pátek 19. dubna 2024
Všechny články Minimalizovat

Aktuální články | Kategorie | Hledat | Syndikace

úterý 24. června 2014
Recenze Magic Journey into Nyx Intro Pack: The Wilds and the Deep
Autor: JakubMG @ 15:01 :: 2924 Přečtení :: 4 Komentáře :: :: Recenze
 

Recenze Magic Journey into Nyx Intro Pack: The Wilds and the Deep

 

Přátelé, vítám vás u poslední z pěti recenzí nových intropacků, dnes je na řadě modrozelená kombinace, která vám má umožnit přetavit dostatek manových zdrojů ve velkolepé potvory.

Prvně si řekněme, co to vlastně intro pack je a pro koho je určený. Intro pack je balení karet magic, kde najdete šedesátikaretní předpřipravený hrací balíček, pravidla, jak hrát karetní hru magic a nějaké typy ke hře konkrétně s tímto balíčkem, a dva booster packy – patnáctikaretní balíčky na vylepšení vašeho decku. Koupíte-li intro pack z aktuální edice, nemusíte se bát, že by nějaká obsažená karta nebyla povolena na turnaje formátu standart. Následuje odpověď na otázku, pro koho je intro pack určený. Význam intro packů se totiž po příchodu novějších Event decků na trh trochu změnil. Intro packy jsou určeny pro hráče, kteří jsou s magicem v začátcích a ještě se neplánují v blízké budoucnosti věnovat nějakým turnajům v této karetní hře. V opačném případě by jim totiž mnohem lépe posloužil zmíněný Event deck, který obsahuje balíček lépe přizpůsobený pro hru. Na druhou stranu intro pack je levnější a vedle předpřipraveného balíčku obsahuje ještě dva boostery, kde určitě najdeme nějaké nové karty, které můžeme vyzkoušet v našem hracím balíčku anebo můžeme karty z nich vyměnit za nějaké jiné s kamarády. Obecně je v současné době úloha intropacku těšit především mladší hráče, které přiláká jak foilový generál v balíčku tak vzrušující pocit překvapení, co asi najdou ve svém zabaleném booster packu :o).

Magic the Gathering Journey into Nyx Intro Pack: The Wilds and the Deep

 

S novými edicemi přicházejí nové mechaniky a příslušné intropacky pak často dostávají za úkol uvést novinky mezi hráče, dokázat jim, že i s velice škrťáckým rozpočtem lze na nich postavit zajímavý balík. Někdy se to povede více, někdy méně. Někdy tvůrce intropacků zradí přílišná závislost nové mechaniky na podpůrných kartách (Mortals of Myth a jejich heroic), někdy se ukáže, že nasázet prvoplánovitě do balíku permanenty, které si na první pohled rozumí s novou abilitou, není samo o sobě zárukou úspěchu (constellation u Pantheon's Power), jindy není dost karet k dispozici, aby se postavilo něco zvlášť zajímavého (minotaurský Voracious Rage). Nebo se třeba prověří, že jde o dosti zábavnou věc s mnoha možnostmi vylepšení (Mortals of Myth), že stará abilita krásně funguje i s novými kartami (Fates Foreseen), že lze snadno vytáhnout na světlo boží jeden z hlavních typů permanentů, dosud ne až tak oblíbený, a jednoduchou abilitou dát nový smysl jeho existence (Pantheon's Power), že stačí vydat čtyři nové karty, a hned se stvoří nová plnohodnotná rasa s aspirací na smysluplný tribal (Voracious Rage). Dobrá tedy. Nyní tu máme novinku v podobě monstróznosti. Monstrosity nám říká, že nějaká bytost jednou za život může za těžkou platbu  postoupit do druhého levelu své existence (ano, v podstatě jde o vzkříšení již dříve použité mechaniky level up). Dostane tím vždy pár counterů, tedy trvalé posílení, a až do konce svého života je monstrous, což má někdy přídavný efekt, který je buď jednorázový, nebo trvalý. Jak se tedy povedlo postavit monstrózní intro pack? Myslím, že spíše povedlo, čtěte prosím dál.

 

Dovolím si ještě trochu odbočit – je zajímavé, že při pohledu na barevnost intropacků je zřetelně vždy jedna barva důležitější a že se přitom pěkně vystřídá všech pět: u heroicu je hlavní barvou bez debaty bílá, pro scry je to modrá, u minotaurů je to červená a zde zelená. Snad jen u Pantheon's Power bych se trochu zdráhal za hlavní označit černou (zvláště po vylepšení), ale může být. V hlavní barvě je pak vždy foilové rare. To se tvůrcům podařilo náramně – jako vždy. Tento balík je tedy primárně zelený, a to je dobře, neboť barvou charakteristickou pro monstrosity vždy byla právě zelená (přesně 32 % karet s monstrosity je zelených), a to sedí, protože tato barva vždy měla nejblíže k přerostlým stvůrám, takže kontinuita je zaplaťpámbu zachována.


Vysvětlení jednotlivých mechanik, které najdete v Intro Pacích:
-
Pravidlové okénko – Journey into Nyx
-
Pravidlové okénko – Born of the Gods
-
Pravidlové okénko – Theros



Pojďme se podívat na Magic the Gathering Journey into Nyx Intro Pack: The Wilds and the Deep:


The Wilds and the Deep WoTC
Main Deck Sideboard
15 Forest
11 Island
2 Swordwise Centaur
1 Agent of Horizons
1 Nessian Courser
1 Nessian Asp
2 Sealock Monster
1 Arbor Colossus
1 Archetype of Imagination
1 Triton Shorestalker
2 Golden Hind
1 Bassara Tower Archer
2 Kiora’s Follower
2 Ravenous Leucrocota
1 Cloaked Siren
1 Swarmborn Giant
1 Heroes’ Bane
2 Nessian Game Warden
2 Fleetfeather Cockatrice
1 Defend the Hearth
1 Savage Surge
2 Time to Feed
2 Font of Fertility
1 Thassa’s Ire
1 Font of Fortunes
1 Hubris
1 Market Festival
 

Co je tento balík vlastně zač?

The Wilds and the Deep je zelenomodrý, ale mezi námi – klidně by mohl zůstat v jednobarvě. Zdá se mi, že modrá je zde spíše jen proto, aby byla zachována konzistentnost v dvojbarevnosti všech intro decků. Žádná modrá karta tu není kdovíjak důležitá. To bych označil za největší slabinu tohoto balíku: modrá je tu jen proto, aby tu byla, nijak zvlášť nepomáhá. Naopak spíš komplikuje život. Ano, víme, že zelenomodré guildě Simic se přisuzuje schopnost dostat se snadno k významnému počtu man, stejně jako práce s countery, což by oboje mělo monstrozitě velice vyhovovat, jenže paradoxně zrovna v tomto balíku je dvojbarevná „guildovní“ karta jen jedna (Kiora's Follower, a ta je opravdu užitečná). Takže se opět něco začalo a zůstalo se na půli cesty. Nu, aspoň majitel balíku ví, kam se vydat při snaze o vylepšení. K Simicu nebo... k Bantu. Bant je známý bílo-zeleno-modrý archetyp, který také podporuje myšlenku build-your-own-monster a i když jde na to trochu jinou cestou, dodnes nám nabízí řadu karet, která nám může výrazně pomoci. O možnostech vylepšení však více později.

 

Jdeme na rozbor, nejprve bytosti:

Agent of Horizons: Kdyby jeho abilita zněla „target creature can’t be blocked“, byla by to hvězda. Takto umí protlačit jen sebe. A to vzhledem k tomu, že sám nemá monstrosity, je na dvě věci. Působí na mě spíše, jako kdyby si Wizardi řekli: „Tak která karta z posledních bloků je zelená i modrá? Aha, tato, tak ji sem vrznem.“ Tento dojem mám ostatně u spousty karet v tomto decku.

Arbor Colossus: Takto by měly vypadat všechny karty v tomto balíku. 1. Zelené. 2. S užitečnou abilitou v základu. 3. Rozumná cena za monstrozitu. 4. Zajímavý efekt – i když jednorázový – v okamžiku, kdy se stane monstrous. Jasně že všechny karty zde nemohou být rare. Však také nikdo nechce, aby byly 6/6 za pět man. Ale ideál je jasný.

Archetype of Imagination: Slušný způsob, jak zařídit pro své miláčky trvalou nezablokovatelnost. Modrá je dobrá barva na umetání cesty, to vaše zelené potvory ocení. Jde to ovšem i levněji (např. ve stylu Sleep), protože vám by měla stačit nezablokovatelnost jen na jediné kolo.

Bassara Tower Archer: Hexproof je dobrá věc, zvláště, když ocounterované bytosti jsou tolik citlivé na obyčejné zvednutí do ruky a podobně. Hloupé ovšem je, když hexproof má bytost, u které to vůbec nepotřebujete. Měli byste se myslím postarat spíše o to, jak dodat hexproof svým monstrouškům. To lze snadno (Alpha Authority, Archetype of Endurance, Oak Street Innkeeper, Ranger's Guile, Simic Charm) a dokonce k tomu většinou ani nepotřebujete modrou.


Cloaked Siren: Modrá. Mimo mísu. Ale jinak není špatná, bytost s flash je vždy hodna pozornosti. Smutné je, když má jen dvojku dozadu, a tak většinou umře při první šanci o combat trick (rozuměj zahrání v soupeřově kole coby nečekaný bloker).

Fleetfeather Cockatrice: Já vím, že to je bazilišek, ale tohle je prostě Slepice. Opět tu máme flash, což je ve spojení s deathtouch v podstatě rovno „destroy target attacking creature“. To zelená normálně nedokáže, takže dobrý. A někdy dokonce přitom ani Slepice nemusí nutně skončit v hrobě, takže se může stát, že se někdy dožije svého druhého levelu. I když nám se to při testování nestalo ani jednou. Ona tahle Slepice není špatná, to nemohu říct. Smrtelný dotek se šestkou dozadu soupeřovi nadělá pár vrásek. Problém je, že to je spíše teoretická úvaha. To už pravděpodobněji vypadá scénář, kdy si necháte pět man do soupeřova kola a soupeř si toho nevšimne, nebo to bude považovat za odložené many na aktivaci nějaké monstrozity. Ale asi se shodneme, že slepice vypadá slibněji, než co ve skutečnosti dokáže.

Golden Hind: Tak známe bytosti, které umí totéž a přitom stojí jednu manu, že. Nemají sice dvojku dopředu, ale to přece nepotřebujete. Jinak ale manové urychlení je pro tento balík zásadní, takže berem, a třeba i klidně ve více kouscích.

Heroes' Bane: Foilové rare, vynikající záležitost, se schopností, která je jako monstrozita a vlastně někdy lepší než monstrozita, neboť jde sesílat opakovaně, teoreticky i vícekrát za kolo. Samozřejmě také instantně. Jako kusovka navíc stojí jen nějakých dvanáct kaček, promo ve foilu patnáct. Není to Polukranos, ale pokud se vám osvědčí ve hře, a to věřím, že ano, sehnal bych si klidně další.

Kiora's Follower: Umí pár báječných věcí. Jednak samozřejmě odtapnout manazdroj, takže poslouží jako akcelerace. Pak také umí odtapnout vlastního útočníka, aby mohl blokovat. Největší legrace ovšem je, když to udělá instatně v okamžiku, kdy s tím soupeř nepočítá.

Nessian Asp: Slušné tělo za dobrou cenu, i monstrozita je za poměrně slušnou cenu, přitom je to common. Akorát se divím, že to není pavouk – u hadů jsme zvyklí spíše na deathtouch.

Nessian Courser, Swordwise Centaur: Vanilka. Tento balík má na víc.

Nessian Game Warden: Karta, která s obligátní nutností vyměnit basic landy za něco lepšího významně ztrácí na efektivnosti. Kdybyste ale šli do jednobarvy, odstraněné Lesíky se vám do knihovny vrátí místo Ostrovů, takže byste mohli být snadno zpátky na svém. Jinak musím podotknout, že v textu je slůvko „reveal“, což může zapříčinit, že v případě odhalení nějaké flash bytosti máte po ptákách, vlastně po Slepicích, rozuměj jako že po momentu překvapení.

Ravenous Leucrocota: Na toto Leukrokotě jsem měl velké štěstí (nebo spíš smůlu) při testovacích hrách, užil jsem si je dosyta. Svou práci odvedl, to ano, na intropack dobrý, ale nadšený jsem z něj nebyl. Myslím, že Nessian Asp je lepší, a to nejen proto, že za stejnou cenu dostane o cukřík víc.

Sealock Monster: Slušná čísla v základu, ale to nemusí nic znamenat, dokud neaktivuje monstrosity, a ta je velice předražená. Tato karta se mi vůbec nezamlouvá, a kdyby to měl být ten hlavní důvod, proč hrát modrou, tak to kulhá na všech osm nohou.

Swarmborn Giant: Karta je to rozhodně zajímavá, ale při testech mi moc nechodila, tak o ní nemohu prohlásit nic rozhodného. Je jednoznačně situační, může posloužit, ale je opravdu hodně skleněná. Vadí jí soupeři s hordou malých bytostí jakož i létavé bytosti, bytosti s deathtouch, s trample, s unblockable... vadí jí toho hodně a vyhodit do luftu jen tak čtyři many (a kartu) nemusí být pro vás sranda. Sama sebe neochrání, a pokud její parťáci na stole dokáží kontrolovat hru natolik, aby vás několik kol nic nekouslo, tak je pak otázkou, zdali ji vůbec potřebujete.

Triton Shorestalker: Dobrá karta, ale do Dimiru. Její přítomnost zde je pro mě nepochopitelná.
 


Nebytosti:

Defend the Hearth: Je lepší než Fog, protože když počítáte s tím, že ji zahrajete, blokujete tak chytře, abyste podstoupili jen výhodné souboje. Tato karta se mi velice líbí a dle mého se hodí do každého balíku se zelenou. Jen ji opravdu musíte mít možnost (a schopnost) hrát chytře. Možnost tu rozhodně být může, když máte tak velké potvory.

Font of Fertility: Nejlepší ze všech pěti Pramenů, což ovšem nemusí znamenat nic víc než že je na hranici hratelnosti.


Font of Fortunes: Jediná karta navíc za čtyři many není moc chytrý kauf. Zvláště tady, kde nemáte man nazbyt – i velké množství máte za co utratit.

Hubris: Já vám nevím... někdo mi vysvětlete, proč si připlácet jednu manu za to, že soupeřovi zachráníme aury, když s Unsummonem mu je rovnou pošleme do hrobu? No a abyste si mohli ochraňovat aury vlastní, byste napřed museli hrát v balíku alespoň jednu... ;o). Takto si pomoc modré barvy tedy nepředstavuji. Pokud chce modrá ospravedlnit svou existenci v tomto zeleném balíku, měla by se více snažit.

Market Festival: Na pěti manách (ano, pěti, ve čtvrtém kole vám neposlouží) byste neměli nutně potřebovat manovou stabilizaci a na manové urychlení máme lepší karty. Zvláště pokud byste se chtěli zbavit modré, myslím, že stopku dostane i tato karta.

Savage Surge: Tak dívejte, combat trick je vždy zpestřením, a tento je jako obranný trik docela použitelný. Nicméně posilovat už tak silnou bytost nedává moc smysl a malé bytosti byste tu měli mít na jiné srandy než na boj, třeba na manovou akceleraci nebo na zametání cesty svým svalovcům.

Thassa's Ire: Pokud by někoho napadlo použít to na odtapnutí permanentu pro many, ptal bych se spíš po Diazepamu. Jinak může čistit cestu, ne ale moc výhodně.

Ostatně stejně jako Time to Feed: Ve srovnání s Prey Upon to vychází na příplatek dvou man za tři životy, a to by neobhájila ani instantní rychlost navíc, a ani ta se tu nekoná. Srovnej s Setessan Tactics.

  

Jak balíček upravit?

Dívejte, nikdy bych si netroufl navrhnout upravený decklist, aniž bych ho nevyzkoušel při hře, takový diletantský přístup si nezasloužíte. Proto se ani v poslední recenzi něčeho takového ode mě nedočkáte; spíše bych se opět pokusil navrhnout pár cest, po kterých bych se možná sám vydal, kdybych se o něco podobného někdy přece jen pokoušel.

 

Základní myšlenka: Už jsem to mnohokrát naznačil, že bych se neváhal zbavit modré barvy a ambice kontrolovat stůl, snažil bych se maximálně využít možnosti seslat opravdu velkého bijce a soupeře prostě rozdrtit. Na tom ovšem není nic chytrého – je to tupé jako Gruul. Nicméně je to efektivní strategie, obzvláště pro nováčky. Pokud bych se měl z nějakého důvodu snažit z tohoto balíku ponechat maximum možných karet, sítem (hodně hrubým sítem) by nejspíš prošly tyto karty:

Arbor Colossus
Golden Hind
Heroes' Bane
Nessian Asp
Nessian Game Warden
Ravenous Leucrocota
Defend the Hearth
Savage Surge
Time to Feed 

... a to ještě s oběma očima přivřenýma. Seznam bych chytře doplnit bytostmi podobnými a samozřejmě lepšími (pár jsem jich zmínil v komentářích), nejvíce bych se zaměřil, když už tak už, na bytosti typu Hydra. Heroes' Bane je z těch finančně dostupných jedna z nejlepších, tak klidně pořiďte svému foilovému drahouškovi sourozence. Jen se jim nezapomeňte postarat o trample (a možná hexproof), což ovšem v zelené jde s prstem v nose. No a nakonec bych se postaral o pořádné manazdroje. Zde mě napadají dvě možné cesty:

 

Cesta první vede skrz les. Islandy bych prostě vyměnil za Foresty a těch hrál klidně oněch originálních dvacet šest kousků. Dobré je, že to není tak pitomé řešení, jak to na první pohled vypadá. Ono totiž existuje docela dost karet, které tento přístup ocení, není to ani zdaleka jen Nessian Game Warden. Zde je filtr, je toho na čtyři strany. A to jsem ještě vůbec nezohlednil možnost přidat do balíku abilitu landfall se všemi jejími klony. Sám jeden takový balíček mám a je to bžunda. Jedna dobrá rada od cesty: Nezapomeňte na Caged Sun!

Cesta druhá vede skrze manazdroje jiné než jsou země, nejčastěji přes bytosti. Zde je na výběr také velmi mnoho karet, od Karametra's Acolyte (ta tu má vyšší smysl, neboť nejspíš nebudete utrácet za tokeny) až po nesmrtelné Llanowar Elves a jejich klony, které za tapnutí dávají jednu manu. Filtr je zde. Přiznám se, že i po této cestě už jsem se jednou vydal a dodnes takový balík hraji, i když za ty roky jsem se samozřejmě dostal někam jinam – mojí strategií je těžit many skrze Overgrown Battlement a bytosti s defender, skladovat je Omnathem apod. a po čase (a několika vyložených mlhách Fog) rozhodnout nádherami jako Gelatinous Genesis. No nic. Možností je spousta a docela by mě zajímalo, pro kterou byste se rozhodli vy.

 

Kromě toho mě napadá, pokud to myslíte vážně se čtyřmi kousky Heroes' Bane, si pořádně pohrát s cukrováním. Pro pár nápadů bych vás možná odkázal na jednu svou recenzi takového balíku zde.


Případně se můžete inspirovat následující budget verzí:

The Wilds and the Deep - casual Hector Cordova Jr.
Main Deck Sideboard
4 Elvish Mystic
4 Golden Hind
4 Kiora’s Follower
2 Vorel of the Hull Clade
1 Swarmborn Giant
4 Arbor Colossus
2 Fleetfeather Cockatrice
3 Heroes’ Bane
1 Archetype of Imagination
2 Font of Fertility
1 Font of Fortunes
1 Hubris
2 Bow of Nylea
2 Hall of Triumph
2 Time to Feed
4 Simic Guildgate
5 Island
14 Forest
 

Plusy a mínusy balíku The Wilds and the Deep:

+ Nejlepší karty jsou opravdu dobré, navíc v tom, která karta je OK a která ne, se dá orientovat slušně jen podle barev...
- ... ona je tu totiž modrá.

+ Hlavní myšlenka build-your-own-monster je atraktivní pro nováčky, je efektní i efektivní.
- Nejde o kdovíjak vznosnou myšlenku a takhle hrát není dvakrát povznášející záležitost.

+ Pokud si dokážete během hry postavit opravdu dobrou bytost, silnou, s trample a hexproof (a unblockable a indestructible a first strike a deathtouch a tak dál), je požitek, jak se soupeř kroutí, snaží... a neudělá s tím vůbec, ale vůbec nic.
- Pokud vás prostě neumlátí čepicemi s tokeny 1/1.

+ Sekundární strategie „mít hodně man“ je užitečná sama o sobě, navíc i při zaplavení manami je díky monstrozitám a kartám jako Heroes' Bane teoreticky stále máte za co utrácet i bez přídavného draw.
- Pokud se přísun man někde zasekne, což se pravda občas stává i v lepších rodinách, vy budete ten, kdo si ani neškrtne, i kdyby se náhodou zároveň totéž stalo i soupeři.

+ Pokud se rozhodnete pro nějaké vylepšování, jde to snadno, protože pro žádnou barvu není nic typičtějšího než velké potvory pro zelenou; věřte mi, že tato barva opravdu umí krýt záda cvalíkům.
- Není lehké říct, jakou cestu zvolit, sám si nejsem jistý; když jsem se podvakráte o něco podobného pokoušel, dostal jsem se pokaždé někam úplně jinam.

+ Jinak řečeno: karet pro vylepšení je opravdu spousta.
- Ne každý je šťastný, když má na výběr. Takovému staviteli balíku bych doporučil spíše Voracious Rage.
- Není těžké při stavbě balíků s bohatými manazdroji podcenit poctivé vybudování manové křivky, přijít o rychlost, ignorovat potřebu lízání, zanedbat synergii karet... Dojem „zaplatím přece všechno, mohu si dovolit i ty nejdražší kousky“ je cesta do pekel.

+ Ale každý si touto cestou musí někdy projít a The Wilds and the Deep je jeden z nejlepších možných startů do světa budování balíků v nejnádhernější karetní hře na světě.

 

Pokud by se vám Intro Pack: The Wilds and the Deep zalíbil, můžete si jej zakoupit v našem partnerském internetovém obchodě Veselý drak za zvýhodněnou cenu 299 Kč. Děkuji všem, kteří dočetli až sem a všem, kterým tato recenze něco přinesla. 

Další odkazy se mohou objevit v komentářích, pokud na nějaké další narazím a budou mi připadat smysluplné.

Michal Jírů

Komentáře
Autor: NekraOX @ středa 25. června 2014 9:06
Ahoj

Mám dojem, že toto není poslední recenze - v souhrnu recenzí jsou (po Duel decku, Standard a Modern Event decích) jen 4 recenze na Intro packy - chybí ten, kde je vepředu modrá karta.

Ani na hlavní stránce jsem ho neviděl, takže nepředpokládám, že by chyba byla v pouhém neprolinkování s kategorií.

Pokud se pletu, tak prosím o odkaz. Další komentář možná napíšu po přečtení celé recenze.

Díky
Nekra

Autor: NekraOX @ středa 25. června 2014 10:08
Teda - zaujal mne výraz "monstrouškům" - zní mi to skoro jako "teploušci" :* . Spojení zdrobněliny a představy nějaké velké "bestie" je opravdu netypické.

Hubris - ano, lze si zachránit nějakou príma bytost, třeba před hromadným ničením, vrácením na ruku (Co na tom, že nemá aury, když je hodně důležitá?) .
K tomu vrácení soupeřovy bytosti, bych to neviděl zas tak nelogicky. Když vezmu "omezení" na Theros blok, tak v jeho rámci to dává větší smysl, než v obecném prostoru všech edic ;).
Část aur v Theors bloku (nepočítal jsme je, ale hádám, že to nebude zanedbatelná část) jsou Bestow bytosti. Pokud vrátíme jen tu původní očarovanou bytost, aury popadají a stanou se z nich otravní chumpblokeři. I v případě tramplu mohou ve větším množství zapříčinit rozdíl mezi zabitím soupeře hned (v tomto kole) a jeho přežitím.

S tím Diazepamem mi chvíli trvalo, než jsem pochopil ;). To je na zbláznění? Jsem si nejdřív říkal, CO dělá karta s názvem Diazepam ;o.

Doufám, že brzy vyjde to modré Scry, když toto měla být poslední recenze.

Autor: JakubMG @ středa 25. června 2014 11:09
to Nekra: Modrý IP postihla menší technická komplikace, takže se ho pokusíme nějak zachránit byť asi nebude ve stejné kvalitě jako ostatní IP. Ale snad se zadaří.

Autor: NekraOX @ středa 25. června 2014 12:30
Dobrá, snad na to nezapomenu při hodnocení modré recenze (abych nebyl přehnaně kritický).

Jinak si nedovedu představit, co to jsou ty "menší technické komplikace". Z této recenze to působí dojmem, že autor (Michal) modrou recenzi poslal. Pokud ji nesmazal a stalo se s ní něco při doručení, tak by ji mohl poslat znovu.
Chybu při zpracování bez bližšího popisu také nemohu vyloučit, i když to považuji za nepravděpodobné (že by třeba byla v jiném formátu...).

Moje bujná fantazie si pro problém s potřebou resuscitace recenze (s možnou újmou na kvalitě) představí akorát něco, co bych řadil mezi "velké" komplikace :(. Každopádně doufám, že recenzi půjde vzkřísit a přeju, aby se technické problémy nestávaly.

Musíte být přihlášen pro posílání komentářů. Přihlásit se můžete zde
Vytiskout  
Reklama Minimalizovat
Vytiskout  
© 2017 Magic-Guru.cz Informacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Podmínky používáníProhlášení o soukromí