Panharmonicon a Impact tremors
Last Post 16/03/2018 13:18 byRambajz . 2 Replies.
AuthorMessages
Rambajz User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:3
Rambajz

--
15/03/2018 18:34  
Ahoj, jen se chci ujistit, že všechno chápu správně. V situaci kdy mám na stole Panharmonicon a Impact tremors sesílám např. Whirler rogue. Rogue s sebou přinese díky Panharmoniconu dvě thoptery navíc tedy přijde na bojiště pět potvor a Impact tremors dají soupeři 2X5 zranění, je to tak nebo jsem vedle?
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
15/03/2018 22:18  
Ahoj!

Chápeš to naprosto správně.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
Rambajz User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:3
Rambajz

--
16/03/2018 13:18  
Paráda, díky za rychlou odpověď.


---
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com