5. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Double strike, Trample vs Indestructible
Poslední příspěvek 22.06.2015 14:07 odOthin. 2 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
OthinUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:2
Othin

--
18.06.2015 13:27  
Zdravím Vás,
Prosím Vás potřeboval bych poradit, jak to je s tramplem když dává zranění do indestructible příšery. Jedná se mi o to že když budu útočit 8/8 s tramplem a protihráč využije k obraně 2/2 s indestructiblem, jak to dále bude se zraněním. Zdali ona bytost s indestructiblem pojme veškeré zranění a nebo zdali pojme jen 2 zranění a zbytek jde do hráče. Poté mě ještě napadlo, když útočím 6/6 s double strikem a protihráč opět použije bytost s indestructible, zdali se vybrání oba dva útoky nebo zdali se vybrání pouze "první rána" a "druhá rána" už půjde do hráče.
Děkuji za odpovědi.
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
18.06.2015 14:29  

Zdar a vítej na Magic-guru!

Trample funguje tak, že, abys mohl dát zranění do hráče, musíš do blokující bytosti dát "smrtelné zranění". Při určování "smrtelného zranění" se kouká na zranění, které má už bytost na sobě, ale neberou se v potaz efekty a schopnosti, které následně výsledek zranění nějak upravují a podobně. Takže je ti jedno, že má obránce Indestructible nebo Protection. Dáš mu prostě minimálně tolik, kolik má Toughness, a zbytek můžeš poslat do protihráče. To, že bytost následně neumře, už je něco jiného.

Při Trample + Double Strike vs. Indestructible obránce blokuje oba útoky. V první ráně na sebe dostane "smrtelné zranění", které se vyléčí až na konci kola. Takže při druhé ráně už je smrtelně zraněn a tedy můžeš dát všechno zranění rovnou do protihráče.

Jinak je to při Trample + Double strike vs. Protection. Tam se zranění z prvního úderu vypreventuje, takže na obránci vůbec není. A tedy musíš v druhém úderu "smrtelné zranění" udělit znovu.    

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
OthinUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:2
Othin

--
22.06.2015 14:07  
Děkuji za perfektní vysvětlení situací
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí