimes a loop can be fragmented, meaning that each player involved in the loop performs an
independent action that results in the same game state being reached multiple times. If that happens,
the active player (or, if the active player is not involved in the loop, the first player in turn order
who is involved) must then make a different game choice so the loop does not continue.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
WrzekUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:8
Wrzek

--
10.01.2015 10:58  
Ahoj,
díky moc za odpověd, osobně jsem si myslel že podle stacku jde rest in peace na stack první a tudíš se automaticky vyhodnotí první Whell of sun and moon a automaticky je to remíza ale radši jsem se zeptal a vidím že jsem udělal dobře :-D
Takže ještě jednou díky ;-)
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
10.01.2015 13:22  
Nemáš zač.

Je třeba mít na paměti, že schopnosti Rest in Peace a Wheel of Sun and Moon nejdou vůbec na stack. Nejedná se o triggery, jsou to replacement efekty.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí