Není proč se omlouvat, rozebereme Ludevic's Test Subject do podrobna, jak funguje.
Standardní "životní cyklus" této karty je:
0. Máš Ludevic's Test Subject na ruce, sešleš ho za
a on přijde na bojiště.
1. Aktivuješ jeho schopnost. Zaplatíš
, na Subjekt položíš jednu značku. Není jich tam pět, takže se zatím nic neděje.
2. Aktivuješ schopnost podruhé. Zaplatíš
, na Subjekt položíš druhou značku. Není jich tam pět, takže se zatím nic neděje.
3. Aktivuješ schopnost potřetí. Zaplatíš
, na Subjekt položíš třetí značku. Není jich tam pět, takže se zatím nic neděje.
4. Aktivuješ schopnost počtvté. Zaplatíš
, na Subjekt položíš čtvrtou značku. Není jich tam pět, takže se zatím nic neděje.
5. Aktivuješ schopnost popáté. Zaplatíš
, na Subjekt položíš pátou značku. Nyní je na Subjektu pět "hatchling" značek, takže se všechny "hatchling" značky odstraní, karta Subjektu se otočí, a stane se z něj 13/13
Trample bubák.
Celkem jsi tedy zaplatil 12 man a na stole se Ti vyklubalo z vajíčka monstrum. Výhodou je, že si ty platby můžeš rozložit. Schopnost Test Subjektu lze aktivovat kdykoliv - typicky na konci soupeřova kola, když vidíš, že máš volné zdroje many, které jinak nevyužiješ.
Nevýhodou je, že soupeř ví, co ho čeká a má tedy čas se na pohromu připavit. Narveš do "klubání" spousty many a pak Ti Tvoje monstrum může snadno soupeř zlikvidovat nějakým ničením. Kdyby Subjekt a Abomination měly třeba Hexproof, bylo by to úplně jiné kafe :-)
Mimochodem, co tak koukám do Gathereru, existuje pouze jedna další karta, jež nějak pracuje s "hatchling" countery - Triassic Egg. A kromě toho samozřejmě všechny karty, jež nějak pracují s countery obecně, bez rozlišení typu counteru. Typicky karty se schopností Proliferate.
Lepší takto? Nebo je ještě nějaká nejasnost?