Wednesday, December 01, 2021
Diskuzní fórum Minimize
Ovládnutí bytosti s equipmentem
Last Post 16/02/2015 08:37 byFlamberg. 8 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
merendyUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:5
merendy

--
25/01/2015 14:59  
Ahoj,
měl bych dotaz ohledně ovládání bytosti, která má na sobě equipment.

Mám bytost, která má na sobě equipment. Oponent zahraje Zealous Conscripts  a získá kontrolu nad mojí bytostí.

1) Počítám, že equipment zůstane na bytosti
2) Může oponent "něco" s equipmentem dělat ? Spouštět jeho aktivity, reequipovat ? Mohu něco dělat já?
3) Co když bytost toto kolo zemře. Komu bude equipment patřit?
4) Jedná-li se např o equipment Runechanter's Pike. Počítá se X z hrobu oponenta?

Díky za odpovědi
Merendy

FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
25/01/2015 23:13  

Ahoj!

Díky za dotaz.

1) Efekt soupeřových Conscriptů mění kontrolu pouze vybavené bytosti. Všechny aury a equipmenty na bytosti zůstávají a nemění se jejich kontroler.

2) Equipment stále kontroluješ ty a tedy pouze ty můžeš aktivovat jeho spouštěné schopnosti (Equip). Jen bacha na to, že Equip se hraje jako sorcery a tedy pouze v hlávní fázi tvého kola (nelze ho použít v soupeřově kole). Také pozor na vybavení, jež vybavené bytosti dodávají nějakou schopnost či jinak upravují jeho charakteristiky; ty stále fungují. Například, pokud by se jednalo o Mortarpod, tak pouze soupeř může aktivovat obětovávací schopnost.

3) Equipment je stále pod tvojí kontrolou.

4) Pokud karta používá slůvka "you" nebo "your", tak se odkazuje na svého kontrolera. Jelikož Pike i po ukradení bytosti stále kontroluješ ty, počítá se bonus podle tvého hrobu.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
jirxuUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:18
jirxu

--
26/01/2015 17:05  
jen doplním, že kdybys měl např. na své bytosti equipment typu Cranial Plating (který má instantní mód attachnutí), můžeš jej i po ztracení kontroly nad bytostí "pøeequipnout" na jinou svojí bytost a tak ho sundat z bytosti, kterou ti oponent "krade" pomocí Zealous Conscripts...


merendyUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:5
merendy

--
02/02/2015 12:26  
Děkuji za odpověď, pro mne docela překvapivou
Ještě jsme při dalším hraní narazili na související situaci, která nám nebyla úplně jasná.

Když dočasně ovládnutá bytost zemře v boji, nebo ji její dočasný owner obětuje. Komu jde do hrobu?
Hráči, který ji dočasně ovládá (ten kdo zahrál Zealous Conscripts), nebo původnímu majiteli?
Díky
Merendy
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
02/02/2015 13:16  

Karta jde vždy do hrobu svého vlastníka.

 

400.3. If an object would go to any library, graveyard, or hand other than its owner’s, it goes to its
owner’s corresponding zone.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
AggrokumanoUser is Offline
Basic Member
Basic Member
Send Private Message
Posts:115
Aggrokumano

--
05/02/2015 23:26  
A co když má na sobě ukradená bytost Skullclamp a umře, lízne kontroler Clampy, nebo já?
CaranthirUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:85
Caranthir

--
06/02/2015 12:43  
Vloženo (kým) Aggrokumano zapnuto 06.02.2015 00:26
A co když má na sobě ukradená bytost Skullclamp a umře, lízne kontroler Clampy, nebo já?
Kontroler Clampy.

Aby sis lízal ty, muselo by tam být něco jako "Equipped creature gets: "When this creature dies, draw two cards."" - musela by to tedy být schopnost její (byť propůjčená) a nikoli Skullclampy.

Elden43User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:23
Elden43

--
16/02/2015 06:33  
S equipmenty na bytostech, ktere kontroluje nekdo jiny, nez jejich vlastnik, je nekdy docela zabava. Treba na vyhodnoceni combat damage na ukradene bytosti, ktera na sobe ma Sword of War nad Peace a Sword of Feast and Famine, se je treba trosku zamyslet:-)
elden43.blogspot.com - blog hlavně o MtG
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
16/02/2015 08:37  
Díky, Eldene, za další pěkný příklad :-)
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement