Friday, October 22, 2021
Diskuzní fórum Minimize
Gideon - bytost/planeswalker
Last Post 01/10/2018 12:25 byKL29. 2 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
KL29User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
KL29

--
27/09/2018 08:16  
Ahoj,
mám otázku ohledně Gideona, Martial Paragon:
Jeho druhá schopnost říká: Until end of turn, Gideon, Martial Paragon becomes a 5/5 Human Soldier creature with indestructible that's still a planeswalker. Prevent all damage that would be dealt to him this turn. Pokud ji hráč aktivuje, znamená to, že tato karta může být odstraněna něčím, co říká Destroy target creature, i když je to stále planeswalker?
A jiný případ: Pokud hráč aktivuje tuto schopnost a oponent zahraje kartu, na které je Damage can't be prevented this turn a bude Gideona blokovat, uberou se Gideonovi loyalty countery?
Děkuji za odpověď.
 
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
27/09/2018 16:00  
Ahoj a vítej na Magic-Guru!

1) Ano, po použití Gideonovy schopnosti se z něj do konce kola stane Legendary Planeswalker Creature — Gideon Human Soldier. Půjde na něj tedy zacílit i kouzly, která fungují jen na bytosti (Murder, Unsummon).
 

2) Ne, cokoliv, co říká "destroy" (např. Murder) na Gideona po použití druhé schopnosti nefunguje. Součástí této schopnosti je totiž také to, že Gideon má do konce kola Indestructible. Musíš použít něco, čeho si Indestructible nevšímá. Například Dismember.



3) Ano, pokud je ve hře efekt, který zakazuje preventování zranění, má Gideon smůlu a zranění, které obdrží mu bude klasicky ubírat loyalty countery. Může se tedy stát, že přestože je v té chvíli 5/5 s Indestructible, odejde do hrobu kvůli tomu, že přijde o všechny loyalty countery.
Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
KL29User is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
KL29

--
01/10/2018 12:25  
Super. Děkuji.
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement