Friday, July 19, 2019
Diskuzní fórum Minimize
Double strike
Last Post 25/06/2019 22:44 byJebor. 10 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
JeborUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Jebor

--
17/03/2015 17:14  
 Ahoj,
při hraní jsme narazili na situaci, u které vedeme spor. Hráč útočí bytostí s double strikem a není blokován. Útok prochází a zde se chci zeptat, jestli tato bytost udělí poison counter jak při first stike tak při udělení běžného zranění nebo pouze jednou? 
Děkuji za odpověď.

 
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:501
Flamberg

--
17/03/2015 20:02  
Ahoj!

Jen abych si byl jistý, že jsem správně pochopil situaci:

Hráč útočí bytostí, která má Double Strike a Infect. Soupeř neblokuje.


Ano, neblokovaná bytost s Double Strike udělí hráči zranění dvakrát, pokaždé tolik, kolik má Power. Pokud má navíc Infect, tak místo toho aby byl výsledkem zranění úbytek životů protihráče, dostane tolik poison counterů.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
JeborUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Jebor

--
18/03/2015 05:51  
 Děkuji za vysvětlení. Mohu se ještě zeptat jak je to v případě comba Virulent Sliver a Bonescythe Sliver? Vykládám-li si to správně, zde se nebude jednat přímo o schopnost Infect, ale pouze o schopnost udělení poison counteru při udělení dmg do hráče a to jak při first strike tak při běžném dmg.
Jebor

 
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:501
Flamberg

--
18/03/2015 07:40  
Je to přesně tak. V tomto případě dostane soupeř za každé kousnutí jeden poison counter. Pokud tedy budou útočit tito dva zmínění (a nebudou zablokováni), soupeř obdrží celkem 4 countery.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
JeborUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Jebor

--
18/03/2015 11:12  
Děkuji.
JeborUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Jebor

--
25/06/2019 07:58  
 Dobrý den,
můj dotaz se tak trochu týká tématu, proto nezakládám nové. Ale k věci.
Po letech jsem oprášil svůj sliveří balíček, který hraji s kamarády pro zábavu. Byť nejsme všichni úplní začátečníci, narazili jsme na několik nejasností, se kterými bych potřeboval poradit. Jedná se mi o vzájemné předávání schopností mezi slivery. Je mi jasné, že Galerider Sliver dává všem schopnost létání. Pokud budou ve hře dva, budou mít ostatní stále jedno létání, protože logicky 2x létat je nesmysl. To samé platí např. o double strike apod. Jak je to ale u sliverů, kteří přidávají konktétní hodnoty? Např. Fungus Sliver. Za udělené dmg přidá +1/+1. Jak to bude budou-li ve hře dva. Přidá +2/+2? Nebo Gemhide Sliver. Za tapnutí dá manu. Budou-li ve hře dva a víc? Nebo Quilled Sliver či Sidewider Sliver?
Abych to shrnul přidává-li sliver obecnou schopnost jako létání, doble strike apod. je mi to jasné, jak je to ale v případě, že přidává nějakou hodnotu? Automaticky se to načítá nebo je to vždy individuální?
Děkuji za odpověd. J
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:501
Flamberg

--
25/06/2019 09:36  
Ahoj!


Je třeba rozlišovat, jak je konkrétní přidávaná schopnost napsaná. Zejména zda se jedná o triggered ability nebo activated ability s aktivační cenou Tap.


2x Fungus Sliver

Pokud máš na bojišti dva Fungus Slivery, přibude každému sliverovi následující text:
Whenever this creature is dealt damage, put a +1/+1 counter on it.
Whenever this creature is dealt damage, put a +1/+1 counter on it.

Jsou to dvě samostatné spouštěné schopnosti. Jakmile bude takový sliver zraněn, spustí se obě schopnosti, postupně se vyhodnotí a sliver tak ve finále dostane 2 +1/+1 countery.


2x Gemhide Sliver

Pokud máš na bojišti dva Gemhide Slivery, přibude každému sliverovi následující text:
Tap: Add one mana of any color.
Tap: Add one mana of any color.

Jsou to dvě samostatné aktivované schopnosti. Jelikož obě vyžadují tapnutí, musíš si vybrat, kterou z nich aktivuješ. Nemůžeš aktivovat obě zároveň. Efektivně je tedy jedno, kolik Gemhide Sliverů máš zrovna na bojišti.


2x Quilled Sliver

Analogicky k případu s Gemhide Sliverem, střílí jen za jedna.


2x Sidewinder Sliver

Flanking je spouštěná schopnost ("Whenever this creature becomes blocked by a creature without flanking, the blocking creature gets -1/-1 until end of turn."). Analogicky k případu s Fungus Sliverem, schopnosti se spustí obě a dají tedy blokující bytosti dohromady -2/-2.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
JeborUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Jebor

--
25/06/2019 12:17  
Už je mi to jasné.
Děkuji moc za odpověď. Hezký den. J
JeborUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Jebor

--
25/06/2019 22:22  
Dobrý den,
ještě poprosím o jednu odpověď týkající se schopnosti Harmonic Sliver. Když sliver přichází do hry, zničí cílový artefakt nebo enchantment. V případě, že je již ve hře, musím při seslání slivera vždy zacílit nějaký A/E, nebo je to na mém rozhodnutí? Všichni mi tvrdí, že dokud je na stole nějaký A/E musí zacílit vždy, byť by se jednalo o moje karty.
Děkuji. J

FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:501
Flamberg

--
25/06/2019 22:26  
Ano, schopnost od Harmonic Slivera musí zacílit a pokud jsou jediné artefakty a enchantmenty na bojišti tvoje, musíš zničit svůj.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
JeborUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Jebor

--
25/06/2019 22:44  
Děkuji moc.
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement