19. ledna 2022
Diskuzní fórum Minimalizovat
Erebos, God of the Dead
Poslední příspěvek 11.01.2014 12:27 odpolymorf. 4 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávyVyřešeno
polymorfUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:20
polymorf

--
10.01.2014 16:11  
 Zdravím. Mám tady k vyřešení dva problémy týkající se Ereba ( http://gatherer.wizards.com/Pages/C...eid=373589 ).

1. Pokud protihráč zahraje kartu, která říká: "Cílové nebo cílová stvoření obdrží -X/-X do konce tahu." a X překročí osm, umře Erebos, nebo se jej to netýká?

2. Pokud zahraju nějakou trigger abilitu placenou swampy (extort) v dané sekvenci tahu, například když mám vyloženého Ereba a a další stvoření, které mi dohromady dává fade 4. Přidá mi trigger jeden poslední potřebný fade, aby se Erebos stal stvořením? Nebo se jedná čistě jen o black colored mana cost permanentů na bojišti?

Díky.
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:514
Flamberg

--
10.01.2014 22:45  

Ahoj!

1. Předpokládám, že Erebos je zrovna bytost (tj.  máš devotion to black 5 a více), jinak bys ho ani nemohl takovým kouzlem zacílit. V tom případě ho -X/-7 zlikviduje, protože na to je nezničitelnost ("indestructible") krátká.

2. Předpokládám, že "fade" = "devotion to black". Devotion to black funguje tak, že se podívá na tvoje permanenty na bojišti a spočítá počet "lebek" v pravých horních rozích těchto karet. Do devotion se nepočítá nic jiného (lebky v textech karet atd.).

700.5. A player’s devotion to [color] is equal to the number of mana symbols of that color among the mana costs of permanents that player controls.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
polymorfUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:20
polymorf

--
11.01.2014 01:51  
Čeho se tedy týká : "If an activated ability or triggered ability has an effect that depends on your devotion to a color, you count the number of mana symbols of that color among the mana costs of permanents you control as the ability resolves. The permanent with that ability will be counted if it’s still on the battlefield at that time." 

...je to uvedeno v "Rulings" na wizards.com
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:514
Flamberg

--
11.01.2014 11:02  
To se týká karet jako například Evangel of Heliod.



Tyto karty totiž mají schopnost, jejíž síla závisí na tvé devotion.

U bohů je tento konkrétní ruling podle mě bez významu. Wizardi prostě napsali obecné rulingy a plácli je ke každé kartě s devotion.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
polymorfUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:20
polymorf

--
11.01.2014 12:27  
 Aha - teď už mi ten nesmysl dává smysl .

Díky.
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí