Friday, January 21, 2022
Diskuzní fórum Minimize
Shorecrasher Elemental
Last Post 16/10/2015 09:40 byFlamberg. 3 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
Matulko1010101User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Matulko1010101

--
15/10/2015 22:16  
 Zdravim chcem sa opytat mozem tuto kartu za 1 modru exilnut aj ked bude v hrobe a potom ju vratit otocenu naspet nabojiste vdaka
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
15/10/2015 23:21  
Zdar!

Ne, to nejde. Pokud u schopnosti není vyloženě hřbitov zmíněn, funguje pouze na bojišti.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Matulko1010101User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Matulko1010101

--
16/10/2015 09:23  
Takze to sami je v pripade karty Pearl Lake Ancient kde ak vratim 3 landy na vlastnikovu ruku tak aj jeho mozem vratit na ruku ale nemozem ho vratit z hrobu
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
16/10/2015 09:40  
Přesně tak.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement