Wednesday, December 01, 2021
Diskuzní fórum Minimize
Pořadí zranění v souboji a po něm?
Last Post 06/01/2015 12:58 byKufi. 4 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
KufiUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:6
Kufi

--
27/12/2014 12:54  
Ahoj, 

obracím se na vás s otázkou jak správně počítat zranění v souboji a těsně po něm. 

Situace: 

Hráč A má na stole tři bytosti (2/2, 2/2, 2/2), hráč B má na stole také tři bytosti (1/1, 1/1 a 0/1  Blood Artist) a má jeden život. Hráč A útočí všemi bytostmi, hráč B blokuje dvěma tokenama 1/1. Jedna bytost 2/2 prochází a uděluje do hráče B dvě zranění. Zároveň ale umírají dva blokující tokeni.

Otázka:

Stihnou umírající tokeni prostřednictvím schopnosti Blood Artisty dodat svému hráči dva životy aby přežil, nebo hráč prohrává, protože efekt Blood Artisty se provede až po vyhodnocení zranění?

Díky za odpověď, Kufi.
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
28/12/2014 00:03  

Ahoj Kufi,

Ne, nestihne. Aby hráč B přežil, musí blokovat i Artistou.

Funguje to tak, že se udělí bojové zranění, následně se zkontrolují "state based actions", které způsobí, že bytosti se smrtelným zraněním jdou do hrobu a hráči prohrávají na 0 životů, pak se spustí a jde na stack schopnost Artisty. Následně mohou hráči na schopnost na stacku reagovat, a teprve potom vysaješ z protihráče životy.

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
KufiUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:6
Kufi

--
06/01/2015 07:31  
Díky moc za odpověď.

Při hraní s kamarády jsme narazili ještě na jednu nejasnost ohledně Blood Artisty.

Situace:

Hráč A má na stole Blood Artistu, 4 bílé Human tokeny, je jeho kolo.
Hráč B má na stole tři tapnuté bytosti, má osm životů.

Hráč A se rozhodne v tomto kole hru ukončit a zahraje Supreme Verdict - všechny bytosti umírají.

Otázka:

Půjde na stack schopnost artisty za všechny bytosti ve hře, tj. hráč A dostane osm životů a hráč B osm životů ztratí, nebo na stack půjde pouze schopnost blood artisty za něho samého?

Díky za odpověď, Kufi.
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
06/01/2015 09:34  
Ano, Artist se spustí osmkrát.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
KufiUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:6
Kufi

--
06/01/2015 12:58  
Díky moc za rychlou reakci.
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement