Friday, August 23, 2019
Diskuzní fórum Minimize
Sorin, Vampire lord
Last Post 28/07/2019 13:08 byFlamberg. 5 Replies.
Printer Friendly
Sort:
NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
mantis User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:3
mantis

--
24/07/2019 10:27  
Ahoj,mohu u tohoto nového planeswalkera použít jeho druhou schopnost přímo na hráče? https://gatherer.wizards.com/Handlers/Image.ashx?multiverseid=469843&type=card
Díky.
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:504
Flamberg

--
24/07/2019 12:46  

Ahoj!

 

Ano, "any target" znamená "any target creature, player or planeswalker".

 

115.4. Some spells and abilities that refer to damage require “any target,” “another target,” “two targets,” or similar rather than “target [something].” These targets may be creatures, players, or planeswalkers. Other game objects, such as noncreature artifacts or spells, can’t be chosen.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
mantis User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:3
mantis

--
24/07/2019 14:03  
Díky. Nechci tu zbytečně zakládat další téma. Ještě mám dotaz: funguje deadtouch na soupeřovu bytost s hexproof? Díky
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:504
Flamberg

--
24/07/2019 20:25  
Ano. Hexproof chrání pouze před zacílením ("target") a Deathtouch přitom necílí.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
mantis User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:3
mantis

--
27/07/2019 15:48  
Ještě bych poprosil o radu. Zahraju kartu Rabid bite na mou bytost 2/2 s deadtouch. Uplatním 2 síly bez boje i s deadtouch ne?
Posléze mohu ještě zaútočit a normálně dát 2 poškození obránci doufám...? Díky.
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:504
Flamberg

--
28/07/2019 13:08  
Rabid Bite de netýká boje. Sešleš ho v hlavní fázi svého kola (před bojem) a tvá bytost udělí dvě zranění soupeřově bytosti. Jelikož se jedná o zranění pocházející ze zdroje se schopností Deatchtouch, soupeřova bytost umře (nezávisle na tom jakou má Toughness).

Následně můžeš normálně zaútočit. Soupeřova bytost už je ve hřbitově a tedy nemůže blokovat. Když bude blokovat nějaká další bytost, tak také dostane dvě zranění s Deathtouch (a tedy také nejspíše zemře).
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement