19. února 2020
Diskuzní fórum Minimalizovat
Combo
Poslední příspěvek 14.02.2017 14:32 odFlamberg. 5 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
LeevanecUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:4
Leevanec

--
12.02.2017 08:16  
Na stole je 2x midnight guard, jedne z nich má fire whip a druhý presence of gond. Řekněme že se hraje imperátor (já jako imperátor a všichni generálové žijí) a tohle mi dojde na stůl (guardi už jsou na stole nějaké to kolo) je nějaký moment kdy by mi mohli já nevím třeba vrátit midnight guarda do ruky nebo ho zničit předtím než otočím combo a všechny u stolu zabiju ? Jsem si docela jistý že takový moment není na základě toho jak funguje stack, ale pro jistotu se radši zeptám odborníků  

PS: Zdravím Flamberga, na tohle forum už jsem nemusel několik let a musel jsem si založit nový účet protože starý si už nepamatuju. Na začátku jsi mi hodně poradil a za to dík  
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:508
Flamberg

--
13.02.2017 15:36  
Ahoj a vítej zpět!

Maximálně můžeš bez problémů zlikvidovat oba nepřátelské generály - nastackuješ hromadu zranění cílící na ně dva (ideálně na střídačku). Jakmile jeden generál opustí hru, nedostane se nepřátelský emperor hned do tvé range of influence. Range of influence hráčů se nastavuje na začátcích herních kol vždy na celé kolo a neupravuje se v průběhu. Navíc, jakmile se nepřátelský emperor stane cílem Midnight Guarda s Presence of Gond, může ti ho nějak v klidu zneškodnit v reakci na jeho tapnutí.

Ale i tak bude soupeřící tým pěkně pocuchaný :-)

(doufám, že to mám správně, Emperora moc nehraju :-D)
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
LeevanecUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:4
Leevanec

--
13.02.2017 15:55  
Jo jasně generálové jedna "emparator" dva (influence) jenom mě to zajímalo z hlediska stacku, když on teda tapne že chce udílet jeden dmg a pak tapne na odtapnutí obou, potom já řeknu vracím ti do ruky midnight guarda (unsummon třeba) on nemuže reagovat tím že znovu odtapne tapne a tak dál ? Jak tohle přesně funguje i kdyby to nebyl imperátor Já jsem už nějaký čas používal nekonečné comba podobného stylu a myslel jsem že na to neni odpověď  . Takže na stack muže jít od jedné karty jen jedna abilita a potom se stack vyprazdní a teprve potom muže člověk použít abilitu znovu? Chápu to dobře?
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:508
Flamberg

--
14.02.2017 13:37  

V případě komba Midnight Guard + Presence of Gond, je třeba vědět, jak fungují aktivované schopnosti a stack.

 

Situace: máš na bojišti Midnight Guard očarovaný Presence of Gond. Guard nemá summoning sickness a momentálně se nacházíte třeba v tvé první hlavní fázi a tedy máš prioritu.

 

1. Nahlásíš aktivaci schopnosti. Dáš schopnost na stack a zaplatíš cenu za aktivaci, jíž je tapnutí Guarda (cenou za aktivaci je všechno, co je před dvojtečkou).

2. Jakožto aktivní hráč dostaneš prioritu a nic neděláš.

3. Soupeř má prioritu a taky nic nedělá.

4. Vyhodnotí se nejsvrchnější objekt na stacku. Aktuálně je tam jen Guardova schopnost. Na bojiště tedy přijde jeden 1/1 Elf.

5. Spustí se Guardova schopnost ("Whenever another creature enters the battlefield"). Dá se na stack.

6. Dostaneš prioritu, nic neděláš.

7. Soupeř dostane prioritu, nic nedělá.

8. Vyhodnotí se vršek stacku, kde je pouze spuštěná schopnost ("untap Midnight Guard"). Midnight Guard se odtapne.

9. Dostaneš prioritu.

 

Celé kolečko (1-9) můžeš opakovat kolikrát chceš. Soupeř ale má dvě místa, jak ti kombo rozbít - krok 3 a 7 - protože Midnight Guard je od kroku 1 do kroku 8 tapnutý. Stačí nějak Guarda nebo Presence odstranit. Ty se samozřejmě můžeš nějak bránit. Můžeš třeba dát Guardovi hexproof, pokud je něčím zacílen. Nebo si můžeš Guarda v reakci na soupeřovo ničení třeba něčím odtapnout (Twiddle, Blessed Alliance) a vršit 1/1 tokeny nad to soupeřovo zabíjení a až budeš mít tokenů dost, tak teprve nechat Guarda zničit.

 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
LeevanecUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:4
Leevanec

--
14.02.2017 14:23  
 Díky tohle dostatečně vysvětluje co sem potřeboval vědět. Takže komba stylu Exquisite Blood + Sanguine Bond. Nebo 2x Myr Galvanizer + Palladium Myr + nějaký myr s pingem fungují stejně a dají se přerušit jeto tak?
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:508
Flamberg

--
14.02.2017 14:32  
Přesně tak. Jsou komba jednoduchá a sofistikovanější. Ale dokud tam je alespoň jedno předání priority, v kterém může soupeř něco dělat, může kombo nějak ovlivnit. Jen je to občas hodně obtížné.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí