Získání kontroly nad bytostí
Last Post 28/04/2015 15:48 byFlamberg. 1 Replies.
AuthorMessages
merendyUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:5
merendy

--
28/04/2015 12:57  
Ahoj,
měl bych opět dotaz ohledně ovládání bytosti.

  1. Oponent zahraje Zealous Conscripts  a získá do konce kola kontrolu nad mojí bytostí.
  2. Pak oponent zahraje
Cloudshift (Exile target creature you control, then return that card to the battlefield under your control) na tu bytost, která byla původně moje.

Plyne z toho, že tu bytost bude ovládat do konce hry a ne jen do konce kola?
Bude ta bytost pro Cloudshiftu mít summoning sickness?

Díky za odpovědi
Merendy

FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
28/04/2015 15:48  
Zdar!

Je to přesně tak. Všechny "act of treason" efekty takto hezky fungují spolu s "ghostly flicker" efekty. Nefunguje to u těch efektů, které říkají "return it to the battlefield under its owner's control".

Po návratu z exilu má bytost summoning sickness.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)


---
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com