19. února 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Harnessed Lightning
Poslední příspěvek 16.11.2016 22:24 odIR7. 4 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
IR7Uživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:3
IR7

--
12.11.2016 18:32  
Zdravím,
mám dotaz - je možné aby hráč u karty Harnessed Lightning okamžitě využil energy counterů (k udělení zranění), které pomocí spellu získává?

Jedno z pravidel u karty je:
You choose the target creature as you cast Harnessed Lightning. You don’t choose how much Energy to pay until Harnessed Lightning is resolving. No player may take actions between the time you choose how much Energy to pay and the time the creature takes damage equal to the Energy paid this way.

... znamená to tedy, že spell je ve stylu "dva v jednom" kde prvně se vyhodnotí část zacílení creatury + přidání 3 energy counterů a po ní se vyhodnotí druhá část, ve které si mohu zvolit, kolik energy counterů zaplatím (s možností využití oněch tří přidaných) ?


FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:508
Flamberg

--
12.11.2016 20:13  
Ahoj a vítej v naší poradně.

Harnessed Lightning dělá přesně to, co je na něm napsané. A přesně v tom pořadí, jak je to na něm napsané.

Celý proces vypadá takto:

1. Ohlásíš seslání Harnessed Lightning, dáš ho na stack, vybereš pro něj cíl a zaplatíš 1Red.

2. Ty a soupeř máte možnost něco provést ještě než se Lightning vyhodnotí.

3. Harnessed Lightning se vyhodnotí. Provede se celý jeho text. Nejprve tedy dostaneš do zásoby tři blesky. Pak se rozhodneš, kolik energie utratíš (maximálně tolik, kolik máš zrovna v zásobě) a Lightning udělí odpovídající množství zranění svému cíli.

4. Lightning jde ze stacku do hřbitova.


Klidně pokládej doplňující otázky :-)
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
IR7Uživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:3
IR7

--
12.11.2016 23:03  
Díky za odpověď
Chápu-li to správně, pokud před sesláním Harnessed Lightning nemám žádný energy counter, pak se mi po seslání kouzla a vyhodnocení objeví 3 energy countery v zásobě - a z této zásoby mohu okamžitě čerpat a udělit poškození v rozmezí 1-3 (v závislosti na tom, kolik en. counterů zaplatim)?


FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:508
Flamberg

--
13.11.2016 08:29  
Chápeš to naprosto správně. Navíc, pokud bys měl v zásobě nějakou energii navíc z minulých kouzel, můžeš klidně použít i tu (abys zabil bytost s Toughness větší než 3).

Navíc je dobré mít na paměti, že v určitých situacích je nejlepší nezaplatit za Lightning žádnou energií a nechat si v zásobě všechny 3. Typicky, pokud soupeř v reakci na Lightning udělá něco, co Ti znemožní Lightningem bytost zabít. Například, když dá soupeř zacílené bytosti nezničitelnost (Rush of Vitality).

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
IR7Uživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:3
IR7

--
16.11.2016 22:24  
Super, dík moc za rady
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí