30. listopadu 2022
Diskuzní fórum Minimalizovat
Monstrosita
Poslední příspěvek 07.02.2014 14:06 odFlamberg. 7 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
AutorZprávy
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
07.02.2014 09:07  
 Zdravím,

mam otazku ohledne monstrosity. Lze zahrat monstrosita na taplou kartu (např: Claustrophobii)
a využít její ability pri monstrosite (např: Pulankros Hydra) a zabit tak souperovy potvory?

Druha otazka: Pokud me abilita karty umoznuje zahrat sorcera nebo instant aniz bych by musel platit jeji vyvolavaci cenu, jak zahraji kartu ktera ma vyvolani za X a 2blue.Pak se pocita hodnota X teoreticky podle toho jak bych ji mohl zahrat kdybych ji musel zaplatit normalne tedy dle odtaplych zemí.

Dekuji za odpovedi

Tom
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:515
Flamberg

--
07.02.2014 11:23  

Ahoj Tome!

1) Ano, schopnost dávající Monstrozitu lze aktivovat, i když je bytost tapnutá. Aby to nešlo, tak by tapnutí muselo být jako součást ceny za aktivaci (něco jako Tap: Monstrosity 1; zatím taková karta neexistuje). Například lze bytostí zaútočit (a tapnout ji) a Monstrosity si šetřit jako "combat trik" a aktivovat ji pouze, pokud bude potřeba. 

Mimochodem, něco jiného by bylo, kdybys místo Klaustrofobie použil třeba Encrust - tam by pak nešlo vůbec aktivovat tu schopnost dávající Monstrozitu.



2) Pokud ti efekt umožňuje hrát něco "zadarmo", tak je X nula (tedy většinou nemá smysl takovou kartu zadarmo hrát).

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
07.02.2014 12:09  
Zdravim,

dekuji za odpoved.
Mam jeste 2 otazky

Pokud seslu Encrust na potvoru ktera ma tokeny s bloodhirst a jekykoliv enchantment ktery dava napr +2+2 a regeneraci rusim i ability enchantmrentu a ty tokeny?

Karta např Dark prophecy ktera je pouze enchantment a nema uvedeno aura ci land se hraje jak prosím.
Dekuji ti


FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:515
Flamberg

--
07.02.2014 12:45  
Encrust zakazuje pouze aktivované schopnosti. To jsou schopnosti zapsané ve formě "cena:efekt". Poznáš je tedy snadno, protože nikde jinde se dvojtečky v textu karet nevyskytují.

Takže Encrust nezakáže ani Bloodthist ani Power/Toughness bonus od Enchantmentu (to jsou statické schopnosti). Regeneraci jako takovou nezakazuje, ovšem pokud tedy není regenerace součástí nějaké aktivační schopnosti jako třeba má Dutiful Thrull - to by regenerační "štít" vůbec nešlo aktivovat).





Enchantment, který není Aura, funguje tak, že ho vyvoláš, dáš na bojiště a on tam leží a generuje kontinuálně svůj efekt (například Dark Prophecy čeká na smrt tvých bytostí a Honor of the Pure zvětšuje tvé bílé bytosti). Efekt bude generován dokud takový Enchantment nějak bojiště neopustí (Naturalize...).

 

Jinak Enchantmenty obecně, lze stejně jako Creature a Sorcery sesílat pouze v hlavní fázi tvého kola (před bojem nebo po boji) a pouze když je prázdný stack. Ne tedy v soupeřově kole, ani v boji, ani v reakci na nějaké soupeřovo kouzlo.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
07.02.2014 12:58  
Bezva mockrat diky hlavne za tu poslední vetu
Jak to pude dam dalsi otazky

Jeste raz dikec
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
07.02.2014 13:09  
No jeste jedna otazecka

Nekde sem cetl o vyhazpvani karet do hrbitova kdyz na konci svceho kola mam na ruce vic jak 7 karet. Existuje toto pravidlo nebo je to nejaka uprava?

Deeekuji
tom.kokesUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:28
tom.kokes

--
07.02.2014 13:34  
Jeste jednu nejak mi to skace do hlavy samo:

Jak je to se schopnosti exile. Sorcery zpusobuje odstraneni potvor do exilu a misto nich dostavam tokeny 2/2.
Co presne tu exil znamena? Exilovane karty jsouo nenavratne ztraceny ci se nekdy vraci zpet do hry?

Dekuji snad posledni dotaz pro dnesek
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:515
Flamberg

--
07.02.2014 14:06  

1)To je oficiální pravidlo:

703.4m Immediately after the cleanup step begins, if the active player’s hand contains more cards than his or her maximum hand size (normally seven), he or she discards enough cards to reduce his or her hand size to that number.


2) Exile je další herní zóna (jako je library, hand, battlefield, graveyard). Standardně se karta z exilu nevrací a zustane tam do konce hry (exile dříve jmenoval "removed from game"). Nicméně, stejně jako existují karty, které se umí vracet hrobu, existují i karty, které umí pracovat s exilem (Flickerwisp, Mistholow Griffin).

 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí