Monday, April 29, 2024
Diskuzní fórum Minimize
Zmena instance karty
Last Post 25/09/2013 08:36 by Flamberg. 8 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
Author Messages Not Resolved
ZeZeUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
ZeZe

--
18/03/2013 19:50  
Ahoj,
mám dvě, né uplně spolu související otázky.
1) Mám ve hře kartu Gigantomancer (http://gatherer.wizards.com/Pages/C...d=198172). Soupeř mi jí zacíluje kartou Doom Blade (nebo jakékoliv podobné ničení). Pokud v reakci použiji schopnost Gigantomancera na něj, změní se instance této karty, resp karta cílená doom bladem nebude ve chvíli jeho vyhodnocení již na stole nebo Gigantomancerova schopnost mení jen "staty" a ne kartu jako takovou. Jedná s mi o to jestli se tato schopnost dá použít podobně jako např keyruny (http://gatherer.wizards.com/Pages/C...d=253519).

2) Druhá otázka se týka karty Cauldron Haze (http://gatherer.wizards.com/Pages/C...d=151060).
Pokud dám nějake creatruře persist a ta je v tomto kole zabita(reakce na níčení atd.) vrátí se z5 do hry ale už schopnost persist mít nebude? Tzn. pokud zní couter odstraním tak i když znovu zemře zůstane už v hrobě. Myslím si že by to tak mělo být ale raději se ujistím :-)

Předem děkuji za odpovědi.
Z.Z.

FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:515
Flamberg

--
19/03/2013 03:23  

Ahoj!

1) Gigantomancerova schopnost pouze mění charakteristy zacílené bytosti. Bytost stále zůstává na bojišti a Doom Blade tak neztratí svůj cíl.

Nejsem si jistý, co myslíš větou "Jedná s mi o to jestli se tato schopnost dá použít podobně jako např keyruny". Můžeš to nějak rozvést?


2) Ano, je to tak. Tím, že bytost "projde hřbitovem", ztratí Persist. (Nicméně ten se stále vyhodnotí, protože u "leaves-the-battlefield" triggerů jako je Persist se hra dívá do okamžiku těsně před smrtí a v té chvíli na bytosti ještě Persist byl.)

400.7. An object that moves from one zone to another becomes a new object with no memory of, or relation to, its previous existence. There are seven exceptions to this rule:

400.7a Effects from spells, activated abilities, and triggered abilities that change the characteristics of a permanent spell on the stack continue to apply to the permanent that spell becomes.

400.7b Prevention effects that apply to damage from a permanent spell on the stack continue to apply to damage from the permanent that spell becomes.

400.7c If an ability of a permanent requires information about choices made as that permanent was cast as a spell, including what mana was spent to cast that spell, it uses information about the spell that became that permanent as it resolved.

400.7d Abilities that trigger when an object moves from one zone to another (for example, “When Rancor is put into a graveyard from the battlefield”) can find the new object that it became in the zone it moved to when the ability triggered, if that zone is a public zone.

400.7e Abilities of Auras that trigger when the enchanted permanent leaves the battlefield can find the new object that Aura became in its owner’s graveyard if it was put into that graveyard at the same time the enchanted permanent left the battlefield. It can also find the new object that Aura became in its owner’s graveyard as a result of being put there as a state-based action for not being attached to a permanent. (See rule 704.5n.)

400.7f If an effect grants a nonland card an ability that allows it to be cast, that ability will continue to apply to the new object that card became after it moved to the stack as a result of being cast this way.

400.7g A resolving spell or activated ability can perform actions on an object that moved from one zone to another while that spell was being cast or that ability was being activated, if that object moved to a public zone.
 

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
ZeZeUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
ZeZe

--
19/03/2013 13:12  
 Díky moc za odpovědi.
Myslel jsem to tak, že keyruny se mužou proměnit na creaturu a tím se vyhnout např. Naturalize. Alespoň jsem to tak někde viděl.
jirxuUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:18
jirxu

--
19/03/2013 14:34  
no jelikož po "oživení" keyruny se artifact změní na artifact - creature a naturalize ničí artifact, tak ji toto před ní nepomůže a zničena bude stejně.....
pokud to myslíš tak, že "oživením" se vytvoří jakoby jiná instance karty tak to tak také není, opět se jen mění jen určité parametry téže karty, takže ani vícenásobné oživení ti nijak nepomůže...
oživením keyruny se vyhneš maximálně efektům a kouzlům které ničí např. noncreature permanent
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:515
Flamberg

--
20/03/2013 02:21  
Ano, jak píše jirxu: oživením si Keyrune před "znaturalizováním" nezachráníš. Oživení ti pomůže jen proti kartám typu Crush.


Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
RIC0_CZUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
RIC0_CZ

--
24/09/2013 01:18  
Zdravím Vás,
abych nezakládal nové téma, zeptám se tady. V magicu jsem nováčkem a tak bych potřeboval pořádně vysvětlit výhody a použití karty Rakdos Keyrune? V recenzi na intro pack ji recenzent označil jakou silnou kartu proti controlu a jelikož ji také hraju tak bych rád věděl v čem tkví její hlavní výhody (krom přidávání b/r many). To žže ji mohu ožživit za b/r manu také chápu, ale asi né úplně do důsledku, předpokládám žže ožživením se karta můžže zachránit od zničení. Mohl byste mi někdo říct jak to funguje? Díky za vysvětlení.
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:515
Flamberg

--
24/09/2013 08:29  
Ahoj!

Nejspíše jde o to, že, pokud nechceš, tak Keyrune není v soupeřově kole bytostí. A tedy ji nelze zlikvidovat "sorcery-speed" kartami (typicky hromadným ničením typu Supreme Verdict).



Samozřejmě stále si soupeř může počkat s nějakým instantem do tvého kola, až budeš s Keyrune útočit.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
RIC0_CZUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
RIC0_CZ

--
25/09/2013 06:14  
Tak to jsem si myslel správně Zkrátka kartám typu "Smelt" se to neschová.
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:515
Flamberg

--
25/09/2013 08:36  
Přesně tak.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.cz Informacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement