Flaring Flame-Kin
Last Post 08/06/2015 09:13 byFlamberg. 1 Replies.
AuthorMessages
jekosterUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:1
jekoster

--
08/06/2015 07:43  
 Zdravíčko, mám otázku k abilite karty Flaring Flame-Kin ktorá hovorí: As long as Flaring Flame-Kin is enchanted, it gets +2/+2, has trample, and has "R: Flaring Flame-Kin gets +1/+0 until end of turn." Chápem to správne tak, že musí mať na sebe iba enchantment, aby sa jeho abilita aktivovala?
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
08/06/2015 09:13  

Ahoj!

Přesně tak.

Do doby než bude Flame-Kin očarován nějakou aurou (Enchantment - Aura), bude se tento elementál tvářit jako obyčejná 2/2 bytost bez schopností. Jakmile ho někdo očaruje, stane se z něj monstrum :-)

A naopak - pokud o auru přijde, opět z něj bude zase obyčejný elementálek.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)


---
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com