Wednesday, December 01, 2021
Diskuzní fórum Minimize
Boros Reckoner + Madcap Skill
Last Post 23/12/2014 19:21 byeatendogzz. 3 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
eatendogzzUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
eatendogzz

--
23/12/2014 01:43  
 Dobrý den mam otázku ohledně dmg ,který protivník obdrží pokud na Boros Reckoner dam Madcap Skill
ex. Boros reckoner(+MS) 6/3 first strike a blokuji ho dvě 4/4 to znamená ,že boros dá do každý 6 dmg = 12 a tím pádem 12 i do hráče ?
ex2. Boros reckoner(+MS) 6/3 first strike,trample a blokuji ho dvě 4/4 ,takže 6dmg do každý + z každý projdou 2 dmg = 12+4 dmg do hráče ? 
AggrokumanoUser is Offline
Basic Member
Basic Member
Send Private Message
Posts:115
Aggrokumano

--
23/12/2014 15:22  
1. Soupeř určí, jak bude blokovat. Následuje udílení first strike damage - tedy Reckoner zabije jednoho blokera. Poté se vyhodnotí normální kombat damage, kdy přeživší 4/4 zabije Reckonera a na stack jde Reckonerova abilita a tedy někam dáš 4 damage. Druhý případ je naprosto totožný, trample v tomto případě nehraje žádnou roli. Trample by se uplatnil až v případě, že by Reckoner zabil oba blokery, tedy kdyby měl útok devět a více.
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
23/12/2014 16:14  
Ahoj,

Ne. Když je bytost zablokována dvěma obránci, nedává stejné zranění do obou zároveň. Ty si vybereš, v jakém pořadí tvůj Reckoner bude udílet zranění do obránců a on pak musí dát nejprve minimálně za 4 do první 4/4 a teprve potom může dát za 2 do druhé 4/4.

Dále "Whenever Boros Reckoner is dealt damage" znamená "když je Boros Reckonerovi uděleno zranění", ne "když Boros Reckoner udělí zranění" (trpný rod).

Nejprve tedy tvůj Reckoner díky first strike zabije jednoho obránce a druhému dá za dva. První obránce umře. Následně, v normálním damage stepu, zbývající obránce dá tvému Reckonerovi za 4. Reckoner umře a spustí se jeho schopnost ("Whenever Boros Reckoner is dealt damage"), kterou můžeš dát někam za 4 (buďto dorazit zbývajícího obránce nebo ubrat životy protihráči).

Trample na situaci nic nezmění, protože žádné damage nepřešlo přes ty dva obránce.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
eatendogzzUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
eatendogzz

--
23/12/2014 19:21  
jo, děkuju moc ^^
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement