pátek 29. března 2024
Všechny články Minimalizovat

Aktuální články | Kategorie | Hledat | Syndikace

neděle 17. října 2010
Rozbor Intro Packu edice Scars of Mirrodin - "Myr of Mirrodin"
Autor: 2012 @ 21:00 :: 3776 Přečtení :: 0 Komentáře :: :: Standard, Tvorba balíků
 
Vítejte u rozboru Intro Packů z nové edice Scars of Mirrodin. Od edice Magic 2011 obsahují Intro Packy 60-ti karetní předpřipravený balíček, booster a návod na hru. Dnes se podíváme na první balíček - “Myr of Mirrodin“. Už z názvu je jasné, že půjde o Myry - rasu z původního Mirrodinu. Tento balíček je bílo-artefaktový, kombinuje tedy sílu artefaktových Myrů s bonusem od bílých karet. Několik karet také využívá mechaniku Metalcraft - jestliže kontrolujete tři nebo více artefaktů, tak karta mimo normálního účinku udělá ještě něco navíc. Vrhneme se rovnou na decklist.      




                                                                         
                                                                                                      

Tady je: 
Myr of Mirrodin Ondra Matyš
Main Deck Sideboard
1 Auriok Edgewright
2 Darksteel Myr
1 Darksteel Sentinel
2 Ghalma’s Warden
3 Gold Myr
2 Kemba’s Skyguard
1 Myr Battlesphere
2 Myr Galvanizer
2 Myrsmith
2 Palladium Myr
2 Perilous Myr
1 Razor Hippogriff
1 Sunblast Angel
3 Arrest
1 Dispense Justice
2 Inspired Charge
3 Origin Spellbomb
3 Revoke Existence
2 Seize the Initiative
22 Plains
 



Teď se podíváme na jednotlivé karty.

Potvory:

Auriok Edgerwright - voják, který při výše zmíněném metalcraftu dostává bonus v podobě Double Striku, což by v balíčku se spoustou artefaktů a několika kartami, které vyrábí artefaktové tokeny nemusel být takový problém.

Darkseel Myr - za 3 many 0/1 je opravdu slabá, ale tenhle Myr má schopnost indestructible, což znamená, že ho nemůže zabít žádné zranění, ani nic co říká destroy – tedy znič. Tenhle Myr je vlastně takový večný bloker.


Darksteel Sentinel – další “nezničitelná“ artefaktová potvora. Tahle sice stojí celých 6 man, ale dokáže i útočit a ani se při tom útoku nemusí tapovat (vigilance). Navíc má báječnou schopnost – Flash, můžeme ho tedy zahrát i v soupeřově kole!! Soupeř se rozhodne útočit a vy si vyvoláte nezničitelnou 3/3, to se mu určitě líbit nebude, to mi věřte.

Ghalma´s Warden
– při Metalcarftu se z této podprůměrné 2/4 za 4 many stává 4/6. Dávejte si tedy pozor na udržení tří artefaktů na Vaší straně stolu :-)

Gold Myr – základní stavební kámen balíčku. Za tapnutí Vám dá bílou manu. Má za úkol za pomoci ostatních karet ujezdit soupeře a v případě nouze poskytnout manu.

Kemba´s Skyguard – letec s atributami 2/2 přídávající dva životy když přijde do hry.

Myr Battlesphere – tohle je opravdový bijec. Sedm man Vám může přijít hodně, ale má za to celkem velké tělo – 4/7 a při svém příchodu do hry si vytvoří 4 Myr tokeny. Když se s ním rozhodnete zaútočit, můžete navíc tapnout X Myrů a tahle koule dostane +X do síly a navíc udělá X zraněních do hráče, do kterého útočíte. Neříkejte, že po útoku ještě protivník žije :D

Myr Galvanizer – to je lord tohoto balíku. Dá všem ostatním Myrům (sobě ne) bonus +1/+1. Z malých obyčejných tokenů se tak stávají 2/2. Jeho další schopnost je za zaplacení jedné many a tapnutí sám sebe – odtapnout všechny Vaše ostatní Myry. Po mohutném tokením útoku můžete třeba i bránit.

Myrsmith – kdykoliv hrajete nějaký artefakt, tak můžete doplatit jednu manu a položit 1/1 artefaktového Myr tokena do hry. To říká tento kovář. A jelikož hrajeme Myr balíček, tak nám jeho schopnost přijde opravdu vhod.

Palladium Myr – další kreatura co zárověň dává manu. Avšak tahle dává many rovnou dvě. Sice bezbarvé, ale v balíku s velkým množstvím artefaktů by to nemělo tolik vadit. Díky němu můžeme zahrát Battlesphera už v pátém kole :-)

Perilous Myr – za stejnou cenu a stejné atributy jako manový Gold Myr. Avšak má jinou schopnost a to ,když umírá ,tak může dát 2 zranění do hráče nebo do potvory.

Razor Hipogriff – jediná karta v balíčku na pětimanovém slotu. Griff, který nám nabídne létající 3/3 tělo a možnost vrátit si artefakt ze hřbitova do ruky a navíc získat životů tolik, kolik stojí many, bude určiě vítanou kartou v pozdější fázi hry.

Sunblast Angel – naše foilové rare je, pokud ho vyložíme, opravdu mocné. Když tento velký anděl přijde do hry, tak zabije všechny taplé potvory. Po soupeřově mohutném útoku si hezky můžete uklidit stůl. Jen si dejte pozor, ať na jeho seslání nepoužijete manu z Vašich Myrů. Také by umřeli. Svoji silou navíc soupeře ulítá do několika kol.

                               


Ostatní kouzla:

Arrest
– vadí Vám nějaká soupeřova příšerka? Pryč s ní! Arrest jí zablokuje, že nebude moci útočit, blokovat a její aktivační schopnosti se nebudou moci aktivovat. Je tu ale problém, v podobě tří man, což je za odstranění jedné potvory moc a navíc Arrest je Enchantment, kterého se soupeř může zbavit.

Dispense Justice – další ničení a tentokrát podle mě lepší. Cílový hráč (ve většine případů soupeř :D:D) musí obětovat útočící potvoru. Pravda, že si může vybrat, ale zbavíte se jí úplně a při Metalcraftu musí obětovat hned dvě. Taková nová verza karty Wing Shards (kdo ji znáte), která byla však ve většině balíčků nejspíš lepší.

Inspired Charge – instantně přidá všem potvorám pod Vaší kontrolou +2/+1. Pouze do konce kola a za cenu čtyř man. Zaútočíte a soupeř si myslí, jak jste tupí a blokne a Vy si posílíte všechny potvory :-) Nebo nechá projít čtyři 1/1 tokeny a jaké bude jeho překvapení až si kopnou za 12.

Origin Spelbomb
– nová spellbomba má celkem dobrou schopnost pro tenhle Intro Pack. Za zaplacení jedné many, její tapnutí a obětování vytvoříte 1/1 artefaktového Myr tokena. Navíc můžete připlatit jednu bílou a líznout kartu.

Revoke Existence – za dvě many zničí jakýkoliv artefakt nebo enchantment. Zvažoval bych, zda toto hrát v základu, ale je pravda, že v této edici si najde spoustu cílů a proti každému Intro Packu jí využijeme.

Seize the Initiative – poslední kartou je druhé posilování. Dá +1/+1 a first strike cílové potvoře do konce kola. Co více k tomu říci.



                                         







Tak k popisu jednotlivých karet by to bylo všechno a nyní bych Vám rád ukázal jak tento balíček levně vylepšit. Především jsem vyhodil velmi slabé kousky a karty, které nezapadají do naší Myr strategie. Přidal jsem nějaké karty a ty silnější doplnil na vyšší počet. Do závorky jsem vždy napsal cenu za kus podle internetového obchodu.
4 Gold Myr (5 Kč)
4 Perilous Myr (3 Kč)
4 Myr Galvanizer (15 Kč)
3 Palladium Myr (10 Kč)
3 Myr Battlesphere (30 Kč)
2 Darksteel Myr

4 Myrsmith (7 Kč)
1 Razor Hippogriff
2 Myr Reservoir (30 Kč)
4 Origin Spellbomb (3 Kč)               
4 Journey to Nowhere (7 Kč)
3 Dispense Justice (7 Kč)

22 Plains

Tyto úpravy by Vás měly vyjít asi na 200 Kč při koupi z obchodu s kusovkami.
Pokud byste chtěli do balíčku dát jetě více peněz, tak přidejte 4x Tempered Steel a uberte podle Vás nejslabší článek.



Pokud Vás tento balíček zaujal můžete si jej objednat zde

Děkuji za přečtení, o své názory či dotazy se podělte v komentářích.
S pozdravem Ondřej Matyš.
Komentáře
Nyní zde nejsou žádné kometáře. Buďte první!
Musíte být přihlášen pro posílání komentářů. Přihlásit se můžete zde
Vytiskout  
Reklama Minimalizovat
Vytiskout  
© 2017 Magic-Guru.cz Informacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí