Zdar a vítej na Magic-guru!
Trample funguje tak, že, abys mohl dát zranění do hráče, musíš do blokující bytosti dát "smrtelné zranění". Při určování "smrtelného zranění" se kouká na zranění, které má už bytost na sobě, ale neberou se v potaz efekty a schopnosti, které následně výsledek zranění nějak upravují a podobně. Takže je ti jedno, že má obránce Indestructible nebo Protection. Dáš mu prostě minimálně tolik, kolik má Toughness, a zbytek můžeš poslat do protihráče. To, že bytost následně neumře, už je něco jiného.
Při Trample + Double Strike vs. Indestructible obránce blokuje oba útoky. V první ráně na sebe dostane "smrtelné zranění", které se vyléčí až na konci kola. Takže při druhé ráně už je smrtelně zraněn a tedy můžeš dát všechno zranění rovnou do protihráče.
Jinak je to při Trample + Double strike vs. Protection. Tam se zranění z prvního úderu vypreventuje, takže na obránci vůbec není. A tedy musíš v druhém úderu "smrtelné zranění" udělit znovu.