15. října 2019
Diskuzní fórum Minimalizovat
Nexus of Fate
Poslední příspěvek 05.02.2019 21:29 odFlamberg. 1 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
WrzekUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:8
Wrzek

--
05.02.2019 20:17  
 Zdravím,

chtěl bych se zeptat na nekonečné kombo s Nexus of Fate na standartu.

Situace:

Já mám na stole Carnage Tyrant a nic jiného (exilováno přes Teferiho emblem)
Soupeř: kopu zemí, Teferiho a 
Wilderness Reclamation.

Soupeř je na posledních 7 životech a roztočí přidávání dalších kol, já čekám dokud mě nezabije, ale nakonec vidím jak jen točí poslední 4 karty v knihovně což jsou 4x Nexus of Fate.

Na Areně jsem počkal až se protihráč unaví a vzdá.

Jak mám reagovat v turnaji? Mám příjmout remizu, nebo zavolat judge a odvolat se na pravidlo 
716.3 o ukončení nekonečného komba?

Myslíte že by se tohle mělo napsat jako Bug do Areny?

Předem díky za odpověď

FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:506
Flamberg

--
05.02.2019 21:29  
Ahoj!

Ano, můžeš se rozhodčího zeptat na CR 720.3 (https://media.wizards.com/2019/downloads/MagicCompRules%2020190125.txt)

Na turnaji je ale lépe se podívat na Magic Tournament Rules, konkrétně kapitolu 4.4 (https://wpn.wizards.com/en/document/magic-gathering-tournament-rules).

Jako bug to klidně napiš, ale pochybuju, že s tím budou moci něco udělat. Museli by napsat nějaký algoritmus, který bude schopen loopy analyzovat (a případně donutit hráče loop ukončit).
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí