Friday, October 22, 2021
Diskuzní fórum Minimize
Vyhodnocení upkeep efektu
Last Post 22/02/2019 13:06 byRhinow. 2 Replies.
Printer Friendly
Sort:
PrevPrev NextNext
You are not authorized to post a reply.
AuthorMessages
RhinowUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
Rhinow

--
21/02/2019 18:48  
Ahoj, zdravím a díky!

Chci se zeptat na použití karty Hell’s Caretaker.
Vrátí se bytost do hry ještě v upkeepu nebo až po něm? Mohu, pokud jej untapnu (jiným efektem), použit jeho schopnost vícekrát během jednoho upkeepu?
Jedná se mi kombinaci s kartou Sparring Mummy. Pokud by se vrátila přes Caretakera do hry ještě v upkeep (kdy jedině mohu jeho schopnost použit), mohla by ho opět untapnout a vytvořit tak nekonečnou smyčku...
Možná je to hloupá otázka, ale teprve s mtg začínám a některé věci jsou trochu nejasné.

Díky moc za odpověď!
FlambergUser is Offline
Advanced Member
Advanced Member
Send Private Message
Posts:514
Flamberg

--
22/02/2019 13:00  
Ahoj a vítej na Magic-guru!

Potěším Tě, toto bude fungovat.

Situace: jsi ve svém upkeepu; na bojišti máš Hell's Caretaker a Sparring Mummy; v hrobě máš druhou Sparring Mummy.

1. Aktivuješ schopnost Caretakera - dáš schopnost na stack, zacílíš na Sparring Mummy 1 v hrobě, Caretakera tapneš, dáš Sparring Mummy 2 z bojiště do hrobu.

2. Ty a protihráč dostanete prioritu, nikdo nic nedělá.

3. Schopnost se vyhodnotí. Sparring Mummy 1 se z hrobu vrátí na bojiště. Spustí se její schopnost ("When Sparring Mummy enters the battlefield").

4. Dáš schopnost Sparring Mummy na stack a vybereš pro ni cíl - Hell's Caretakera.

5. Ty a protihráč dostanete prioritu, nikdo nic nedělá.

6. Schopnost se vyhodnotí. Hell's Caretaker se odtapne.


Toto můžeš zopakovat kolikrát chceš. Ideálně tedy ještě spárovat s něčím, co reaguje na umírající bytosti (Blood Artist) nebo na příchod bytostí na bojiště (Purphoros).


Flamberg - The official Magic-Guru.cz Rules Advisor, DCI Judge (Level 2)
RhinowUser is Offline
New Member
New Member
Send Private Message
Posts:2
Rhinow

--
22/02/2019 13:06  
To je super zpráva 😎 díky moc za odpověď!!!
Přesně...blood artist jsem chtěl použit 👍
You are not authorized to post a reply.

Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
© 2017 Magic-Guru.czInformacni server pro zacinajici hrace karetni hry Magic the Gathering (Magic, MTG) Terms Of UsePrivacy Statement