Friday, April 19, 2024
Diskuzní fórum Minimize
congregate vs kavu predator
Last Post 06/04/2016 21:16 by Flamberg. 1 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
Author Messages
tom.kokesUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:28
tom.kokes

--
06/04/2016 17:50  
Zdravím,

otazka po dlouhem case.
Utocím Kavu predator a souper neblokuje a v následné fázi sesílá Congragate. Jaký bude vysledek? Dostane Kavu country za congragate a zraní tedy soupere o to více?
Chapu ze je dulazity v ktere fázi se ten congragate sesila chtel bych poprosit o rozepsaní kdy presne je potreba congragate seslat aby soupere zahranil ( poud to jde ).

Velmi dekuji za rozebrani situace a odpoved

Tom
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:515
Flamberg

--
06/04/2016 21:16  
Ahoj Tome,

Proti Predatorovi soupeřovo Congragate moc nepomůže (kolik životů si přidá, tolik counterů dostane Predator a následně za tolik životů kousne soupeře). Congragate lze seslat buďto před tím, než bytosti udělí zranění (tj. v Declare Blockers Stepu) nebo až poté, co se zranění udělí a soupeř přijde o životy. Ne někdy mezi tím.

Kdysi dávno, kdy bojové zranění šlo na stack a dalo se tedy na něj reagovat, by to samozřejmě bývalo jinak.

Bojová fáze vypadá takto:

1. Beginning of Combat Step

    - hráči dostanou prioritu (poslední možnost, kdy lze tapnout případné útočníky, aby nemohli útočit)

 

2. Declare Attackers Step

    - útočící hráč nahlásí, které jeho bytosti útočí a kam útočí (hráč/planeswalker); vybrané bytosti se tapnou

    - hráči dostanou prioritu (poslední možnost, kdy lze tapnout případné obránce, aby nemohli bránit)

 

3. Declare Blockers Step

    - bránící se hráč nahlásí, které jeho bytosti blokují a jak blokují.

    - pokud je jeden útočník bráněn více obránci, útočící hráč je srovná "do uličky", aby bylo jasné pořadí, v jakém budou obránci umírat

    - hráči dostanou prioritu (poslední možnost, kdy lze před udělením first strike zranění hrát combat triky)

 

4. Combat Damage Step (First Strike)

    - tento krok proběhne pouze, pokud je součástí boje bytost s First strike nebo Double strike

    - bytosti s First Strike či s Double Strike udělí damage. Zabité bytosti umírají, hráči přichází o životy, planeswalkeři o své loyalty countery, přidávají se životy za Lifelink...

    - hráči dostanou prioritu (poslední možnost, kdy lze před udělením normálního zranění hrát combat triky a například odebrat bytosti Double Strike)  

 

5. Combat Damage Step (Normální)

    - damage udělí bytosti, jež neměly v prvním Combat Damage Stepu First Strike nebo Double Strike, a také bytosti, jež mají nyní Double Strike. Zabité bytosti umírají, hráči přichází o životy, planeswalkeři o své loyalty countery, přidávají se životy za Lifelink...

    - hráči dostanou prioritu  

 

6. End of Combat Step

    - hráči dostanou prioritu (poslední možnost, kdy lze hrát triky týkající se boje jako třeba Divine Verdict)

Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.cz Informacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement