Když bránící se hráč vybírá, které jeho bytosti budou blokovat a jak, může útočící bytosti postavit do cesty více svých bytostí. Pak to funguje tak, že útočící hráč zvolí pořadí, v jakém bude útočící bytost bránící bytosti zraňovat. Pokud se jí podaří, díky veliké Power, první bytost zabít, může zranit nebo zabít i tu další v pořadí.
Příklad:
Soupeř na tebe zaútočí s Vastwood Gorgerem. Ty Gorgera zablokuješ třemi Walking Corpse.
Soupeř srovná tvé tři zombíky do "uličky", tj. do pořadí v jakém budou zraňováni. Až dojde k udělení bojového zranění, tak soupeř určí, že první zombík v pořadí dostane 2 zranění, druhý také 2 zranění a poslední dostane 1 zranění. Ty určíš, že Gorger dostane 6 zranění.
Poté bytosti se smrtelným zraněním zemřou a na bojišti zůstane jeden zombík.