5. dubna 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Otázka
Poslední příspěvek 26.08.2015 11:52 odFlamberg. 1 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
TasarthirUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:8
Tasarthir

--
25.08.2015 10:59  
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli může balíček obsahující planeswalkera bojovat proti balíčku který planeswalkera nemá nikde to nemůžu najít předem děkuji za odpověd´

Tasarthir
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:511
Flamberg

--
26.08.2015 11:52  
Ano, může. Planeswalker je jen další typ karty (jako land, creature, artifact, enchantment...).
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí