destroy instantem Enchantment creature s indestractibl
Last Post 02/07/2015 13:58 bykabo4. 2 Replies.
AuthorMessages
kabo4User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:11
kabo4

--
01/07/2015 23:02  
 jak je to když použieš instant  nebo sorcery  s popisem  destoy target enchatment  na enchantment creture  s idestaktibl de  to destrojnout nebo ne 
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
02/07/2015 10:04  

Ahoj,

Ne. "Indestructible" je právě mířené proti všemu, kde se píše "destroy". Takže neúčinkují různá kouzla typu Naturalize či Ultimate Price a zranění (protože dle pravidel je výsledkem smrtelného zranění také "destroy").



Pokud se chceš zbavit bytosti s Indestructible je třeba použít něco jiného. Například "exile" (Banishing Light), "sacrifice" (Crackling Doom) nebo "-X/-X" (Death Wind).

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
kabo4User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:11
kabo4

--
02/07/2015 13:58  
tak dík


---
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com