čtvrtek 28. března 2024
Diskuzní fórum Minimalizovat
Tokeny
Poslední příspěvek 27.10.2012 13:13 od preman. 5 Odpovědi.
Tisková verze
Seřadit:
PředchozíPředchozí DalšíDalší
Nemůžete vkládat odpovědi.
Autor Zprávy
BeriganUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:334
Berigan

--
25.10.2012 21:49  
Když budu mít například 3/3 token z Centaurs Heralda a pošlu ho do exilu Restoration Angelem,vrátí se mi token na konci kola a nebo ne ?
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:515
Flamberg

--
26.10.2012 08:31  

Ne. Poté, co se token dostane do exilu, tak přestane existovat.

110.5f A token that’s phased out, or that’s in a zone other than the battlefield, ceases to exist. This is a state-based action; see rule 704. (Note that if a token changes zones, applicable triggered abilities will trigger before the token ceases to exist.)

 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
BeriganUživatel není přihlášen
Basic Member
Basic Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:334
Berigan

--
26.10.2012 09:51  
Jo díky moc,nedošlo mi,že token přestane existovat a už se nemá co vracet.
premanUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:33
preman

--
27.10.2012 00:41  
Zdravím vespolek!
Pojďme se podívat na jinou, troufám si říci zajímavější otázku ohledně tokenů. Vytvořme si tuto imaginární situaci do které nezasahuje soupeř.

 Mám na stole 2x Drogskol Captain (kteří se mezi sebou jakož to bytosti typu spirit nafukují na 3/3) a jednoho z nich "naklonuji" instantem Cackling Counterpart.
 Jak poté bude vypadat bojiště? Podle mě by měl mít token 3/3 a následně ho původní dva kapitáni nafouknou na 5/5, ve stejný moment on sám nafoukne původní kapitány na 4/4....
 Abychom v mém promyšleném řetězci pokračovali, zakouzlíme v soupeřově kole  (nejlépe v reakci na jeho Supreme Verdict) instant Rotteborn defences a zacíluji na "kapitána-tokena"... nově příchozí "kapitán-token2" bude mít 5/5 a následně se opět spustí lavina nafukování, kapitán-token2 bude mít už 8/8, token jednička 6/6 a původní dvě "opravdové bytosti" budou na 5/5... To nemluvím o jednom či dvěma Intangible Virtue na stole, to by byl teprve kolotoč.

 Pokud je má úvaha korektní, uděláte mi velkou radost, tyto karty mám v balíku a nevím zda to takto mohu zahrát. Co jsem zatím zjistil o klonování tokenů je, že pokud je posílen countery, konuje se jen "základ". Pokud je ale posílen hromadným efektem (enchantment viz. Intangible Virtue, nebo jednotka-anténa viz. Drogskol) klon by měl být posílený.

Díky moc za osvětu, Přema
FlambergUživatel není přihlášen
Advanced Member
Advanced Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:515
Flamberg

--
27.10.2012 12:10  
Zdar Přemo!

Díky moc za pěkný dotaz. Bohužel tě musím zklamat.


Nejprve je třeba vědět, jak funguje kopírování. Kopírování jen vezme co je vytištěné na kartě (tedy bez bonusů).
706.2. When copying an object, the copy acquires the copiable values of the original object’s characteristics and, for an object on the stack, choices made when casting or activating it (mode, targets, the value of X, whether it was kicked, how it will affect multiple targets, and so on). The “copiable values” are the values derived from the text printed on the object (that text being name, mana cost, color indicator, card type, subtype, supertype, expansion symbol, rules text, power, toughness, and/or loyalty), as modified by other copy effects, by “as . . . enters the battlefield” and “as . . . is turned face up” abilities that set characteristics, and by abilities that caused the object to be face down. Other effects (including type-changing and text-changing effects), status, and counters are not copied.

Tedy token vyrobený pomocí Cackling Counterpart bude přesná kopie Drogskol Captaina, jako by právě vyjel z tiskárny v Belgii. Takže bude 2/2 a bude mít mimo jiné schopnost "Other Spirit creatures you control get +1/+1 and have hexproof".

Až následně musíš teprve aplikovat všechny efekty upravující P/T. Takové máš ve hře tři a všechny říkají "Other Spirit creatures you control get +1/+1 and have hexproof". Tedy každý tvůj kapitán se nafoukne o +2/+2.

Dále, až se vyhodnotí Rootborn Defenses, tak - analogicky - dostaneš dalšího 2/2 kapitána s pumpovací schopností. Každý kapitán tedy bude 5/5 (2/2 a bonus +3/+3 od ostatních kapitánů).


Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
premanUživatel není přihlášen
New Member
New Member
Odeslat privátní zprávu
Posts:33
preman

--
27.10.2012 13:13  
Ahoj Flambergu, díky za rychlou odpověď!
 Teď je to lehce pochopitelné, kdybych tedy na stole měl také ty zmíněné dvě Intangible Virtue situace by byla stejná - nově příchozí kopie tokena, "kapitán-token2" by stále přicházel pouze jako 2/2, přestože jeho "zdroj" měl již 6/6 (od dvou původních dvou kapitánů a dvou enchantmentů) .
 Popravdě jsi mě moc nezklamal já jsem to takhle nikdy nehrál, jen jsem si to vysnil, že by to bylo zajímavé zneužití. V bylíčku který se točí kolem spiritů a jejich tokeních bratrů mi kopie slouží k zajištění vždy alespoň dvou kapitánů kteří se mezi sebou hexují (stejně jako vše kolem) a tím se brání, Roteborn Defences potom čekají na ruce jako obrana před plošným ničením a dajší klon je jen bonusem. Proto mi přišlo na mysl - ty jo, co kdyby to šlo klonovat takhle.. nešlo
 Díky a všem hdně štěstí na dnešním Game Day Ravnica!

Nemůžete vkládat odpovědi.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.cz Informacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí