Saturday, October 23, 2021
Diskuzní fórum Minimize
Další dotaz
Last Post 24/04/2017 10:10 byFlamberg. 3 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
OkowUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:6
Okow

--
24/04/2017 08:55  
 Ahoj, mám další dotaz.

V hlavní fázi zahraju Cartouche of Strength na Valeron Wardens. Cíl (fight target creature an opponent controls) bude libovolná nepřítelova kreatura 1/1. Tedy libovolná 1/1kreatura umírá a 1 poškození jde do hráče. Stanese Valeron Wardens renownutý?
Valeron WardensCartouche of Strength
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
24/04/2017 09:45  
Ahoj a vítej zpět!

Zklamu Tě, ale situace neproběhne tak, jak píšeš.

1) Když provádíš "fight", tak se neaplikuje Trample, takže tvůj soupeř nedostane žádné zranění. Trample lze využít pouze při klasickém boji.

2) Renown se dívá na "combat damage", tedy právě zranění udělené při normálním boji. Ne v rámci "fight".

Mimochodem, Trample (a třeba First Strike) při "fight" nic nedělají. Fungují ale třeba schopnosti, které starají o damage i když není "combat". Například Lifelink Ti přidá životy, Deathtouch způsobí, že stačí škrábnutí (jedno zranění) na zabití druhé bytosti...


Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
OkowUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:6
Okow

--
24/04/2017 10:03  
Děkuji za odpověď. Co se týče prvního a druhého bodu odpovědi, to jsem čekal, ale raději jsem se zeptal. Co se týče dodatku, tak to jsem nevěděl.
Mám tedy ještě jeden dotaz. Hra probíhá dál a já, v combat fázi, enchantnutého Valeron Wardens tapnu jako útočící kreaturu. Zde už tedy trample funguje. Nepřítel mě bude blokovat kreaturou ale i přesto zkrze trample dostane poškození(ten hráč). bude Valeron Wardens renownutý?
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
24/04/2017 10:10  
Ano. Renown + Trample funguje na jedničku ;-)
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement