|
|
|
|
|
|
|
Nexus of Fate Poslední příspěvek 05.02.2019 21:29 od Flamberg. 1 Odpovědi. | Seřadit: |
Wrzek
 New Member
 Posts:8

 | 05.02.2019 20:17 |
| Zdravím,
chtěl bych se zeptat na nekonečné kombo s Nexus of Fate na standartu.
Situace:
Já mám na stole Carnage Tyrant a nic jiného (exilováno přes Teferiho emblem)
Soupeř: kopu zemí, Teferiho a Wilderness Reclamation.
Soupeř je na posledních 7 životech a roztočí přidávání dalších kol, já čekám dokud mě nezabije, ale nakonec vidím jak jen točí poslední 4 karty v knihovně což jsou 4x Nexus of Fate.
Na Areně jsem počkal až se protihráč unaví a vzdá.
Jak mám reagovat v turnaji? Mám příjmout remizu, nebo zavolat judge a odvolat se na pravidlo 716.3 o ukončení nekonečného komba?
Myslíte že by se tohle mělo napsat jako Bug do Areny?
Předem díky za odpověď
| | |
|
|
Flamberg
 Advanced Member
 Posts:515

 | 05.02.2019 21:29 |
| Ahoj!
Ano, můžeš se rozhodčího zeptat na CR 720.3 (https://media.wizards.com/2019/downloads/MagicCompRules%2020190125.txt)
Na turnaji je ale lépe se podívat na Magic Tournament Rules, konkrétně kapitolu 4.4 (https://wpn.wizards.com/en/document/magic-gathering-tournament-rules).
Jako bug to klidně napiš, ale pochybuju, že s tím budou moci něco udělat. Museli by napsat nějaký algoritmus, který bude schopen loopy analyzovat (a případně donutit hráče loop ukončit).
| | Flamberg
-
The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2) | |
|
Nemůžete vkládat odpovědi. |
|
Active Forums 4.2 |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|