Wednesday, December 01, 2021
Diskuzní fórum Minimize
Otázka
Last Post 26/08/2015 11:52 byFlamberg. 1 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
TasarthirUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:8
Tasarthir

--
25/08/2015 10:59  
Ahoj chtěl bych se zeptat jestli může balíček obsahující planeswalkera bojovat proti balíčku který planeswalkera nemá nikde to nemůžu najít předem děkuji za odpověd´

Tasarthir
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
26/08/2015 11:52  
Ano, může. Planeswalker je jen další typ karty (jako land, creature, artifact, enchantment...).
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement