5. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Karta: Hedonist't Trove pravidla
Poslední příspěvek 09.08.2015 22:43 odFlamberg. 3 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
TaryaUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:2
Tarya

--
09.08.2015 14:21  
Ahoj,

mohl by mi ,prosím Váš , někdo poradit s kartou Hedonist't Tr
ove? Chápu to tak, že já jí můžu každé kolo použít jen jednou a využít protivníkovi karty ze hřbitova, které se dájí do esile zóny, ale jak to s manou? Můžu untape jeho manu a použít tu nebo musím svojí? Protože co když má balíček z jiných barev - pak se karta asi vyplatí jen do sideboardu. A nově příchozí karty již jdou do fraveyardu a ne edjmj, ?

 Díky za odvěď, Jirka a hezký zbytek neděle
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
09.08.2015 19:02  
Zdar!

Pokud nemáš vlastní zdroje nutné barevné many, tak máš nejspíše smůlu.

Když Trove přijde na bojiště, tak vybranému protivníkovi vezmeš celý jeho aktuální hřbitov a dáš ho do exilu. Karty, které přijdou do toho hřbitova až poté, nejsou nijak zasaženy.

Následně můžeš exilnuté karty využívat tak, jako bys je měl na ruce:
- exilnuté země hrát jako normální země (tj. musíš dodržet, že můžeš zahrát jen jednu zemi za kolo a jen v hlavní fázi kola)
- jiné exilnuté karty, hrát maximálně jednu za kolo (tj. jednu je svém kole a jednu v sopeřově kole). Stále musíš doržet omezení dle typu karty (všechno kromě instantů pouze v hlavní fázi svého kola, instanty kdykoliv)
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
TaryaUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:2
Tarya

--
09.08.2015 20:57  
ale jak může mít zemi v hřbitově? To je jen ta jedna na vyhledání konkrétní many ne?
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
09.08.2015 22:43  
Z různých důvodů... zničíš mu je (Armageddon), zahodíš z ruky (Mind Rot)...
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí