čtvrtek 28. března 2024
Diskuzní fórum Minimalizovat
blokování více nestvůrami
Poslední příspěvek 17.10.2012 14:14 od nimrandir. 3 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
Autor Zprávy
nimrandirUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:44
nimrandir

--
13.10.2012 07:30  
Banální otázka Když mám jednu nestůru, řekněme třeba Wurm 7/7 ale BEZ TRAPMLE. Můj oponent mě blokuje potvorou beast 7/5 ale také potvorou wolf 2/2, protože její abilitou je, že když zemmře potvoro, která od ní dostala dmg tak si wolfův kontroler lízne kartu. 1) Může obránce říct, že blokuje nejdříve beastem aby mi wurma zabil a pak si do mrtvého wurma kousnout wolfem? 2) Nebo můžu jako útočník rozdělit zranění mezi beasta a wolfa bez ohledu na to, že nejdřív dostanu smrtící dmg od beasta? 3) Jak by tento souboj proběhl kdyby beast měl ještě abilitu first strike? Děkuji za odpověď.
BeriganUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:334
Berigan

--
13.10.2012 14:43  
Jestli jsem to dobře pochopil tak 1)Ne nejdřív musí určit čím bude blokovat a ty rozdělijueš damage.2)Můžeš to udělat tak že se zabijí beasti a2/2 zůstane.3)Kdyby měl beast first strike tak můžeš za A-prvně bojovat s vlkem(soupeř lízne kartu a zabije tvoji 7/7) B-Nebo budeš bojovat prvně s beastem a zabije ti tvého wurma a zůstane mu obojí.
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:515
Flamberg

--
14.10.2012 13:47  
Ahoj,

jak funguje útočení, blokování a udílení combat damage:

1. V "Declare Attackers" stepu útočící hráč vybere, které jeho bytosti útočí.

2. V "Declare Blockers" stepu bránící se hráč určí, které jeho bytosti blokují a jaké útočníky blokují. Poté, pokud jednoho útočníka blokuje více obránců, útočící hráč u takových obránců určí jejich "damage assignment order", tedy pořadí, v jakém jim bude následně udíleno zranění.

3. Ve "first strike combat damage" stepu udělí zranění pouze bytosti s first strike. Zranění musí být uděleno dle "damage assignment order". Je tedy třeba postupně udělit smrtelné zranění prvním bytostem a pak lze teprve kousnout další. Zabité bytosti zemřou současně.

4. V "normálním combat damage" stepu udělí zranění bytosti bez first strike. Zranění musí být uděleno dle "damage assignment order". Je tedy třeba postupně udělit smrtelné zranění prvním bytostem a pak lze teprve kousnout další. Zabité bytosti zemřou současně.


Čili k Tvým otázkám:

1) a 2)
- Určíš wurma jako útočníka.
- Obránce pouze určí, že tvého wurma blokuje jeho beast a wolf.
- Ty určíš v jakém pořadí jim tvůj wurm bude udělovat zranění (dejme to mu, že první v pořadí bude beast a po něm wolf).
- First strike damage se přeskočí.
- V normálním damage stepu se rozhodneš, jak tvůj wurm rozdělí svých 7 damage. První v pořadí je beast s Toughness 5. Musíš mu tedy dát minimálně za 5, abys mohl kousnout i wolfa za 2. Nicméně, pokud to považuješ za důležité, můžeš do beasta dát třeba 6 nebo 7 (pak ale wolf přežije). Obránci udělí tvému wurmovi celkem 7 damage.
- Všechny bytosti, kterým bylo uděleno smrtelné zranění, zemřou a soupeř si lízne kartu, protože jeho wolf kousl tvého zabitého wurma.

3) Pokud by beast měl first strike dopadlo by to nejspíše následovně:
- Určíš wurma jako útočníka.
- Obránce pouze určí, že tvého wurma blokuje jeho beast a wolf.
- Ty určíš v jakém pořadí jim tvůj wurm bude udělovat zranění (dejme to mu, že první v pořadí bude beast a po něm wolf).
- Ve first strike damage stepu udělí beast wurmovi 7 zranění.
- Tvůj wurm zemře.
- V normálním damage stepu se nic nestane. protože útočník je již mrtvý.
- Soupeř si nelízne kartu, protože jeho vlk nestihl tvého wurma kousnout.


Mimochodem, příště prosím o uvádění názvů karet. Nemusíš pak složitě vysvětlovat, co která karta dělá.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
nimrandirUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:44
nimrandir

--
17.10.2012 14:14  
děkuji mockrát
Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.cz Informacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí